راهنمای خرید, گاتر

خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران + 3 محصول پر فروش

گاتر چدن شیاری

خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران

در این مقاله به معرفی خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران و انواع آن و محل استفاده از گاتر بسته به نوع کاربری گاتر (صنعتی ، خانگی ، نیمه صنعتی) می پردازیم تا با مطالعه این مقاله انتخاب صحیحی جهت خرید گاتر و نصب گاتر و معرفی خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران میپردازیم.

بنیادی ترین سوالی که شاید به ذهن شما خطور بکند این است که از خود میپرسید گاتر چیست ؟ و در جوابی کوتاه و خلاصه جهت آشنایی اولیه و مقدماتی شما با گاتر باید عرض کرد که گاتر : گاتر به کانال هدایت آبهای سطحی جوی و آبراه ه­ای پیش ساخته از جنس پلاستیک، استنلس استیل و یا بتن پلیمری بوده که جهت جمع آوری آبهای سطحی در محیط­های مختلف از جمله پارکینگ، خیابان های شهری، بزرگراه­ ها ، فرودگاه ­ها ، بنادر ، موتورخانه ، کف سوله کارخانجات، آشپزخانه صنعتی، دور استخر، بام، تراس، کارواش ، سرویس بهداشتی و …استفاده می­ شود گاتر میگویند . گاتر ها معمولا به دو دسته گاتر های سقف و گاتر های کف دسته بندی میشوند.

 

پرشین گاتر 2

 

این ساده ترین و خلاصه ترین روش معرفی و توضیح انواع گاتر با توجه به جنس درپوش آنها بیان نمود. برای معرفی هرچه بهتر انواع گاتر و آشنایی تخصصی با هریک از محصولات گاتر با ما در این مقاله همراه باشید. بطور خلاصه برای معرفی انواه گاتر میتوان به گاتر های پلی آمید , چدنی , پلی پروپیلن و گاتر فلزی اشاره کرد. با کمک این متن میتوانید به درستی برای خرید گاتر , خرید کانال پیش ساخته اقدام کنید. قیمت گاتر یا کانال هدایت آب به موارد بسیاری از جمله جنس و ساختار درپوش بستگی دارد.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که گاتر از چه قسمت هایی تشکیل شده و هر قسمت آن چه وظیفه ای به عهده دارند؟ گاتر های عموما از دو بخش درپوش (رویه , گریل , گریتینگ) که جنس های مختلفی دارند که نسبت به محل استفاده متفاوت میباشند. حال بیاییم بیشتر در مورد گریل یا درپوش گاتر توضیح بدهیم . گریل نیز درپوش این کانال هاست که بسته به نوع کاربری و محل استفاده از گاتر می­تواند انواع مختلفی داشته باشد. در گذشته این مسیرهای آب در محیط­های ساختمانی با استفاده از سنگ، سرامیک و یا ملات و بتن ساخته می­شد که علاوه طولانی بودن زمان ساخت، فاقد کیفیت لازم بودند و نظافت آنها بسیار مشکل بود.

 

G0037 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدنی پلی پروپیلنG0038 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدنی پلی پروپیلنG0048 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدنی پلی پروپیلنG0024 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدنی پلی پروپیلن

 

در گذشته زمانی که گاتر طراحی و تولید نشده بود , برای جمع آوری و هدایت آبهای سر ریز استخر و یا منازل از گریل استخر استفاده میکردند . روش نصب گریل استخر به این شکل است که ابتدا با سنگ و یا سرامیک جوب هایی طراحی و ساخته میشد که در عرض های استاندارد 14 , 18 , 20 , 25 , 30 سانت و با ساخت نبشی میتوان گریل استخر را نصب و روی آن قرار داد که البته این روش در حال حاضر با معرفی شدن گاتر تا حدود زیادی از جوب های سنتی یا ماسونری به علت استحکام و عدم آب بندی درست تا حد زیادی با گاتر جایگزین شدند .

همچنین درپوش­های این کانال ها اغلب سنگ های برش خورده یا سوراخکاری شده یا درپوش های آهنی بودند که به دلیل ساخت غیر اصولی دچار شکستگی و  تخریب می­شدند. حال با توجه به تنوع و کثرت برندها و مدل­های کانال­های موجود در بازار کشور، کدام کانال و درپوش  جوابگوی نیازهای ما خواهد بود و کانال پیش ساخته­ی مناسب چه ویژگی­های باید داشته باشد؟ در ادامه ای مقاله ما قصد داریم راهنمای جامعی برای انتخاب گاتر مناسب برای شما کاربر عزیز ارائه دهیم.

گاتر مناسب باید چه خصوصیاتی داشته باشند ؟

خواص سیالاتی:  به دلیل تماس دائمی این محصولات با سیالات و آب خواص سیالاتی و هیدرولیکی آنها بسیار مهم می­باشد بنابرین باید سطح داخلی این محصولات صاف،صیقلی و آبگریز باشد که حرکت سیال به راحتی انجام پذیرد. همچنین گوشه­های داخلی  این کانال ها باید کاملا گرد باشد تا اجسام به گوشه­های تیز گیر نکرده و مانع انسداد و ته نشینی ذرات معلق نگردد.

خواص شیمیایی:  با توجه به اینکه است با حل شدن مواد مختلف در سیال خواص شیمیایی سیال تغییر کند گاتر مناسب باید از جنسی تولید شده باشد که در برابر اسیدها،قلیاها، نمک­ها، حلال­ها، سوخت­ها و چربی­ها مقاوم باشد. با توجه به این موارد پلی پروپیلن جنس مناسبی برای گاتر ها می­باشد.

استحکام:  با توجه به دفن گاترها در بستر و فشارهای ناشی بارگذاری، استحکام آن­ها بسیار حائز اهمیت می­باشد. گاتر ها باید در برابر خمش، پیچش و فشارهای عمودی دارای استحکام کافی باشند.

نصب آسان:  نصب آسان این قطعات سبب کاهش زمان و هزینه خواهد شد.این قطعات باید دارای طراحی مدولار و چند پارچه باشند و علاوه بر آن با حداقل امکانات و وسایل جانبی بتوان آن­ها مونتاژ و سرهم کرد. ویژگی­هایی مثل اتصال کشویی، قابلیت اتصال از جوانب، داشتن خروجی لوله در طرفین و کف، داشتن ته بند و … سبب می­شود استفاده و نصب یک کانال آسان باشد.

استقرار مناسب:  گاتر­ها باید به طور مناسب در ملات و مصالح دفن شده و بدون حرکت باقی بمانند تا دچار شکستگی و تخریب نگردند. برای این منظور در اطراف گاتر باید زائده و قسمت­هایی وجود داشته باشد تا از حرکت گاتر جلوگیری نموده و آن را به طور کامل فیکس و ثابت نگه دارد. همچنین درپوش باید به گاتر محکم بسته شود تا در هنگام عبور دچار لرزش و ارتعاش نگردد.

با استفاده از این بلاگ میتوان به درستی برای خرید گاتر , خرید کانال پیش ساخته اقدام نمود. قیمت گاتر و کانال به جنس درپوش آن بستگی دارد.

 

پرشین گاتر 1

 

ویژگی­های درپوش مناسب چیست :

درپوش گاتر مناسب باید شامل ویژگی های زیر باشد :

 کلاس وزنی:  کلاس وزنی مهمترین ویژگی گریل­ها می­باشد. زیرا انتخاب گریل با کلاس وزنی نامناسب می­تواند سبب بروز حوادث و سوانح جبران ناپذیری شود. کلاس وزنی گریل­ها تعیین کننده وزن و باری می­باشد که آن گریل و درپوش توانایی تحمل آن را دارد. بر اساس استاندارد EN1433 اروپا، گریل­ ها به 7 گروه کلی تقسیم می­شود که کاربری و کلاس وزنی آنها را تعیین می­کند. جدول زیر دسته بنده کلی گریل­ها را نشان می­دهد.

ایمنی:  مسائل ایمنی برای درپوش­ها بسیار مهم می­باشد. عواملی مثل ضد لغزش بودن برای گریل­هایی که در محیط بیرونی استفاده می­شود، اندازه کوچک­ چشمه ها برای گریل­ های لوکس جهت جلوگیری از فرو رفتن پاشنه کفش و سایر عوامل.

مقاومت در برابر عوامل خارجی:  گریل­ مناسب در برابر عوامل فرساینده و خارجی دارای مقاومت مناسب بوده و دوام بیشتری دارد. با استناد به این مقاله میتوانید به درستی برای خرید گاتر , خرید کانال پیش ساخته اقدام کنید و انتخاب صحیحی داشته باشید. قیمت گاتر به نوع گریتینگ و درپوش بستگی دارد.

یکی از دلایل جایگزینی گاتر با گریل میتوان به روش نصب گاتر نیز اشاره نمود که در مقایسه با روش نصب گریل استخر بسیار ساده , نصب گاتر آسان و به صرفه میباشد و از جهت آب بندی نسبت به جوب های سنتی بسیار قابل اعتماد تر میباشد.

البته امروزه به علت تفاوت گریل استخر در عرض و طراحی آن , خرید گریل استخر پا برجا میباشد و برای ساخت استخر از موارد ضروری میباشد. پله استخر هم از مواردی میباشد که در کنار گریل استخر برای زیبا دادن هرچه زیبای محیط استخر کمک شایانی میکند .

 

گاتر پله استخری 2پله استیل 1 1

 

انواع گاتر پیش ساخته آب :

انواع گاتر پیش ساخته آب  برای جمع آوری آبهای سطحی تولید می شوند. گاتر ها را می توان از نظر مقاومت وزنی، ابعاد، جنس و کاربری دسته بندی نمود. در این مقاله قصد داریم انواع گاتر پیش ساخته موجود در ایران و دسته بندی های آنها را شرح دهیم. اما پیش از هر چیز می بایست بودجه پروژه، نیاز پروژه (کاربری) و محدودیت ها بررسی شود تا دقیقاً بدانیم چگونه گاتر پیش ساخته متناسب با پروژه ساختمانی مان را درست انتخاب کنیم .

انواع گاتر پیش ساخته از نظر مقاومت وزنی :

بر اساس استاندارد EN1433 اروپا کانال پیش ساخته به ۵ دسته طبقه بندی می شوند. در این بخش این دسته بندی ها و کاربرد هر یک از آنها شرح داده می شود :

1 – کلاس مقاومت وزنی A15 : کانال پیش ساخته دسته بندی شده در این کلاس مقاومت وزنی تا یک و نیم تن مقاومت دارند و برای محوطه های با تردد عابر پیاده درساختمان های مسکونی کاربرد دارند. بام، تراس، روف گاردن، موتورخانه ، سرویس بهداشتی، استخر و … از جمله فضاهایی هستند که گاترهای A15 در آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

2 – کلاس مقاومت وزنی B125 : این کلاس مقاومتی تحمل وزن اتومبیل را دارا است. برای پارکینگ های مسکونی یا کارخانجاتی که لیفتراک های سبک با چرخ باد شده تردد دارند می توان از این کلاس مقاومتی استفاده نمود. همچنین مدلهای پلی آمید این کلاس برای فضاهای صنعتی که خورندگی بالایی دارند مثل آشپزخانه رستوران ها، همچنین بخشهایی از ساختمان که در معرض تابش شدید اشعه ی خورشید هستند و نقاط گرمسیری، مناسب هستند .

3 – کلاس مقاومت وزنی C250 : این کلاس مقاومت وزنی برای رمپ ورودی پارکینگ ها و فضاهای صنعتی مناسب است. گاترهای کلاس C250 تا بیست و پنج تن تحمل بار به ازای محور تایر باد شده دارند. کلاس C250-HD نیز به گاتر های با لبه ی فلزی گفته می شود که برای فضاهای شهری مناسبند و مقاومت بالاتری نسبت به گاترهای C250 معمولی دارند.

4- کلاس مقاومت وزنی D400 و F900 : این کانال ها برای کاربری های خاص مثل بنادر، فرودگاه ها و سایر محوطه هایی که وسایل بسیار سنگین تردد دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

با کمک این محتوا قادر خواهید بود به درستی برای خرید گاتر , خرید کانال اقدام کنید. هزینه قیمت گاتر به گریتینگ آن وابسته است.

 

CG0103 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0105 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0104 گاتر پرشین گاتر پلی پروپیلن استیلCG0101 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران :

گاتر هایی که جنس درپوش آن های پلی پروپیلن و یا ای بی اس (ABS) میباشند در مقایسه با دیگر گاتر ها با جنس درپوش چدنی یا استیل از قیمت پایین تر و مناسبتری برخوردار هستند و البته شایان ذکر است که محل استفاده از گاتر های پلی پروپیلن و یا ای بی اس (ABS) عمدتا در مکان های سرپوشیده و یا باز با تردد سبک (نفر) قابل استفاده میباشند.

انواع کانال پیش ساخته از نظر ابعاد :

کانال های پیش ساخته در سایزهای مختلف تولید می شوند. به طور کلی ابعاد  به شرح ذیل می باشد:

عرض 10 و ارتفاع 5 سانت

گاتر

عرض 13 و ارتفاع 6 سانت

گاتر

عرض 13 و راتفاع 8.5 سانت

گاتر

عرض 13 و ارتفاع 11 سانت

گاتر

عرض 20 و ارتفاع 14 سانت

گاتر

عرض 20 و ارتفاع 16 سانت

گاتر

در هنگام انتخاب سایز گاتر پیش ساخته به این نکته توجه داشته باشید که به طور کلی گاترهای پیش ساخته که بدنه ی آنها از جنس پلیمری ساخته می شود به دلیل صیقلی بودن کف و دیواره ها می توانند آب را با سرعت بیشتری و در مدت زمان کمتری تخلیه کنند. در نتیجه در هنگام طراحی سایز گاتر ۲/۳ گاترهای سنتی ساخته شده از سنگ یا بتن در نظر گرفته می شود. برای پارکینگ ها معمولا عرض ۱۳ یا ۱۶ سانتیمتر کفایت می کند. طول گاترهای پیش ساخته معمولاً ۵۰ یا ۱۰۰ سانتیمتر می باشد که به صورت ماژولار در طول دلخواه قابل افزایش است. با مطالعه این عنوان میتوان برای خرید گاتر , خرید کانال پیش ساخته اقدام کرد. قیمت گاتر به موارد زیادی از جمله جنس درپوش بستگی دارد.

انواع گاتر پیش ساخته از نظر جنس و خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران :

قیمت گاتر ها به موارد زیادی از جمله جنس درپوش و جنس بدنه آن بستگی دارد. بدنه ی گاتر های پیش ساخته عمدتاً از جنس پلی پروپیلن یا PVC ساخته می شود. در بعضی از مدلها یک لبه ی گالوانیزه به عنوان محافظ در دو طرف گاتر و بخش نشیمن گریتینگ نصب می شود. اما جنس درپوش ها می تواند با توجه به کاربری پروژه پلاستیکی یا فلزی باشد. انواع گاتر پیش ساخته از نظر جنس درپوش عبارتند از:

  • کانال پیش ساخته چدنی
  • کانال پیش ساخته گالوانیزه
  • کانال پیش ساخته استیل
  • کانال پیش ساخته پلی آمید
  • کانال پیش ساخته PVC
  • کانال پیش ساخته کامپوزیتی
  • کانال پیش ساخته پلی پروپیلن

CG0071 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0101 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0105 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0077 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

انواع کانال پیش ساخته از نظر کاربری :

بعد از انتخاب کلاس مقاومت وزنی و ابعاد مورد نیاز برای گاتر پیش ساخته، نوبت به انتخاب جنس درپوش می رسد. در انتخاب درپوش پارامترهای مختلفی در نظر گرفته می شود. از جمله این پارامترها می توان به معماری فضا و انتخاب رنگ و شکل درپوش متناسب با فضای مورد نظر اشاره نمود.

نکته ی دیگری نیز که باید در نظر داشت بحث خورندگی است. در محیطی که کف با مواد اسیدی شستشو می شود حتماً باید از درپوش های پلی آمید یا استیل استفاده نمود. نوع دیگری از گاتر پیش ساخته نیز برای لبه ی سقف های شیب دار به عنوان ناودان تولید می شود که بدون درپوش می باشد و برای جمع آوری آب باران در ساختمان های ویلایی یا سوله کارخانجات کاربرد دارد. این گاتر از جنس UPVC تولید می شود.

با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق از میان انواع کانال پیش ساخته می توان یک کانال مناسب با نیاز پروژه انتخاب کرد به طوری که تا پایان طول عمر ساختمان کانال پیش ساخته نیاز به تعویض و تعمیر نداشته باشد.این مقاله میتوان به درستی برای خرید گاتر , خرید کانال پیش ساخته شما را راهنمایی کند. قیمت گاتر , قیمت کانال پیش ساخته به موارد زیادی از جمله جنس درپوش بستگی دارد.

روش نصب گاتر کانال پیش ساخته آب :

روش نصب گاتر در مدلهای مختلف کانالهای پیش ساخته آب با توجه به ابعاد کانال، محل مورد استفاده و مقاومت وزنی مورد نیاز، نحوۀ ایزولاسیونِ کف، جنس کف تمام شده، محدودیتهای کف سازی، محل و سایز قرارگیری لوله های خروجی و پارامترهای دیگر بسیاری، می تواند متفاوت باشد. در این مقاله سعی داریم با کلیت نصب انواع کانال پیش ساخته آب و کفشورهای خطی تمام استیل، بیشتر آشنا شویم. لازم به ذکر است در هر محله کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان در خصوص دیتیل اجرایی و نصب کانالهای پیش ساخته هدایت آب هستند. با کمک این مقاله میتوان به درستی برای خرید گاتر , خرید کانال پیش ساخته اقدام کرد.قیمت گاتر , قیمت کانال پیش ساخته به موارد زیادی از جمله جنس درپوش بستگی دارد.

نصب کانالهای پیش ساخته نیکول :

در تصویر زیر با چند نمونه از نصب کانال های سری کانتکتو و کنادرین ساخت شرکت نیکول فرانسه آشنا می شویم. اکثر مدلهای ساخت شرکت نیکول قابلیت اتصال به صورت L و T را بدون نیاز به قطعۀ جانبی خاصی دارند. همچنین برای تعبیه خروجی فاضلاب از کف این کانالها معمولاً از قطعۀ واسطه خروجی در سایزهای ۵۸ ، ۶۳ ، ۸۵ ، ۹۰ ، ۱۰۰ ،۱۱۰ و در برخی مدل ها ۱۲۵ یا ۱۶۰ میلیمتر نیز می توان استفاده نمود. کانالهای نیکول سری کانتکتو معمولاً برای فضاهای با تردد عابر پیاده مثل بام، تراس، محوطه، آشپزخانه،موتورخانه، دور استخر، زیر دوش ها و … کاربرد داشته و کانالهای سری کنادرین برای فضاهای ماشین رو با عبور ترافیکی سنگین مثل رمپ ورودی پارکینگ ساختمان ها یا خیابان های شهری و … مورد استفاده قرار می گیرند.

گاتر

 

ویدئوی آشنایی با نحوه نصب و اجرای گاتر ( کانال پیش ساخته ) :

در ویدئوی زیر با اصول کلی و نحوه صحیح نصب و اجرای کانالهای پیش ساخته آب در فضاهایی مثل پیاده رو، حاشیه خیابان های شهری یا عرض خیابان، آشنا می شویم. لازم است بدانیم که برای چنین فضاهایی که تردد سنگین ترافیکی وجود دارد، استفاده از گاترهای استاندارد و متناسب با آن کاربری، همچنین رعایت دقیق دستورالعمل نصب برای حفظ عمرمفید و تامین مقاومت وزنی لازم، امری ضروریست. کانالهایی که در فضاهای پر تردد مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً در گاترهای پیش ساخته با انواع درپوش کانال آب کلاس C250 هستند که بر اساس استاندارد EN1433 اروپا، دارای 25 تن می باشند.

 

روش نصب کانال پیش ساخته در بام و بالکن و خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران :

استفاده از کانال در بام و بالکن ساختمان ها نقش مهمی در پایین آمدنِ حجمِ پوکه ریزی و در نهایت وزنِ سقف ساختمان دارد. چرا که وقتی از کفشور برای جمع آوری Hب در بام یا تراس استفاده می کنیم، شیب بندی پیچیده و در نهایت حجم کف سازی بیشتر خواهد بود.

اما وقتی از سیستم خطی بهره می بریم، علاوه بر کاهش خطر گرفتگی لوله ها، شیب بندی آسان تری نیز داریم. در خصوص روش نصب انواع کانال پیش ساخته در بام و تراس این سوال مطرح می شود که ایزولاسیون سقف، چطور به کانال متصل می شود. در پاسخ به این سوال باید گفت بسته به کفِ تمام شده در بام یا بالکن اعم از اینکه جنس سطح، سنگ و سرامیک یا خودِ ایزولاسیون به عنوان کف سازی نهایی باشد، نصب متفاوتی داریم.

نحوه نصب کانالهای پیش ساخته سری TOP-X شرکت هاراتون آلمان :

کانال های سری TOP-X شرکت هاراتون آلمان از جمله پر کاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات این شرکت می باشند. این کانال ها در عرض 12 و ارتفاع 9 سانتیمتر با انواع درپوش پلی پروپیلن، گالوانیزه و استیل تولید می شوند. تنوع گریتینگ، امکان اتصال به صورت L ، T و چهار راهی با استفاده از قطعۀ واسطه، سبکی و کیفیت مطلوب از جمله ویژگی های این دسته از محصولات شرکت هاراتون آلمان است.

اسکچ نصب کانالهای پیش ساخته ( گاتر ) و خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران :

در هر کلاس مقاومت وزنی، میزان بتن اطراف کانال متفاوت است. همچنین بسته به متریال به کار رفته در کفِ تمام شده نیز روش نصبِ متفاوتی داریم. دو مجموعه از مثال های نصب محصولات شرکت نیکول فرانسه و هاراتون آلمان در اینجا گردآوری نمودیم که با توجه به کلاس مقاومت وزنی مورد نیاز، مدلِ انتخابی و جنس کف سازی نهایی پروژه تان،اسکچ نصب صحیح گاتر را از لینک زیر بررسی نمایید.

گاتر

روش و نحوه آب بندی با چسب ( پلی اورتان PU ) :

برای آب بندی درز اتصال گاترهای یک متری , نیم متری به یکدیگر , درپوش های انتهایی , اتصالات خروجی از کف کانال ، از چسب پلی اورتان استفاده می شود.

گاتر

کاتالوگ جامع کانال های تولیدی پرشین گاتر گروه 200  به شرح زیر میباشد و خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران :

گاتر

گاتر

گاتر

گاتر

فایل PDF کاتالوگ جامع گاتر های تولیدی گروه 200 پرشین گاتر :

گاتر

گریل چدنی مناسب از نوع چدن چکش خوار بوده و دارای پوشش سراسری رنگ الکترو استاتیک می­باشد. همچنین عاری از خلل و فرج و نقص می­باشد.

گریل پلاستیکی مناسب در برابر عوامل شیمیایی و اشعه UV مقاوم بوده و نباید تغییر خواص و رنگ دهد . همچنین نباید دچار ترک و شکستگی باشد.

گریل استیل مناسب باید از جنس استنلس استیل رده 304 یا رده 316 باشد تا در برابر عوامل شیمیایی، اسید ها و نمک ­ها مقاوم باشد.

گریل گالوانیزه هم باید از نوع گالوانیزه گرم باشد و پوشش دهی به صورت کامل صورت گرفته باشد. قیمت گاتر به موارد زیادی از جمله جنس درپوش بستگی دارد.

معرفی دسته بندی گاتر های تولیدی شرکت پرشین گاتر و خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران :

کانال با درپوش جنس پلی پروپیلن در ابعاد 60*130 میلیمتر با رنگ بندی مشکی و طوسی – کلاس وزنی A15 (تردد نفر و تردد سبک):

 

 

CG0071 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0073 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس پلی آمید تقویت شده در ابعاد 60*130 میلیمتر با رنگ مشکی – کلاس وزنی C250 (تردد نفر و تردد سنگین ):

 

CG0075 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

CG0072 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس چدنی در ابعاد 60*130 میلیمتر با رنگ مشکی – کلاس وزنی C250 (تردد نفر و تردد سنگین ):

 

CG0076 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس گالوانیزه در ابعاد 60*130 میلیمتر با رنگ مشکی – مدل شیت (کلاس وزنی A15) مدل گریتینگ کلاس وزنی C250 (تردد نفر و تردد سنگین ):

 

CG0077 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0078 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

کانال با درپوش جنس استنلس استیل 304در ابعاد 60*130 میلیمتر کلاس وزنی A15 (تردد نفر با تردد سبک):

 

CG0079 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس پلی پروپیلن در ابعاد 85*130 میلیمتر با رنگ بندی مشکی و طوسی – کلاس وزنی A15 (تردد نفر و تردد سبک):

CG0081 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس پلی آمید تقویت شده در ابعاد 85*130 میلیمتر با رنگ مشکی – کلاس وزنی C250 (تردد نفر و تردد سنگین ):

 

CG0082 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس چدنی در ابعاد 85*130 میلیمتر با رنگ مشکی – کلاس وزنی C250 (تردد نفر و تردد سنگین ):

CG0083 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس گالوانیزه در ابعاد 85*130 میلیمتر با رنگ مشکی – مدل شیت (کلاس وزنی A15) مدل گریتینگ کلاس وزنی C250 (تردد نفر و تردد سنگین ):

 

CG0085 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0084 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس استنلس استیل 304در ابعاد 85*130 میلیمتر کلاس وزنی A15 (تردد نفر با تردد سبک):

 

CG0086 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس استنلس استیل 304در ابعاد 160*205 میلیمتر کلاس وزنی A15 (تردد نفر با تردد سبک):

 

CG0107 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس گالوانیزه در ابعاد 160*205 میلیمتر مدل شیت با کلاس وزنی A15 تردد نفر با تردد سبک و کلاس وزنی C250 برای مدل گالوانیزه:

CG0106 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0105 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

کانال با درپوش جنس چدنی در دو مدل شیاری و گریتینگ در ابعاد 160*205 میلیمتر با کلاس وزنی C250:

 

CG0104 گاتر پرشین گاتر پلی پروپیلن استیل

 

5 محصول پر فروش کانال هدایت آبهای سطحی ( گاتر ) وخرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران :

1 – معرفی کانال با درپوش ای بی اس ABS و خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران : این نوع کانال با ابعاد عرض 10 و ارتفاع 5 سانت , عرض 13 و ارتفاع 6 و 11 سانت در دو رنگ طوسی روشن و مشکی تولید میشوند که از ویژگی های این کانال میتوان به استفاده آن در محیط های باز و زیر نور مستقیم نور خورشید به علت دارا بودن آنتی یو وی نام برد. همچنین این نوع کانال قابل استفاده در دور استخر های سرپوشیده و باز هم دارا هستند و به علت استفاده از مواد اولیه درجه یک از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و دسته بندی A15 مناسب این کانال میباشد .

2 – معرفی کانال با درپوش پلی آمید PA : این نوع کانال با ابعاد عرض 13 و ارتفاع 6 و 11 سانت , عرض 20 و ارتفاع 14 و 16 سانت در رنگ مشکی تولید میشوند که از ویژگی های این کانال میتوان به استفاده آن در محیط های باز و سرپوشیده و همچنین محیط های با تردد بالا ( پارکینگ ) , در محیط های اسیدی ( موتورخانه ) به علت خاصیت خورده نشدن و ضد اسید بودن پلی آمید و زیر نور مستقیم نور خورشید به علت دارا بودن آنتی یو وی نام برد.

همچنین این نوع کانال قابل استفاده در محوطه و پایین رمپ پارکینگ هم دارا هستند و به علت استفاده از مواد اولیه درجه یک از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و دسته بندی C250 مناسب این کانال میباشد .

3 – معرفی کانال با درپوش چدن : این نوع کانال با ابعاد عرض 13 و ارتفاع 6 و 8.5 و 11 سانت , عرض 20 و ارتفاع 14 و 16 سانت در رنگ مشکی تولید میشوند که از ویژگی های این کانال میتوان به استفاده آن در محیط های باز و سرپوشیده و همچنین محیط های با تردد بالا ( پارکینگ ) , با تردد بالا و سنگین و طولانی مدت با توجه با استاندارد های روز اروپا استحکام مثال زدنی دارند.

4 – معرفی کانال با درپوش استیل 304 و خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران : این نوع کانال با ابعاد عرض 10 و ارتفاع 5 سانت , عرض 13 و ارتفاع 6 و 8.5 و 11 سانت , عرض 20 و با ارتفاع 14 و 16 سانت مشکی تولید میشوند که از ویژگی های این کانال میتوان به استفاده آن در محیط های باز و زیر نور مستقیم نور خورشید و محیط های سرپوشیده استفاده کرد . همچنین این نوع کانال قابل استفاده در دور استخر های سرپوشیده و باز هم دارا هستند و به علت استفاده از استیل 304 ضد لک و نگیر درجه 1 استحکام و ظاهر بسیار زیبایی دارند.

این نوع کانال به علت دارا بودن ظاهری شیک و کلاسیک بیشتر مورد استفاده در دور استخر , تراس , روف گاردن و محیط های داخلی جهت جلوه دادن و زیبا تر کردن دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیرند.

کانال های با درپوش استیل در دو مدل استیل 304 با برش لیزری و پرسی تولید میشوند که درپوش پرسی با عرض های ثابت 13 و 20 و درپوش لیرزی با عرض های دلخواه امکان تولید دارند.

قیمت گاتر به موارد زیادی از جمله جنس درپوش بستگی دارد.

نمونه درپوش با برش لیزری:

خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران

5 – معرفی کانال با درپوش پلی پروپیلن و خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران : این نوع کانال با درپوش جزو پر فروش ترین و متنوع ترین دسته بندی کانال میباشد . به علت استفاده از پلی پروپیلن به عنوان درپوش تنوع در طراحی و رنگ بندی آن از مابقی کانال ها بسیار بیشتر و متنوع تر میباشد .

ابن کانال با ابعاد عرض 10 و ارتفاع 5 سانت , عرض 13 و ارتفاع 6 و 8.5 و 11 سانت , عرض 20 و با ارتفاع 14 و 16 در رنگ های مشکی , طوسی , طوسی روشن و با طرح های مختلف درپوش بصورت شیاری و مشبک ریز و درشت تولید میشوند .

این نوع کانال به علت استفاده از پلی پروپیلن قابلیت استفاده در محیط های با تردد سنگین ( پارکینیگ , سوله ) را دارا نیستند و فقط مناسب استفاده در محیط های مسقف بدور از تابش نور خورشید و محیط های داخلی مانند استخر سرپوشیده و تراس مسقف را دارا هستند . خرید گاتر با درپوش های مختلف در قسمت فروشگاه پرشین گاتر قابل دسترسی میباشد. تمامی تولیدات گروه صنعتی پرشین گاتر از مواد اولیه درجه یک ( غیر بازیافتی ) و طبق متد و استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید میگردند .

باید اشاره نمود که خرید گاتر , خرید کانال پیش ساخته و قیمت گاتر بستگی به نوع و جنس درپوش آن دارد برای مثال قیمت گاتر با درپوش استیل یا چدن به مراتب گران تر از پلی پروپیلن یا پلی آمید میباشد. در این مقاله متوجه شدید که کانال چیست و چه خصوصیاتی دارد و برای چه فضایی قابلیت استفاده را دارد. با کمک این مقاله میتوان به خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران اقدام نمایید.

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

11 دیدگاه در “خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران + 3 محصول پر فروش

  1. شقایق حسینی گفت:

    بسیار عالی موفق و پیروز باشید

    1. Admin-2 گفت:

      تشکر

  2. فاطیما نوری گفت:

    خسته نباشید
    ممنون از سایت و پیشتیبانی خوبتون

    1. Admin-2 گفت:

      سپاس از شما

  3. عباس زندی گفت:

    کیفیت و قیمت عالی بودن
    ممنون از ارسال به موفع

    1. Admin-2 گفت:

      ممنون از اعتماد و خرید شما

  4. علی شامی گفت:

    کیفیت درجه 1 بود
    بازم خرید میکنم و بهب قیه حتما پیشنهاد میکنم
    سازنده هستم در تبریز

    1. Admin-2 گفت:

      تشکر از شما بزرگوارید

  5. صادقی گفت:

    قیمت کف‌ بازار

  6. Davood گفت:

    کیفیت درجه یک و عالی

  7. sajad گفت:

    ارسال سریع و یک روزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *