راهنمای خرید

خرید گاتر (کانال پیش ساخته) + 3 مدل ارزان !

خرید گاتر

خرید گاتر (کانال پیش ساخته)

در این مقاله می خواهیم به طور تخصصی به مبحث خرید گاتر ، معرفی گاتر و مشاوره در مورد انواع گاتر (کانال پیش ساخته) از گروه تولیدی پرشین گاتر بپردازیم و همچنین به روش نصب گاتر به صورت تخصصی اشاره خواهیم کرد ، امید است با مطالعه این قسمتی گوشه ای از ابهامات و سوالات شما عزیزان برطرف شود.

کانال هدایت آب چیست (گاتر)

گاتر یا کانال پیش ساخته هدایت آب های سطحی (Drainage channel) ، به جوی یا آب راه ه­ای پیش ساخته عمدتا از جنس پلی پروپیلن ، استیل با آلیاژ 304 و گالوانیزه یا چدن و یا گاتر فلری بوده که جهت جمع آوری آب­ های سطحی در محیط ­های مختلف از جمله پایین رمپ و محوطه پارکینگ ، خیابان ها و معابر شهری، بزرگراه­ ها ،فرودگاه ­ها ، بنادر ، روف گاردن Roof Garden ، کف سوله تولید و کارخانه ها ،آشپزخانه صنعتی ، دور استخر، تراس ، سرویس بهداشتی و …استفاده می­ شوند.

 

خرید گاتر

 

گاتر ها عموما از دو بخش درپوش (Grating) و بدنه تشکیل می شوند که بسته به کاربری و محل استفاده از مواد اولیه مختلفی ساخته شده اند . در گذشته این مسیرهای آب در محیط های ساختمانی یا صنعتی با استفاده از سنگ ، سرامیک و یا بتن ساخته می­ شدند که علاوه بر طولانی بودن زمان ساخت و هزینه ی بالا ساخت آن ، فاقد کیفیت و استحکام لازم بودند و نظافت آن ها بسیار دشوار بود. همچنین گریتینگ این کانال ها اغلب سنگ های برش خورده یا سوراخ شده یا پوشش های آهنی بودند که به دلیل ساخت غیر اصولی دچار شکستگی و  تخریب یا زنگ زدگی می­ شدند.

در گذشته زمانی که گاتر طراحی و تولید نشده بود ، برای جمع آوری و هدایت آب های سر ریز استخر و یا منازل از گریل استخر استفاده می کردند که رفته رفته با طراحی و تولید انواع گاتر فروش گریل های استخری به حداقل رسید. اما در این حین تفاوت های زیادی میان روش نصب گاتر و  روش نصب گریل استخر وجود دارد که می توانید با مراجعه به مقاله مورد نظر اطلاعات جامع و کاملی جهت اجرای هر کدام از محصولات در محل مورد نظر خود بدست آورید.

نصب گریل استخر به این شکل است که ابتدا با سنگ و یا سرامیک جوب هایی طراحی و ساخته می شد که در عرض های استاندارد (14 تا 30) سانتی متر و با ساخت نبشی از جنس سنگ یا سرامیک ، گریل استخر را نصب و روی آن قرار داد که البته این روش در حال حاضر با معرفی شدن گاتر تا حدود زیادی از جوب های سنتی به علت استحکام پایین و عدم آب بندی صحیح تا حد زیادی حذف با گاتر جایگزین شدند .

 

خرید گاتر

خرید گاتر

 

در هنگام خرید گاتر باید به چه مواردی توجه داشت

رمانی که جهت خرید گاتر اقدام می کنید باید به این نکات توجه داشته باشید که ، محیط و فضای مورد نظر جهت اجرای کانال پیش ساخته خود چه خصوصیات کلی دارد . آیا مکان سر پوشیده یا باز است ؟ آیا تردد در آن محل فقط محدود به نفر می شود یا امکان تردد ماشین آلات سواری یا نیمه سنگین هم وجود دارد ؟
تمام این سوالات در ذهن شما به وجود می آید که همین امر موجب سردرگمی در هنگام خرید گاتر متناسب با محل مورد نظر شما می شود ، حال در ادامه این مقاله به طور صحیح به ویژگی هایی که هر گاتر باید به صورت کلی و طبق استاندارد های جهانی EN1433 داشته باشد  و شامل چه نوع کلاس وزنی Load class باشد به بحث و گفت و گو می پردازیم .

 

خرید گاتر

 

خواص سیالاتی گاتر :

به دلیل تماس دائمی این محصولات با انواع سیالات و آب ، خواص سیالاتی و هیدرولیکی گاتر ها بسیار مهم می­ باشد ، بنابرین باید سطح داخلی این محصولات صاف ،صیقلی و آب گریز باشد که حرکت سیال و آب به راحتی انجام پذیرد . همچنین گوشه ­های داخلی  این کانال ها باید کاملا گرد باشد تا اجسام به گوشه­ های تیز گیر نکرده و مانع انسداد و ته نشینی ذرات معلق نگردد. برای مثال خرید گاتر با درپوش پلی آمید مناسب ترین گزینه جهت استفاده و اجرا در محیط های صنعتی با تردد سبک تا نیمه سنگین می باشند ، به این علت که پلی آمید در برابر انواع مواد اسیدی و بازی (شیمیایی) مقاومت کافی را دارند و در طول مدت استفاده تغییر شکل یا ظاهر ندارند.

 

خرید گاتر

 

خواص شیمیایی:

با توجه به این که با حل شدن مواد مختلف در سیال خواص شیمیایی سیال تغییر کند بدنه و درپوش گاتر مناسب باید از جنس و مواد اولیه ای تولید شده باشد که در برابر اسیدها ،، نمک ها، حلال ها، سوخت ها و انواع چربی­ ها مقاوم باشد. با توجه به این موارد پلی پروپیلن جنس مناسبی برای درپوش و بدنه گاتر ها می ­باشد.

استحکام:

با توجه به دفن گاترها در بستر و فشار های ناشی از بار گذاری، استحکام آن­ها بسیار حائز اهمیت می­ باشد. گاتر ها باید در برابر خم شدن ، پیچ خوردن و فشارهای عمودی دارای استحکام کافی باشند. برای مثال خرید گاتر با درپوش چدنی شیاری نمونه ای گاتر تولیدی شرکت پرشین گاتر با استحکام بالا می باشد که مناسب استفاده در پایین رمپ پارکینگ ، معابر شهری و انواع سول ها و کارخانه ها می باشد.

 

خرید گاتر

 

نصب آسان:

نصب آسان این قطعات سبب کاهش زمان و هزینه خواهد شد . این قطعات باید دارای طراحی چند پارچه باشند و علاوه بر آن با حداقل امکانات و وسایل جانبی بتوان آن­ها مونتاژ و سرهم کرد. ویژگی­ هایی مثل اتصال به صورت کشویی ، قابلیت اتصال از جوانب، داشتن خروجی لوله از طرفین و کف گاتر ، داشتن ته بند و … سبب می­ شود استفاده و نصب یک کانال آسان باشد. برای مثال خرید گاتر با درپوش ای بی اس نمونه ای گاتر ها با نصب بسیار آسان که کاربری در اماکن ورزشی ، استخر های سرپوشیده و باز و با تردد نفر دارند.

 

خرید گاتر

 

استقرار مناسب:

گاتر ها باید به طور مناسب در ملات و مصالح دفن شده و بدون حرکت باقی بمانند تا دچار شکستگی و تخریب نگردند. برای این منظور در اطراف گاتر باید زائده و قسمت­ هایی وجود داشته باشد تا از حرکت گاتر جلوگیری نموده و آن را به طور کامل فیکس و ثابت نگه دارد. همچنین درپوش باید به گاتر محکم بسته شود تا در هنگام عبور دچار لرزش و ارتعاش نگردد. البنه قابل ذکر است که نصب گاتر های صنعتی جهت استفاده در اماکن پرد تردد با بار ترافیکی سنگین (ماشین آلات صنعتی) با روش نصب گاتر های استخری بسیار متفاوت می باشند و این تفاوت در مرحله ی زیر سازی و بتن ریزی می باشد.

 

خرید گاتر

کلاس و مقاومت وزنی

گاتر ، یا کانال های پیش ساخته هدایت آب برای جمع آوری آب های سطحی تولید می شوند . گاتر ها را می توان از نظر مقاومت وزنی ، ابعاد ، جنس و کاربری دسته بندی می شوند . در این ادامه قصد داریم انواع گاتر پیش ساخته موجود در ایران و دسته بندی های آن ها را شرح دهیم.  پیش از هر چیز می بایست بودجه پروژه ، نیاز پروژه (کاربری) و محدودیت های کف سازی بررسی شود تا دقیقاً بدانیم چگونه گاتر پیش ساخته متناسب با پروژه ساختمانی مان را درست انتخاب کنیم .

 

خرید گاتر

 

معرفی کلاس های مقاومت وزنی :

بر اساس استاندارد EN1433 اروپا و استاندارد های جهانی ، گاتر های پیش ساخته به پنج دسته ی کاربری تقسیم می شوند . در این بخش این دسته بندی ها و کاربرد هر یک از آن ها شرح داده می شود :

  • کلاس مقاومت وزنی A15 : گاتر های پیش ساخته دسته بندی شده در این کلاس مقاومت وزنی از 100 تا 150 کیلوگرم مقاومت دارند و برای محوطه های با تردد عابر در
  • ساختمان های مسکونی کاربرد دارند. بام، تراس ، روف گاردن (Roof garden)، موتورخانه ، سرویس بهداشتی ، استخر و … از جمله فضا هایی هستند که گاتر با کلاس وزنی A15 در آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کلاس مقاومت وزنی B125 : این کلاس مقاومتی تحمل وزن اتومبیل را دارا هستند. برای پارکینگ های مسکونی یا کارخانجات که تردد سبک با چرخ باد شده تردد
  • دارند می توان از این کلاس مقاومتی استفاده نمود. همچنین گاتر با درپوش پلی آمید برای فضا های صنعتی که خورندگی بالایی دارند مثل آشپزخانه رستوران ها، همچنین بخش هایی از ساختمان که در معرض تابش شدید اشعه های خورشید هستند و نقاط گرمسیری، مناسب هستند .
  • کلاس مقاومت وزنی C250 : این کلاس مقاومت وزنی برای رمپ ورودی پارکینگ ها و فضاهای صنعتی با تردد بالا و سنگین (نیمه سنگین) مناسب هستند . گاتر های کلاس C250 تا بیست و پنج تن تحمل بار به ازای محور تایر باد شده دارند. کلاس C250-HD نیز به گاتر هایی با لبه ی فلزی گفته می شود که برای فضاهای شهری مناسب هستند و مقاومت بالاتری نسبت به گاتر های C250 معمولی دارند.
  • کلاس مقاومت وزنی D400 و F900 : این گاتر ها برای کاربری های خاص مثل بنادر ، فرودگاه ها و سایر محوطه هایی که وسایل بسیار سنگین تردد دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید گاتر (بر اساس کاربری)

همانطور که پیش تر توضیح دادیم ، گاتر ها عمدتا بر اساس کاربری و با توجه به نیاز هر پروژه به دسته بندی های گوناگونی تقسیم می شوند ، که این دسته بندی ها بر اساس ابعاد گاتر (طول ، عرض ، ارتفاع) و جنس درپوش گاتر (پلی آمید ، چدنی ، استیل و …) و کلاس وزنی (A15 ، B125 ، C250 و …) می باشند.

برای مثال برای خرید گاتر استخر و اطلاع از گاتر مناسب استفاده در محوطه استخر های سرپوشیده یا باز می توانید به بلاگ گاتر استخر مراجعه یا در قسمت فروشگاه سایت ، دسته بندی گاتر اقدام فرمایید . البته قابل ذکر است که برای اجرای گاتر در محیط های صنعتی با تردد های مختلف (سنگین ، نیمه سنگین و …) و همچنین محیط های اسیدی باید به درستی برای خرید گاتر مورد نظر اقدام نمود که بهتر است قبل از خرید و ثبت سفارش خود به صورت آنلاین با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید .

گاتر مناسب انواع استخر و معابر با تردد نفر :

خرید گاتر با درپوش ABS ، جنس بدنه پلی پروپیلن و جنس درپوش از ای بی اس (ABS) درجه یک و غیر بازیافتی با ابعاد 10 (عرض) در 5 (ارتفاع) سانتی متر به رنگ سفید و مشکی می باشد که این نوع گاتر مناسب استفاده در معابر شهری با تردد نفر ، انواع استخر های سرپوشیده (داخل سالن) و باز می باشند . گاتر با درپوش ای بی اس در دو مدل کوچک و بزرگ تر با ابعاد بزرگ تر 13 سانتی متر (عرض) و 6 سانتی متر (ارتفاع) دارند که برای محوطه با آب ریز های بیشتر و سر ریز پیشنهاد می شوند .

نکته : درپوش این گاتر به علت دارا بودن آنتی یو وی بر خلاف جنس پلی پروپیلن در برابر تابش اشعه و نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ یا شکل نخواهد داشت .

 

خرید گاتر

خرید گاتر

خرید گاتر

 

خرید گاتر با درپوش پلی پروپیلن و جنس بدنه پلی پروپیلن ، درجه یک و غیر بازیافتی با ابعاد 13 (عرض) در 6 (ارتفاع) سانتی متر به رنگ سفید و مشکی می باشد که این نوع گاتر مناسب استفاده در معابر شهری با تردد نفر ، انواع استخر های سرپوشیده (داخل سالن) می باشند . گاتر با درپوش پلی پروپیلن در دو مدل کوچک و بزرگ تر با ابعاد بزرگ تر 13 سانتی متر (عرض) و 11 سانتی متر (ارتفاع) و ابعاد 14*20 سانتی متر که برای محوطه با آب ریز های بیشتر و سر ریز پیشنهاد می شوند .

نکته : درپوش این گاتر به علت نداشتن آنتی یو وی بر خلاف جنس ای بی اس در برابر تابش اشعه و نور خورشید مقاوم نبوده و تغییر رنگ یا شکل داشت .

 

خرید گاتر

خرید گاتر

خرید گاتر

 

خرید گاتر با درپوش پلی آمید و جنس بدنه پلی پروپیلن ، درجه یک و غیر بازیافتی با ابعاد 13 (عرض) در 6 (ارتفاع) سانتی متر به رنگ مشکی می باشد که این نوع گاتر مناسب استفاده در معابر شهری ، پارکینگ ها و اماکن با تردد انواع وسیله نقلیه سبک و نیمه سنگین ، انواع سوله تولید با شرایط محیط اسیدی و غیر اسیدی سرپوشیده (داخل سالن) می باشند . گاتر با درپوش پلی آمید در دو مدل کوچک و بزرگ تر با ابعاد بزرگ تر 13 سانتی متر (عرض) و 11 سانتی متر (ارتفاع) و ابعاد 14*20 سانتی متر که برای محوطه با آب ریز های بیشتر و سر ریز پیشنهاد می شوند .

نکته : درپوش این گاتر به علت دارا بودن آنتی یو وی و کلاس وزنی C250 بر خلاف جنس پلی پروپیلن در برابر تابش اشعه و نور خورشید و تردد انواع خودرو مقاوم بوده و تغییر رنگ یا شکل نخواهد داشت .

خرید گاتر

خرید گاتر

خرید گاتر

 

خرید گاتر با درپوش مخفی از پرشین گاتر ، با ارتفاع 6 و عرض 13 و طول 50 سانتی متر با جنس درپوش پلی پروپیلن (PP) شیاری و بدنه پلی پروپیلن با رنگ طوسی و مشکی این نوع از گاتر مناسب استفاده در محوطه سرپوشیده و با تردد نفر مناسب میباشد. و مناسب استفاده در کنار استخر با آب ریز متوسط تا بالا میباشد. جهت خرید گاتر استخر و مشاوره فنی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

نکته : این گاتر به صورت مخفی در زیر سنگ یا سرامیک کف اجرا می شود و آب ریز آن به صورت خطی از شیاری های 8 میلیمتری که روی درپوش گاتر تعبیه شد است صورت می گیرد و عمدتا در کنار استخر های سرپوشیده و باز ، روف گاردن ، سرویس های بهداشتی یا حمام کاربرد دارند .

خرید گاتر

خرید گاتر

 

در هنگام انتخاب سایز گاتر پیش ساخته و خرید گاتر به این نکته توجه داشته باشید که به طور کلی گاترهای پیش ساخته که بدنه ی آنها از جنس پلی پروپیلن ساخته می شود به دلیل صیقلی بودن کف و دیواره ها می توانند آب را با سرعت بیشتری و در مدت زمان کمتری تخلیه کنند . در نتیجه در هنگام خرید گاتر باید به طراحی داخلی و سایز گاتر مورد نیاز توجه شود تا متناسب پروژه مورد نظر شما تولید شده باشد .

همچنین برای پارکینگ ها معمولا عرض 13 یا 20 سانتیمتر کفایت می کند. طول گاترزهای پیش ساخته معمولا 50 یا 100 سانتیمتر می باشد که به صورت نر و مادگی در طول دلخواه قابل افزایش است.

 

کاتالوگ جامع کانال های تولیدی پرشین گاتر گروه 200  جهت خرید گاتر ، به شرح زیر میباشد :

 

گاتر

گاتر

گاتر

گاتر

 

معرفی دسته بندی گاتر های گروه 100 تولیدی شرکت پرشین گاتر :

گاتر های گروه 100 تولیدی شرکت پرشین گاتر اغلب در دسته ی صنعتی و نیمه صنعتی کاربرد دارند ، که بر خلاف گاتر های گروه 200 از انواع بیشتری در ابعاد ، نوع و جنس درپوش برخوردار هستند . که می توانید جهت خرید گاتر و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش در ارتباط باشید .

خرید گاتر با درپوش پلی پروپیلن در ابعاد 60*130 میلیمتر و 85*130 میلیمتر با رنگ بندی مشکی و طوسی ، کلاس وزنی A15 (تردد نفر و تردد سبک) ، قابل استفاده در اماکن سرپوشیده نظیر دور استخر و جکوزی ، سالن های ورزشی و بدنسازی ، مورد استفاده قرار می گیرند .

 

CG0071 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0073 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

CG0081 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

خرید گاتر با درپوش پلی آمید تقویت شده در ابعاد 60*130 میلیمتر و 85*130 میلیمتر و بزرگ ترین ابعاد آن یعنی 160*200 میلی متر با رنگ مشکی و طوسی ، کلاس وزنی C250 (تردد نفر و تردد سنگین و نیمه سنگین تا 2/5 تن) ،قابل استفاده در اماکن سرپوشیده و باز نظیر پایین رمپ پارکیینگ ، پارکینگ های سرپوشیده و باز ، معابر شهری با تردد موتور سیکلت و خودرو .

 

CG0075 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

CG0072 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

خرید گاتر

 

خرید گاتر با درپوش چدنی در ابعاد 60*130 میلیمتر 85*130 و 160*200 میلیمتر در دو مدل مشبک (گریتینگ) و شیاری با رنگ مشکی ، کلاس وزنی C250 (تردد نفر و تردد ترافیکی سنگین تا 25 تن) ، قابل استفاده در اماکن سرپوشیده و باز نظیر پایین رمپ پارکیینگ ، پارکینگ های سرپوشیده و باز ، معابر شهری با تردد موتور سیکلت و خودرو ، کف سوله انواع کارخانه ها ، بنادر و فرودگاه ها مناسب استفاده می باشند .

 

CG0076 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

CG0083 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

CG0104 گاتر پرشین گاتر پلی پروپیلن استیل

خرید گاتر

 

خرید گاتر با درپوش گالوانیزه شیت در ابعاد 60*130 میلیمتر ، 85*130 و 160*200 میلی متر در دو مدل شیت (کلاس وزنی A15) مدل گریتینگ کلاس وزنی C250 (تردد نفر و تردد سنگین) ، قابل استفاده در اماکن سرپوشیده نظیر سالن های ورزشی و بدنسازی ، حیاط و روف گاردن مورد استفاده قرار می گیرند .
البته قابل ذکر است که گاتر با درپوش گالوانیزه مشبک کاربری صنعتی در اماکن با تردد بالا و ترافیکی را دارد ، از این رو قیمت بالاتری نسبت به مدل شیت گالوانیزه دارد .

 

CG0077 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0078 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

 

CG0085 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزهCG0084 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

خرید گاتر

خرید گاتر

 

خرید گاتر با درپوش استیل ، با ابعاد 60*130 ، 85*130 و 160*200 میلیمتر با جنس درپوش تمام استیل با آلیاژ (304) در دو مدل پرسی و لیزری شیار دار و بدنه جنس پلی پروپیلن . این نوع از گاتر مناسب استفاده در محوطه سرپوشیده و باز و با تردد نفر مناسب میباشد. و مناسب استفاده در کنار استخر ، آشپزخانه های صنعتی ، روف گاردن با آب ریز متوسط تا بالا می باشد.

نکته : گاتر با درپوش استیل در دو مدل پرسی و با عرض ثابت 13 و 20 سانتی متر و در مدل با برش های لیزری در عرض های 13 ، 20 و انواع ابعاد درخواستی (طول ، عرض ، ارتفاع) و ضخامت ورق استیل با توجه نیاز پروژه  قابل تولید می باشند .

 

CG0079 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدن گالوانیزه

خرید گاتر

خرید گاتر

خرید گاتر

 

باید اشاره نمود که خرید گاتر , خرید کانال پیش ساخته و قیمت گاتر بستگی به نوع و جنس درپوش آن دارد برای مثال قیمت گاتر با درپوش استیل یا چدن به مراتب گران تر از پلی پروپیلن یا پلی آمید میباشد. در این مقاله متوجه شدید که کانال چیست و چه خصوصیاتی دارد و برای چه فضایی قابلیت استفاده را دارد.

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

12 دیدگاه در “خرید گاتر (کانال پیش ساخته) + 3 مدل ارزان !

  1. شایان امین گفت:

    وقت بخیر
    دسته بندی گاتر ها و ابعاد اون هارو میشه لطفا توضیح بدین و اینکه گاتر برای رمپ پارکینگ باید چه جنسی باشه؟
    سپاس

  2. Admin-2 گفت:

    سلام دوست عزیز وقت شما هم بخیر
    گاتر ها به 2 دسته استخری و پارکینگی تقسیم میشن که دسته استخری عمدتا جنسشون پلی پروپیلن و استیل و پارکینگی یا صنعتی جنسشون پلی آمید یا چدنی هستش که هر دو در عرض های 13 و 20 با ارتفاع های 6 و 8.5 و 11 و 14 و 16 سانت موجود هست
    برای رمپ پارکینگ فقط کار با درپوش چدنی ولی داخل محیط پارکینگ کار پلی آمید هم قابل استفاده هستش

  3. بداغی گفت:

    جنس درپوش پلی آمید و چدن عالی و درجه 1 بودن
    درپوش چدن رنگ کوره ای خورده بود که باعث میشد زنگ نزنه

    1. Admin-2 گفت:

      سپاس

  4. افشین عباسی گفت:

    برای رمپ پارکینگ پلی آمید مناسبه یا چدنی ؟

    1. Admin-2 گفت:

      برای رمپ پارکینگ ما گاتر با درپوش چدنی پیشنهاد میکنیم اما پلی آمید هم برای پارکینگ هایی با تردد پایین و ویلایی قابل استفاده میباشند

  5. سهند علمداری گفت:

    به موقع رسید دستم
    کیفیتش عالی بود

    1. Admin-2 گفت:

      سپاس

  6. تیمور باقری گفت:

    گاتر ها بصورت 90 درجه ای هم قابل اجرا هستند؟

    1. Admin-2 گفت:

      بله
      تمامی گاتر ها به صورت خطی و نود درجه ای به علت دارا بودن قسمت نر و مادگی قابلیت اجرا به دو صورت راست و نود درجه را دارا هستند

  7. شیاین ناصری امین گفت:

    یک سوال داشتم ازنظر قیمت بترین گاتر برای دور استخر محیط باز کدام مدل هستش؟

  8. راحله برات خانی گفت:

    سالم و به موقع دستم رسید
    ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *