دسته‌بندی نشده

کفشور خطی پلاستیکی ارزان + معرفی 2 مدل

کفشور خطی پلاستیکی

کفشور خطی پلاستیکی چیست؟

کفشور خطی پلاستیکی به کفشوری گفته می شود که بدنه آن از جنس پلاستیک درجه یک و قاب بالایی آن از استیل با آلیاژ 304 می باشد. کفشور خطی پلاستیکی مانند کفشور خطی استیل در طول های مختلف و در دو مدل سرامیک خور و مشبک تولید می شوند. عرض کفشور خطی پلاستیکی ثابت 6.5 سانتی متر می باشد اما از نظر طول محدودیتی ندارد و تا 6 متر هم قابل تولید است، همچنین کفشور خطی پلاستیکی این قابلیت را دارد که کف آن در قسمت مورد نیاز سوراخ شده و مستقیم به فاضلاب وصل شود.

 

کفشور خطی پلاستیکی

 

مزایای استفاده از کفشور خطی پلاستیکی

کفشور خطی پلاستیکی محصولی نوین می باشد که با تکیه بر دانش مهندسین برای اولین بار در مجموعه پرشین گاتر طراحی و تولید شده تا هم در هزینه و هم در زمان نصب صرفه جویی شود. البته این کفشور در مقایسه با مدل تمام استیل مزیت های زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • وزن سبک
  • دارای بوگیر
  • قیمت به صرفه
  • نصب سریع و آسان
  • ظاهری شیک و لاکچری
  • نداشتن صدای اضافی زمان عبور از روی کفشور
  • امکان استفاده همزمان به صورت سرامیک خور و گریتینگ خور
  • بدنه پلاستیکی مقاوم در برابر آب جوش و انواع سیالات اسیدی

در متن فوق به یکسری از ویژگی های مهم کفشور خطی پلاستیکی اشاره کردیم تا به اهمیت استفاده از آن ها در سرویس های بهداشتی، کنار استخری و جکوزی، داخل روف گاردن و دیگر محوطه های مرتبط اشاره کنیم.

 

جنس و اجزای تشکیل دهنده کفشور خطی پلاستیکی

بدنه کفشور خطی پلاستیکی

کفشور خطی پلاستیکی مانند کفشور خطی استیل از سه قسمت اصلی تشکیل می شود. قسمت اول بدنه کفشور است که از جنس پلاستیک مرغوب پلی پروپیلن درجه یک و غیر بازیافت شده به رنگ طوسی می باشد. داخل بدنه کفشور شیب وجود ندارد اما ساختار آن به صورت شکل V می باشد تا آب و سیالات بعد از ریختن داخل کفشور به سمت لوله فاضلاب هدایت شوند.

قاب کفشور

قسمت مهم دیگری که در کفشور وجود دارد قاب کفشور است که از جنس ورق استیل با آلیاژ 304 می باشد. ورق استیل 304 در برابر آب جوش و مواد اسیدی مقاوم بوده و اصطلاحا ضد زنگ و ضد لک می باشد. قاب کفشور در دو مدل سرامیک خور و گریتینگ خور از ورق استیل با ضخامت 1 میلیمتر تولید می شود.

بوگیر کفشور

قسمت دیگری از کفشور است که از اهمیت زیادی در برابر عدم ورود موجودات موذی به داخل محوطه برخوردار است. این قسمت هم از ورود حشرات جلوگیری می کند و هم از ورود مو و ضایعات دیگر به داخل لوله فاضلاب. بوگیر کفشور کاملا پلاستیکی است و در قسمت لوله خروجی کفشور قرار می گیرد.

 

کفشور خطی پلاستیکی

 

 انواع کفشور خطی پلاستیکی

  • کفشور خطی پلاستیکی سرامیک خور
  • کفشور خطی پلاستیکی گریتینگ خور

همانطور که قبل تر اشاره شد و معرف حضور تمامی شما عزیزان می باشد، کفشور های خطی هم در مدل تمام استیل و هم در مدل بدنه پلاستیکی در دو طرح و مدل سرامیک خور و گریتینگ خور طراحی و تولید می شوند. در مدل سرامیک خور، قسمتی از سرامیک کف طبق ابعاد قاب داخلی کفشور برش میخورد و داخل درب کفشور قرار می گیرد. اما در مدل گریتینگ خور این قاب قابلیت نصب سرامیک داخل آن نیست و جمع آوری آب توسط شیارهای طراحی روی درب کفشور انجام می شود.

 

کفشور خطی پلاستیکی

 

ابعاد کفشور خطی پلاستیکی

کفشور های خطی در مدل بدنه پلاستیکی بر خلاف کفشور های خطی تمام استیل تولید شده توسط پرشین گاتر در عرض و طول های محدود تری تولید می شوند. برای مثال کفشور های خطی استیل معمولا در عرض های 6.5، 8 و بعضا 10 سانتی متر تولید می شوند اما در مقابل کفشور های خطی پلاستیکی فقط در عرض 6.5 سانتی متر و در دو طول پر فروش 30 و 60 سانتی متری تولید می شوند.

 

محل استفاده کفشور خطی پلاستیکی

همانطور که قبل تر توضیح دادیم این کفشور مانند کفشور خطی استیل بوده و در محوطه های مسکونی و غیر مسکونی کاربرد دارد، حال در ادامه به معرفی یکسری از محل های مورد استفاده از کفشور خطی پلاستیکی می پردازیم:

  • حمام
  • وضوخانه ها
  • حیاط و روف گاردن
  • سرویس بهداشتی
  • کنار استخر و جکوزی
  • محوطه هایی با تردد عابر پیاده
  • پایین پنجره های قدی ویلا و ساختمان ها

به یکسری از محوط های قابل اجرای کفشور خطی پلاستیکی اشاره کردیم اما این تفاوت را دارد که به علت طول متغیر، قیمت ارزان و نصب راحت کاربرد بیشتری نسبت به کفشور خطی استیل دارد.

 

روش نصب کفشور خطی پلاستیکی

نصب کفشور خطی پلاستیکی بسیار ساده بوده و در کمترین زمان ممکن و با حداقل امکانات قابل انجام است. ابتدا برای نصب نسبت به عرض و طول کفشور شیاری در سنگ یا سرامیک ایجاد می کنیم. بعد از برش سرامیک محل برش خورده را به صورت کاملا تراز در می آوریم و با ایزوگام یا قیرگونی عایق می کنیم. سپس یک لایه ملات میریزیم و بعد کفشور خطی پلاستیکی را روی ملات قرار می دهیم.

لوله خروجی کفشور را داخل لوله فاضلاب قرار داده و دور آن را با چسب سیلیکونی پر می کنیم. دور کفشور را با ملات پر می کنیم تا کفشور در محل محکم و ثابت قرار بگیرد. کفشور را طوری تنظیم می کنیم تا با سنگ یا سرامیک کف تراز و در یک سطح باشد. دور کفشور را بندی کشی می کنیم تا خشک شود، بعد از 48 ساعت آماده استفاده می باشد.

 

کفشور خطی پلاستیکی

 

قیمت و خرید کفشور خطی پلاستیکی

قیمت کفشور خطی پلاستیکی به علت استفاده از ورق استیل 1 میلیمتر در قاب کفشور و همچنین بدنه پلاستیکی مقاوم بسیار ارزان و به صرفه است و در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار است. قیمت کفشور خطی پلاستیکی در مقایسه با کفشور خطی استیل بسیار پایین تر بوده و مورد استقبال سازندگان و طراحان قرار گرقته است. خرید کفشور خطی پلاستیکی برای اجرای در سرویس های بهداشتی و حمام و دیگر محوطه های مسکونی و غیر مسکونی برای هدایت آب از الزامات می باشد.

مشتریان گرامی می توانند با کارشناسان مجرب پرشین گاتر تماس گرفته و نسبت به سفارش ابعاد، تعداد و مدل کفشور خود اقدام فرمایند.

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *