راهنمای خرید

خرید گریل استخر ارزان قیمت در تهران و معرفی 3 مدل پر فروش

خرید گریل استخر ارزان قیمت در تهران

در این مقاله به معرفی گریل استخر و انواع آن و خرید گریل ارزان قیمت در تهران میپردازیم.

نحوه خرید گریل استخر ، در این مقاله به طور کامل به معرفی انواع و خرید گریل استخر از گروه تولیدی پرشین گاتر  و روش خرید گریل استخر آن اشاره خواهیم کرد خرید گریل استخر ارزان قیمت در تهران , امید است با مطالعه این قسمتی گوشه ای از ابهامات و سوالات شما عزیزان برطرف شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تولیدی شرکت ساختمانی پرشین به قسمت فروشگاه سایت مراجعه فرمایید.

مواردی که باید قبل از خرید گریل استخر به آن توجه داشته باشید :

  • برای استخر و جکوزی در فضای باز استفاده از گریل استخری از جنس ABS و برای فضای داخلی از جنس PP توصیه میگردد.

  • کلیه درپوش استخری های تولیدی قابلیت انعطاف پذیری داشته و برای استخرهای دارای انحنا امکان استفاده را فراهم می کند.

  • ارتفاع گریلهای طرح فنری و پرتردد حدود 2.5 سانتیمتر(25میلیمتر) است. ضخامت باقی گریل ها 20 میلیمتر(2 سانتیمتر) نیز می باشد.

  • تلرانس لقی مجاز پیشنهادی بین گریل و بدنه کانال  1.5 میلیمتر از هر طرف میباشد.

  • پیشنهاد میشود قبل از ساخت بدنه کانال دور استخر حتما یک نمونه از گریل مورد نظر تهیه و در اختیار سازنده کانال دور استخر قرار گیرد.

  • برای متراژ بالا با هر  رنگ سفارشی امکان تولید گریل استخر فراهم می گردد.

  • جهت اطلاع از قیمت گریل استخر و خرید گریل استخر میتوانید با واحد فروش و یا در قسمت فروشگاه سایت اقدام نمایید .

با استفاده از این بلاگ میتوان به درستی برای خرید گریل استخر اقدام نمود. قیمت گریل استخربه جنس آن بستگی دارد.

 

گاتر گریل استخر نگین 18 سانت 1

 

جهت مشاهده انواع گریل استخر به بلاگ روش نصب گریل استخر در سایت پرشین گاتر مراجعه فرمایید و جهت کسب اطلاعات دقیق تر و خرید گریل استخر از قسمت پشتیبانی فروشگاه با همکاران ما در واتساپ ارتباط برقرار کنید.

گاتر : گاتر به کانال هدایت آبهای سطحی جوی و آبراه ه­ای پیش ساخته از جنس پلاستیک، استنلس استیل و یا بتن پلیمری بوده که جهت جمع آوری آبهای سطحی در محیط­های مختلف از جمله پارکینگ، خیابان های شهری، بزرگراه­ ها ، فرودگاه ­ها ، بنادر ، موتورخانه ، کف سوله کارخانجات، آشپزخانه صنعتی، دور استخر، بام، تراس، کارواش ، سرویس بهداشتی و …استفاده می­ شود گاتر میگویند .

برای معرفی هرچه بهتر انواع گاتر و آشنایی تخصصی با هریک از محصولات گاتر با ما در این مقاله همراه باشید. بطور خلاصه برای معرفی انواه گاتر میتوان به گاتر های پلی آمید , چدنی , پلی پروپیلن و گاتر فلزی اشاره کرد.

با کمک این متن میتوانید به درستی برای خرید گاتر , خرید کانال پیش ساخته اقدام کنید.

قیمت گاتر یا کانال هدایت آب به موارد بسیاری از جمله جنس و ساختار درپوش بستگی دارد.

گریل نیز درپوش این کانال هاست که بسته به نوع کاربری و محل استفاده از گاتر می­تواند انواع مختلفی داشته باشد. در گذشته این مسیرهای آب در محیط­های ساختمانی با استفاده از سنگ، سرامیک و یا ملات و بتن ساخته می­شد که علاوه طولانی بودن زمان ساخت، فاقد کیفیت لازم بودند و نظافت آنها بسیار مشکل بود.

در گذشته زمانی که گاتر طراحی و تولید نشده بود , برای جمع آوری و هدایت آبهای سر ریز استخر و یا منازل از گریل استخر استفاده میکردند . روش نصب گریل استخر به این شکل است که ابتدا با سنگ و یا سرامیک جوب هایی طراحی و ساخته میشد که در عرض های استاندارد 14 , 18 , 20 , 25 , 30 سانت و با ساخت نبشی میتوان گریل استخر را نصب و روی آن قرار داد که البته این روش در حال حاضر با معرفی شدن گاتر تا حدود زیادی از جوب های سنتی یا ماسونری به علت استحکام و عدم آب بندی درست تا حد زیادی با گاتر جایگزین شدند .

یکی از دلایل جایگزینی گاتر با گریل میتوان به روش نصب گاتر نیز اشاره نمود که در مقایسه با روش نصب گریل استخر بسیار ساده , نصب گاتر آسان و به صرفه میباشد و از جهت آب بندی نسبت به جوب های سنتی بسیار قابل اعتماد تر میباشد.

البته امروزه به علت تفاوت گریل استخر در عرض و طراحی آن , خرید گریل استخر پا برجا میباشد و برای ساخت استخر از موارد ضروری میباشد. پله استخر هم از مواردی میباشد که در کنار گریل استخر برای زیبا دادن هرچه زیبای محیط استخر کمک شایانی میکند .

کاربرد های گریل استخر چیست ؟

گریل های استخری در ساخت جکوزی و استخر به کار می روند.

از گاترهای استخری و گریتینگ ها برای دور استخرهای داخلی و بیرونی استفاده می شود.

گریل های استخری با هر نوع فرم مدل استخری قابل انطباق می باشند.

در استخر های مستطیلی و گوشه دار و همچنین دارای انحنا و زاویه کاربرد دارند.

ظاهر گریل های استخری :

در هنگام ساخت استخرها فاکتورهای زیادی در طراحی نقش دارند ولی ایجاد امنیت و زیبایی نیز یکی از مهمترین نکات در ساخت استخر می باشد. سطح خیس کنار استخرها باعث سر خوردن می شود به همین دلیل با نصب گریل استخر در اندازه لازم از این مشکل جلوگیری می شود. از دیگر مزایای این محصول میتوان به بادوام بودن، مقاوم بودن در برابر لیز خوردن افراد، راحت تمیز شدن و تنوع در رنگ و مدل های این محصول اشاره کرد.

انواع گریل استخری :

گریل های استخری از نظر ابعاد ( عرض و ارتفاع ) – شکل ظاهری , جنس و مواد تشکیل دهنده آن به چند دسته تقسیم میشوند که به معرفی آنها میپردازیم .

خرید گریل استخر طرح آجدار

ین نوع گریل به علت دارا بودن پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز و سر باز میباشد. گریل طرح موج در عرض های 14 و 18 و 20 و 25 و 30 سانت تولید میشوند که عرض های 14 و 18 و 20 همگی دو پین ( دو پل ) تولید میشوند. و 25 و 30 سانت همگی سه پین ( سه پل ) تولید میشوند.

به علت دو و سه پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار بدون انحنا و نود درجه قابلیت استفاده دارند.

خرید گریل استخر

خرید گریل استخر طرح فنری

این نوع گریل استخر به علت دارا بودن جنس ای بی اس و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز و سر باز میباشد. گریل استخر طرح فنری در عرض های 18 و 20 و 25 و 30 سانت تولید میشوند که عرض های 18 و 20 و 25 و 30 سانت  تک پین ( تک پل ) تولید میشوند.

به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

خرید گریل استخر

خرید گریل استخر طرح استپدار

این نوع گریل استخری به علت دارا بودن جنس پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط سر پوشیده میباشد. گریل استخری طرح استپدار در عرض های 18 و 20 و 30 سانت تولید میشوند که عرض های 18 و 20 تک پین ( تک پل ) هستند و عرض 30 سانت استپدار دارای دو پین ( دو پل ) میباشد.
به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخری با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

خرید گریل استخر

خرید گریل استخر طرح موج دار

این نوع گریل استخر به علت دارا بودن جنس پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در سرپوشیده میباشد. گریل استخر طرح موج در عرض های 14 و 18 و 20 و 25 و 30 سانت تولید میشوند که عرض های 14 و 18 و 20 و 25 و 30 سانت همگی تک پین ( تک پل ) تولید میشوند.

به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

خرید گریل استخر

خرید گریل استخر طرح شانه ای

این نوع گریل استخری به علت دارا بودن جنس پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط سر پوشیده میباشد. گریل استخری طرح شانه ای در عرض های 18 و 20 و 30 سانت تولید میشوند که عرض های 18 و 20 تک پین ( تک پل ) تولید میشوند.

به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخری با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

خرید گریل استخر

خرید گریل استخر طرح پولکی

این نوع گریل استخری به علت دارا بودن جنس ای بی اس و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز و سر باز میباشد. گریل استخری طرح پولکی در عرض های 18 و 20 سانت تولید میشوند که عرض های 18 و 20 تک پین ( تک پل ) تولید میشوند.

به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخری با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

خرید گریل استخر

خرید گریل استخر طرح نگین

این نوع گریل استخر به علت دارا بودن جنس پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط سرپوشیده میباشد. گریل استخر طرح نگین در عرض های 18 و 20 سانت تولید میشوند که عرض های 18 و 20 سانت همگی تک پین ( تک پل ) تولید میشوند.

به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

خرید گریل استخر

 

خرید گریل استخر طرح پرتردد

این نوع گریل استخر به علت دارا بودن جنس ای بی اس و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز و سر باز با تردد بالا میباشد. گریل استخر طرح پرتردد در عرض های 18 و 20 سانت تولید میشوند که عرض های 18 و 20 سانت  تک پین ( تک پل ) تولید میشوند.

به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

 

گاتر گریل پرتردد 18 سانت

 

مزایای خرید گریل استخر :

مهمترین مزایای استفاده از کانال با گریل استخری پیش ساخته نصب سریع و آسان ، آب بندی کامل، قدرت هیدرولیکی و جمع آوری بیشتر آب به دلیل سطح صیقلی داخل کانال پیش ساخته، کیفیت ، دوام و استحکام بالا و زیبایی و دکوراتیو بودن میباشد.

گریل استخری با جنس های پی وی سی ، پلی پروپیلن ، ای بی اس ، پلی آمید و استیل ساخته میشود. عرض آن از ۱۳ سانتیمتر تا ۳۰ سانتیمتر متغیر است و کیفیت انها نیز بسیار متفاوت است.

گریل های استخری عرض کم تک پین هستند و گریل هایی که عرض بیشتری دارند دوپین سه پین و چهار پین هستند.

گریل استخری جنس پلی پروپیلن مدل استاپر دار دارای استاپر یا برجستگی هایی است که مانع از لیز خوردن افراد دور استخر میشود و میتوان از آنها در استخرهای چهار فصل استفاده کرد و گریل استخری پی وی سی نیز بیشتر در استخرهای سرپوشیده استفاده میشود.

جنس ای بی اس نیز قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر گریل دارد و در استخرهای عمومی بیشتر استفاده میشود که صرفه اقتصادی برای سازندگان استخر در اولویت است.

برای اینکه انتخاب مناسبی از این محصول داشته باشیم باید به عواملی مانند ابعاد استخر و میزان سرریز آب استخر توجه کرد. امروزه بسیاری از مهندسان ساختمان گریل استخری با جنس استیل هم استفاده میکنند زیرا معتقند علاوه بر زیبایی و دکوراتیو بودن مقاومت و طول عمر بالاتری نیز دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید گریل استخر از قسمت فروشگاه اقدام فرمایید.

راهنمای کلی جهت مشاهده فنی دسته بندی و خرید گریل استخر شامل ( جنس گریل : پلی پروپیلن , ای بی اس – تعداد پین یا پل گریل – محل استفاده گریل استخر : محیط سرپوشیده یا محیط باز و در معرض نور خورشید – ارتفاع گریل – ساختار فنری یا ساده برای استفاده در محیط با ساختار منحنی یا نود درجه ای)
نکته : جهت خرید و یا ثبت سفارش گریل های استخری به ارتفاع گریل و یکی بودن آن با نبشی طراحی شده دقت فرمایید.

 

خرید گریل استخر

خرید گریل استخر

خرید گریل استخر

 

در این مقاله به معرفی و توضیح هرچه بیشتر 3 محصول پر فروش از گریل ها میپردازیم , برای آشنایی و کسب اطلاعات تکمیلی بیشتر با ما همراه باشید :

1 – دسته ی اول گریل های پر فروش گریل های طرح آجدرا هستند که این نوع گریل به علت دارا بودن پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز و سر باز میباشد. گریل طرح موج در عرض های 14 و 18 و 20 و 25 و 30 سانت تولید میشوند که عرض های 14 و 18 و 20 همگی دو پین ( دو پل ) تولید میشوند. و 25 و 30 سانت همگی سه پین ( سه پل ) تولید میشوند.

به علت دو و سه پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار بدون انحنا و نود درجه قابلیت استفاده دارند.

2- دسته دوم گریل های پر فروش گریل ها طرح فنری میباشند که این این نوع گریل استخر به علت دارا بودن جنس ای بی اس و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز و سر باز میباشد. گریل استخر طرح فنری در عرض های 18 و 20 و 25 و 30 سانت تولید میشوند که عرض های 18 و 20 و 25 و 30 سانت  تک پین ( تک پل ) تولید میشوند.

به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

3- دسته سوم گریل های پر فروش گریل ها طرح استپدار میباشند که این نوع گریل استخری به علت دارا بودن جنس پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط سر پوشیده میباشد. گریل استخری طرح استپدار در عرض های 18 و 20 و 30 سانت تولید میشوند که عرض های 18 و 20 تک پین ( تک پل ) هستند و عرض 30 سانت استپدار دارای دو پین ( دو پل ) میباشد.
به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخری با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

در جهت اطلاع از قیمت ها و خرید گریل استخر ارزان قیمت در تهران با کارشناسان فروش ما در بخش تماس با ما در ارتباط باشید تمام گریل های استخری تولیدی گروه صنعتی پرشین گاتر از مواد اولیه و غیر بازیافتی درجه یک پتروشیمی ساخته و تولید میشوند که این امر باعث کیفیت بالای ظاهری و جنس محصولات میباشد و همچنین باعث افزایش طول عمر تمامی محصولات تولیدی شرکت پرشین گاتر میباشد.

G0038 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدنی پلی پروپیلن

تمامی گریل های تولیدی شرکت در رنگ های سفید و یا سفید با دیزاین آبی طراحی و تولید میشوند , اما چنانچه قصد دارید گریل به رنگ درخواستی شما تولید شود فقط کافیست جهت راهنمایی و شیوه ثبت سفارش گریل های رنگی با کارشناسان فروش ما از طریق واتساپ شرکت ارتباط برقرار کنید تا گریل به رنگ دلخواه و درخواستی شما عزیزان تولید شوند.

در این بخش انواع درپوش گاتر (گریل گاتر) معرفی می شود. در صورتی که گاتر به صورت مسونری اجرا شده باشد یا به عنوان پوشش گاترهای پیش ساخته می توانیم از انواع درپوش پلاستیکی یا فلزی گاتر استفاده کنیم.

بعضی از مدلهای درپوش به صورت پیش ساخته و با ابعاد مشخص تولید می شوند. برخی دیگر امکان سفارشی سازی جنس، ابعاد، ضخامت و … را نیز دارند. به عنوان مثال انواع درپوش گاتر استیل را می توان در سایزها و طرح های مختلف تولید نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع درپوش گاتر ، با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید و جهت خرید گریل استخر ارزان قیمت در تهران اقدام نمایید.

درپوش گاتر یک محصول بسیار با کیفیت مناسب برای آبرو دور استخر، کف آشپزخانه، موتورخانه، محوطه و سایر فضاهای صنعتی که نیاز به یک درپوش ضد اسید با مقاومت وزنی بالا داشته باشیم است. این مدل می تواند به عنوان درپوش کانال آبرو پیش ساخته یا گاتر اجرا شده با مصالح بنایی مورد استفاده قرار گیرد.

جهت خرید درپوش گاتر و خرید گاتر ارزان قیمت از استان تهران دریافت و مشاوره و راهنمایی میتوایند در قسمت تماس با , با کارشناسان مجرب فروش ما در ارتباط باشید.

G0037 پرشین گاتر گاتر پلی آمید استیل چدنی پلی پروپیلن

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

14 دیدگاه در “خرید گریل استخر ارزان قیمت در تهران و معرفی 3 مدل پر فروش

  1. رضاگودرزی گفت:

    ممنون از توضیحات کامل و جامع شما

    1. Admin-2 گفت:

      ممنون از توجه شما

  2. محمدی گفت:

    گریل استخربا رنگ سفارشی هم تولید میکنید؟

    1. Admin-2 گفت:

      بله گریل های استخر در طرح فنری و آجدار قابلیت تولید طبق رنگ درخواستی شما را دارند.

  3. زهرا نادری گفت:

    کارشناس فروش سیار خوش برخورد بودن و بعد از ثبت سفارش فردا به دستم رسید
    بسته بندی عالی بود

    1. Admin-2 گفت:

      باعث افتخار ماست

  4. زهرا نادری گفت:

    کارشناس فروش سیار خوش برخورد بودن و بعد از ثبت سفارش فردا به دستم رسید
    بسته بندی تمیز و عالی بود

  5. پویا حسنی گفت:

    ارسال شهرستان هم دارید؟

    1. Admin-2 گفت:

      سلام بله با باربری و یا اتوبوسرانی

  6. آرش جلالوندی گفت:

    موج دار 13 سانت کی موجود میشه؟

    1. Admin-2 گفت:

      موجدار 14 سانت در حال حاضر موجود هست
      برای اطلاع از موجوری مدل 13 سانت با کارشناس فروش در ارتباط باشید

  7. ali a گفت:

    کیفیت عالی درجع یک

    1. Admin-2 گفت:

      ممنون از اعتماد شما

  8. erick simons گفت:

    thanks for shiping on time

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *