دسته‌بندی نشده

اتصالات گاتر چیست؟ معرفی 2 اتصال ضروری گاتر

اتصالات گاتر

اتصالات گاتر

به قطعات جانبی گاتر که هنگام نصب گاتر نقش بسیار مهمی جهت تغییر مسیر، مسدود کردن و اتصال گاتر به لوله فاضلاب را دارند اتصالات گاتر گفته می شود. اتصالات گاتر نقش بسیار مهمی در تغییر مسیر حرکت سیالات، مسدود کردن ابتدا و انتهای گاتر و وصل کردن گاتر به صورت مستقیم به لوله فاضلاب دارند. اتصالات گاتر شامل درپوش انتهایی و خروجی از کف می شوند. درپوش انتهایی هر گاتر با توجه به ابعاد آن گاتر طراحی می شود و خروجی های کف در 2 سایز 85 و 110 میلی متر تولید می شوند.

 

photo 2024 10 05 14 12 29

 

مزایای اتصالات گاتر در نصب گاتر

اتصالات گاتر از قطعات کاربردی و مهم در هنگام نصب گاتر هستند که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و نقش مهمی در آب بند کردن و هدایت صحیح سیالات می باشد.

  • اتصال گاتر به فاضلاب
  • مسدود کردن ابتدای گاتر
  • مسدود کردن انتهای گاتر
  • آب بند کردن سر و ته گاتر
  • تعیین جهت حرکت سیالات

به هنگام نقشه برداری محل نصب گاتر باید به تعداد خروجی های فاضلاب، محل خروجی ها، تعداد لاین ها و زاویه های 90 درجه دقت شود تا اتصالات، صحیح و به تعداد لحاظ شود.

 

اتصالات گاتر

 

درپوش انتهایی (تهبند) گاتر

تهبند گاتر جهت مسدود کردن ابتدا و انتهای هر لاین گاتر می باشد. تبهند ها در سایز متفاوت و متناسب با ابعاد هر گاتر توسط پرشین گاتر از پلی پروپیلن درجه یک و غیر بازیافت شده تولید می شوند. رنگ بندی تهبند ها شامل رنگ طوسی و رنگ مشکی است. ابعاد تهبند ها متناسب با سایز هر گاتر به شرح زیر می باشد:

  • تهبند گاتر 6*13 سانتی متر

اتصالات گاتر

 

  • تهبند گاتر 8.5*13 سانتی متر

اتصالات گاتر

 

  • تهبند گاتر 11*13 سانتی متر

photo 2024 10 05 14 12 22

 

  • تهبند گاتر 16*20 سانتی متر

اتصالات گاتر

 

قبل از خرید گاتر مورد نظر باید به سایز گاتر و تعداد تهبند های مورد نیاز توجه کرد. همواره کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارشات در خدمتند.

 

خروجی کف گاتر

خروجی از کف گاتر اتصالی است که به واسطه آن می توان گاتر را مستقیما به لوله فاضلاب وصل کرد. یکی از مزایای اصلی اتصال خروجی از کف، سایز متغییر آن متناسب با لوله خروجی سایز 90 و 110 میلیتر می باشد. یکی دیگر از ویژگی های اصلی اتصال خروجی از کف این است که به لطف بدنه پلاستیکی گاتر می توانید در هر قسمت از کف گاتر که نیاز داشتید با گرد بر برش ایجاد کرده و از آن قیمت و به کمک خروجی از کف، گاتر را به لوله فاضلاب وصل کنید. قابل ذکر است که می توان از درپوش انتهایی هم به عنوان خروجی از کنار گاتر استفاده شود.

 

photo 2024 10 05 14 12 28

 

آب بند کردن اتصالات گاتر

جهت آب بند کردن کامل اتصالات گاتر می توان ترجیحا از چسب پلی اورتان استفاده کنید. چسب پلی اورتان به غیر از آب بند کردن کامل گاتر و اتصالات گاتر، قابلیت کشسانی داشته و در اثر انقباض و انبساط و یا حتی تماس با مواد اسیدی و انواع شوینده ها مقاومت خود را از دست نمی دهد.

 

قیمت و نحوه خرید اتصالات گاتر

اتصالات گاتر از اجزای جانبی هر گاتر می باشد که به هنگام نصب از موجبات است، اما از قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند و هزینه خاصی نیاز به پرداخت تهیه آن نمی باشد. همچنین جهت خرید اتصالات گاتر می توانید از طریق وبسایت پرشین گاتر و یا ارتباط با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *