دسته‌بندی نشده

گریل استخر رنگی یا گریل استخر سفارشی

گریل استخر رنگی

گریل استخر رنگی یا سفارشی

گریل استخر رنگی به نوعی از گریل استخر از جنس پلاستیک یا استیل گفته می شود که طبق سفارش مشتریان گرامی به رنگ درخواستی از مواد درجه یک و رنگ مرغوب تولید می شود. گریل استخر سفارشی ابزاری است که از آن برای پوشاندن سطح کانال های دور استخر استفاده می شود تا از لیز خوردن، افتادن افراد و یا ورود اجسام جلوگیری کند، همچنین گریل استخر رنگی این قابلیت را دارد تا با هم رنگ بودن سرامیک یا سنگ کف ظاهری لاکچری در فضای استخر و جکوزی شما ایجاد کند.

 

 

مزایای استفاده از گریل رنگی

گریل های معمولی که در استخر و جکوزی ها استفاده می شوند معمولا سفید رنگ هستند و جذابیت کافی برای زیبایی بخشیدن به فضای استخر و جکوزی را ندارند. اما پرشین گاتر تولید کننده گریل استخر برای اولین بار در ایران با اتکا به دانش فنی کامل و با کمک مدیران فنی مجرب گریل استخر رنگی و به سفارش مشتریان عزیز تولید کرده تا محوطه شما را هرچه بیشتر زیبا سازد. گریل استخر سفارشی به غیر از ظاهری زیبا دارای یکسری مزایای ویژه هستند که به معرفی آن ها می پردازیم.

  • رنگ ثابت
  • ظاهری لاکچری
  • مواد اولیه درجه یک
  • دوام و ماندگاری بالا
  • امکان تولید در انواع رنگ ها
  • مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
  • مقاوم در برابر کلر و شوینده ها

 

جنس و ابعاد گریل استخر رنگی

گریل استخر رنگی یا گریل استخر سفارشی مانند مابقی گریل های سفید رنگ معمولی در دو جنس پروپیلن برای فضای سرپوشیده و جنس ای بی اس برای فضای رو باز تولید می شوند. گریل استخر سفارشی از نظر جنس با گریل معمولی فرقی ندارد و فقط در رنگ با یکدیگر متفاوت اند. گریل استخر معمولی و سفارشی هر دو در عرض های 14، 18، 20، 25 و 30 سانتی متر و با ضخامت های 2، 2.3 و 2.5 سانتی متر تولید می شوند و در ابعاد و اندازه یکسان هستند.

 

انواع گریل استخر سفارشی

گریل های استخری سفارشی تولید شده در پرشین گاتر اسم های مشابهی با گریل های معمولی سفید رنگ دارند که می توان به اسامی پر فروش و با کیفیت: دوپین، سه پین، موج، فنری، پرتردد و … اشاره کرد.

 

قیمت و خرید گریل استخر رنگی

گریل استخر رنگی تولید شده توسط پرشین گاتر از مواد درجه یک غیر بازیافت شده و رنگ درجه یک می باشد تا بیشترین دوام و ماندگاری را برای گریل استخر در برابر کلر، مواد شوینده و تابش نور آفتاب ایجاد کند. خرید گریل استخر رنگی از پرشین گاتر و تحویل آن به مشتریان بر خلاف تصور بسیار سریع بوده و در کمترین زمان ممکن قابل انجام است، همچنین قیمت گریل استخر سفارشی بسیار به صرفه بوده و از لحاظ قیمت تفاوت خاصی با گریل های عادی ندارد و از به صرفه ترین گزینه ها برای زیبا تر جلوه داده محوطه استخر به شمار می رود.

 

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *