تجهیزات آبی

ضرورت استفاده از گاتر و گریل استخر چیست؟

ضرورت استفاده از گاتر و گریل استخر چیست؟

بررسی مهم ترین کاربردهای گاتر و گریل دور استخر

در این مقاله میخواهیم به ضرورت استفاده از گاتر و گریل استخر بپردازیم . گاتر و گریل از جمله قطعاتی که باعث افزایش ایمنی استخر می شود، گاتر و گریل استخر در جایگاه مهمی قرار دارند. هدف اصلی آنها جمع آوری آب سرریز از استخر و انتقال آن به مخزن تعادل استخر است. در عین حال از فیلتر شدن و مخلوط شدن مواد خارجی خارج با سیستم استخر جلوگیری می کند. با توجه به کاربری و مکان در سایزهای مختلف تولید و به فروش می رسد. هنگام خرید گاتر، خرید گریل استخر و خرید پله استخر در بازار توجه به مکان، جنس و ابعاد مورد استفاده ضروری است. در ادامه به ضرورت استفاده از آنها در استخرها می پردازیم.

ضرورت استفاده از گریل استخر

خرید گریل استخر که به عنوان توری و آبکش نیز شناخته می شود برای تخلیه آب سرریز استخر استفاده می گردد. آبی که از اینجا به سیستم گردش آورده می شود پس از عبور از مکان های لازم به استخر بازگردانده می شود. بنابراین از کاهش آب استخر جلوگیری می شود. هنگام خرید گریل استخر مهم است که از بین مواد ساخته شده از مواد با کیفیت و بادوام انتخاب شود. زیرا هم پرتوهای فرابنفش خورشید و هم مواد شیمیایی که برای نظافت و سلامت استخر استفاده می گردد به مرور زمان باعث تغییر شکل آن می شود. در عین حال، میکروارگانیسم هایی که به طور طبیعی در آب هستند به مرور زمان باعث فرسایش آن می گردند. هرچه کیفیت بالاتر باشد، مدت طولانی تری بادوام و مفید خواهد بود.
خرید گریل استخر علاوه بر دوام، موجب سطحی غیر لغزنده نیز می شود. کنار استخر به واسطه خیس بودن، برای حوادث احتمالی مانند افتادن و لیز خوردن بسیار مساعد است. به همین دلیل، استفاده از گریل با مواد غیر لغزنده و موادی که با قطعات بادوام تولید می شوند بسیار مهم خواهد بود.

ابعاد گریل استخر

برای خرید گریل استخر باید به ابعاد آن توجه کرد. ابعاد گریل نسبت به ابعاد استخر و وضعیت نیاز تغییر می کند. عموماً به صورت های 15، 20، 25 و 30 سانتی متری در بازار موجود است. همچنین امکان یافتن سایزهای مختلف با توجه به نیازهای خاص وجود دارد. با توجه به اندازه استخر می توان با توجه به محل استفاده، گریل های آماده را در ابعاد مورد نظر پیدا کرد. به طور کلی گریل های 10 و 25 سانتی متری در استخرهای خصوصی با کاربری رایج استفاده می شوند. در استخرهای عمومی می بینیم که بیشتر ابعاد 25 سانتی متر و 30 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های گریل استخر

اگرچه همه اندازه های گریل استخر مختلف هستند؛ اما همه آنها نقاط مشترکی دارند. ضد لغزش و مقاوم در برابر سایش، زنگ زدگی و شکستگی بوده که به لطف ویژگی عدم لغزش آن، خطر سقوط از بین می رود. بدین ترتیب از حوادث احتمالی جلوگیری می شود. از طرفی به دلیل ساختاری که دارد محیط مناسبی برای تشکیل و تکثیر باکتری ها نیست. این ویژگی تضمین می نماید که آب استخر سالم تر و قابل اطمینان تر است. در هنگام خرید گریل استخر به راحتی می توانید مناسب ترین محصول را متناسب با نیاز و بودجه خود تعیین کنید.

انواع گریل استخر

گریل های استخر با توجه به روش تولید و محل استفاده انواع مختلفی دارند. برای خرید گریل استخر با مراجعه به وب سایت می توانید اطلاعات دقیق و نمونه هایی در این زمینه را پیدا کنید. برخی از این نمونه ‌ها را به صورت زیر فهرست می کنیم؛

  • گریل استخری با طرح آجدار
  • گریل استخری با طرح فنری
  • گریل استخری با طرح استپ دار
  • گریل استخری با طرح موج دار
  • گریل استخری با طرح ماشین رو
  • گریل استخری با بدنه از جنس HIPS
  • گریل استخری با گریتینگ گالوانیزه یا استیل
  • قطعه گریل گوشه ای 45 درجه
  • قطعه گریل گوشه ای 90 درجه

شبکه گوشه ای استخر

همانطور که می بینید، انواع مختلفی از گریل های استخر برای بسیاری از نیازها و زمینه های استفاده مختلف وجود دارد. مدل های گریل نوع چرخشی برای کناره های استخر مناسب هستند. قطعات گوشه ای برای مکان های زاویه دار وجود دارد و به صورت تک پلاگین استفاده می شود. شما می توانید قطعه مورد نظر خود را برای قطعاتی که در هنگام استفاده آسیب دیده و نیاز به تعویض دارند، خریداری کنید.
نکته مهم در اینجا کارایی، دوام، عدم لغزش و مناسب بودن آن است. برای خرید گریل استخر با بررسی مدل های مختلف می توانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را به دست آورید.

قیمت گریل استخر

گریل استخر که هدف کلی آن استفاده مجدد از آب سرریز از استخر است، از نظر قیمت در محدوده بسیار انعطاف پذیری قرار دارد. این واقعیت که آنها در انواع مختلف و کاربردهای مختلف تولید می شوند، پایه و اساس طیف گسترده ای از قیمت ها را تشکیل می دهد. برای خرید گریل استخر می توانید از بین تمامی محصولات، مدل های گریل استخری مناسب برای انواع نیازها و بودجه خود انتخاب کنید. گریل استخر با توجه به نوع و کاربردش در اشکال کاملاً متفاوتی تولید می گردد. در این راستا قیمت گریل استخری در محدوده بسیار گسترده ای برای فروش عرضه می شود.

چگونه گریل استخر را تمیز کنیم؟

به دلیل ساختارش دارای خاصیت عدم لغزش است و بسیاری از اجسام خارجی را روی خود نگه می دارد و از مخلوط شدن آنها با سیستم استخر جلوگیری می کند. قطعات بزرگ این محصولات را می توان به راحتی با دست جدا کرد. تمیز کردن قطعات گریل استخر را می توان به راحتی انجام داد. از مواد تمیز کننده کلاسیک می توان برای تمیز کردن کثیفی ها و جلبک های کوچک تر و چسبنده استفاده کرد. برس ها بیشترین کمک را در این زمینه خواهند داشت. در این زمینه خیالتان راحت است؛ زیرا به دلیل ساختارش کثیفی زیادی را در خود نگه نمی دارد و به راحتی تمیز می شود.

قیمت و خرید گریل و گاتر استخر

قیمت و خرید گریل و گاتر استخر

گاتر استخر چیست؟

به طور کلی، به کانال آب رو در کف لبه های استخر که برای جمع آوری آبهای سطحی به کار می رود گاتر استخر می گویند. گاتر استخر دارای جنس های چدنی، گالوانیزه، استیل، پلاستیکی و پی وی سی بوده که در هنگام خرید گاتر باید جنس آن را مشخص کرد. همچنین این محصول علاوه بر استخر به شکل گاتر رمپ، گاتر صنعتی، گاتر پارکینگ، گاتر سوله، گاتر خطی نیز در بازار وجود دارد که برای کاربردهای گوناگون طراحی شده اند.

ضرورت استفاده از گاتر استخر

از گاتر استخر برای جمع آوری آب سر ریز استخر و بازگشت به درون استخر استفاده می گردد. این ویژگی موجب جلوگیری از هدر رفتن آب می شود. در هنگام خرید گاتر استخر باید دقت کرد که جنسی با قابلیت تمیز شدن آسان را انتخاب نمود.

نصب گاتر و گریل استخر

همه مراحل ساخت و نصب گاتر و گریل استخرها باید طبق مقررات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی انجام شود. شبکه های لبه کانال استخر جایی هستند که باکتری ها در صورت عدم توجه بیشترین ذخیره را دارند. کیفیت محصولات انتخابی هم برای کیفیت استخر و هم برای سلامت کاربران مهم است. سایز و مدل های مختلف گاتر و گریل با قیمت های مقرون به صرفه در سایت خرید عرضه می شود. برای خرید گریل استخر می توانید به سایت مراجعه نمایید.

زیباسازی لبه استخر با گاتر، گریل و پله

مهم ترین عناصری که استخرها را مفید می کند، لوازم جانبی مورد استفاده است. کیفیت شبکه های لبه کانال استخر و انتخاب مدل های مناسب در هنگام خرید گاتر، خرید گریل استخر و خرید پله استخر، ظاهر استخر را زیباتر می کند. این لوازم جانبی که در همان ابتدا توجه مشتریان را به خود جلب می نمایند، توری های لبه استخر هستند. شما می توانید مدل های مختلف این محصولات را بادوام و انعطاف پذیر پیدا کنید. با تهیه تمامی تجهیزات محصولات را با هم هماهنگ کنید.

مکانیسم عملکرد گاتر و گریل

همانطور که گفته شد، شیارهای لبه ای در کنار استخر ایجاد می شوند تا آبی که سرریز می گردد در طول شنا به استخر بازگردد. شبکه های لبه کانال استخر روی این شیارها قرار گرفته و به عنوان لوازم جانبی بسته می شوند و استفاده از استخر را تسهیل می نمایند. ناودان ها و شبکه های جانبی نیز ورود و خروج آب به استخر را آسان می کنند.
آب سرریز شده از استخرها با کمک ناودان به مخزن تعادل منتقل می گردد و در آنجا از سایر موادی که حمل می کند پاک شده و به سمت استخر هدایت می شود. این توری های لبه استخر چشم نوازی می کنند؛ زیرا ظاهر زیبایی را ارائه داده و فضای استخر را زیبا جلوه می دهند. شیار کنار استخر از هدر رفتن آب در استخر جلوگیری می کند. برای خرید گاتر، خرید گریل استخر و خرید پله استخر می توانید به سایت مراجعه کرده و تمام محصولات جانبی برای انواع استخرهای خانگی و حرفه ای را پیدا کنید.

مزایای استفاده از گاتر و گریل

شبکه های گاتر و گریل مزایای بسیاری از جمله زیبایی استخر، راحتی شناگر، صرفه جویی در مصرف آب، ظاهر تزئینی بهداشتی را در این مدل های استخر ارائه می دهند. به وسیله شبکه های استخر، آب سرریز شده به مخزن متعادل کننده منتقل شده و از شرایطی مانند کمبود آب و خراب شدن ساختار آب جلوگیری می گردد. با انتخاب و خرید گاتر، خرید گریل استخر و نیز خرید پله استخر تهیه شده در مدل های مختلف محوطه استخر را تغییر دهید و ظاهری زیباتر ایجاد کنید. از آنجایی که قسمت‌ های شبکه در هم قفل شده ‌اند، وقتی روی کانال قرار می ‌گیرند، به هم قفل می شوند.

رنگ گریل استخر

گریل استخر بیشتر در رنگ سفید تولید می شود. با این حال، مواردی وجود دارد که با توجه به تقاضای مشتری در رنگ های مختلف ارائه می گردد. رنگ آمیزی آن را می توان با استفاده از رنگ های مختلف به دست آورد. این محصولات ساخته شده بر اساس استانداردهای مختلف اندازه گیری، در ابعاد دلخواه با تنوع رنگ به صورت آنلاین به فروش می رسند. در هنگام خرید گاتر امکان سفارش رنگ وجود دارد.

شبکه های لبه استخر چگونه باید باشند؟

شبکه های لبه کانال استخر باید ماندگاری طولانی داشته باشند و ظاهر زیبایی را ارائه دهند. در انتخاب و خرید گریل باید دقت شود تا از نوعی باشد که باعث تشکیل باکتری نشده و به راحتی تمیز شود و آب سرریز شده به راحتی به کانال برسد. مهم ترین ویژگی این محصول سطح غیر لغزنده آن است.

نکات مهم خرید گاتر، گریل و پله استخر

نکات مهم خرید گاتر، گریل و پله استخر

راهنمای خرید پله استخر

برای لذت بردن ایمن و سالم از استخر، پله و لوازم استخر باید متناسب با کیفیت و متراژ انتخاب شوند. جنس و فرم در انتخاب و خرید پله استخر بسیار مهم است. پله های استخر ضد زنگ مقاوم در برابر آب استخر از مواد خاصی تولید می شوند. قیمت نردبان استخر بر اساس مواد، فرم و سایر جزئیات تعیین می گردد. شما می توانید گزینه های مختلف پله استخر را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا پیدا کنید. مناسب ترین متریال با کیفیت بالا برای استخر، کروم است. پله های ساخته شده از این ماده هرگز زنگ زده و فرسوده نمی شوند.
به خصوص در استخرهای ضدعفونی شده با کلر، استفاده از پله های کرومی استاندارد ضروری است. پله های کرومی در برابر آب استخر مقاوم هستند. کروم یک عنصر فلزی است. در طبیعت به شکل خالص یافت می شود. دوام و ظاهر فلزی اش آن را برای مواد پله استخر عالی می کند.

سفارش و خرید پله استخر

برای خرید پله استخر می توانید مدل های مختلف آن را به طور کامل بررسی کرده و با قیمت مناسب و با ضمانت کیفیت بالا از گروه تولید و صنعتی پرشین گاتر سفارش دهید. پله های استخر کرومی را می توان سال ها به طور قابل اعتماد استفاده کرد. ساختار ارگونومیک آن که ورود و خروج از استخر را آسان می کند، لذت شنا در استخر با کیفیت را فراهم می سازد. شما می توانید طرح های مختلفی از پله های کرومی را پیدا کرده و با توجه به عمق استخر و جزئیات طراحی زیبایی، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *