تجهیزات آبی, راهنمای خرید, گریل استخر

گریل استخر چیست؟ + 3 گریل پر فروش و مشاوره رایگان !

گریل استخر

گریل استخر چیست ؟ (Swimming Pool Grating)

گریل استخر به مجموعه ای از نوارهای باریک متصل بهم از طریق پین و عمدتا از جنس پلاستیک که دور استخرها استفاده می شود گریل استخر می گویند . با کمک گریل استخر ، لبه‌ های استخر را می پوشانند تا مانع از لغزش شناگران و ایجاد ایمنی به هنگام خروجی از استخر شود . از گریل استخر به عنوان درپوش کانال های هدایت آب های سطحی هم می توان استفاده شود تا مانع از ورود اجسام غیر ضروری به داخل جوب دور استخر شود . عمدتا جنس گریل استخر از پی وی سی و در برخی موارد از استیل با آلیاژ 304 یا ورق گالوانیزه می باشد تا استحکام بیشتری در برابر تردد نفر یا تابش آفتاب داشته باشد .

جنس گریل استخر از مواد اولیه درجه یک و غیر بازیافت شده در رنگ بندی مختلف و سفارشی می باشد ، همچنین گریل استخر در عرض و ارتفاع های مختلف با توجه به محل مورد استفاده تولید می شوند .

 

گریل استخر

 

مزایای استفاده از گریل استخر چیست ؟

یکی از مزایای استفاده از گریل استخر ایجاد ایمنی رایج در استخرهای شنا ، جکوزی ها و سایر تفریحات و تشکیلات آبی به حساب می آید. استفاده از گریل استخر دو هدف دارد : اولا، برای شنا گران استحکاک فراهم می‌ کنند که از لغزش و سقوط جلوگیری می‌ کند ؛ و دوما ، اجازه جریان آب را از طریق گریل ها به داخل جوب می‌ دهد که از تشکیل آب متلاشی و ظهور باکتری‌ ها و سایر میکرو ارگانیسم‌ های مضر جلوگیری می‌ کند.

گریل استخر یک ابزار است و این ابزار باید ایمن , دارای زیبایی منحصر به فرد خود و متناسب با نوع و ابعاد و محل استفاده تولید شده باشند. یکی ار مواردی که در خرید گریل استخر باید به آن توجه داشت دوام و کارایی آن می باشد و همچنین قیمت مناسبی داشته باشند.

در دور استخرها یا جکوزی (Jacuzzi) و هر جایی که آب ریز داشته باشد باید از گریل مناسب با آن محوطه استفاده کرد تا آب سر ریز که از داخل استخر (Swimming pool) به بیرون میریزد در لبه های استخر باقی نماند تا از لیز خوردن افراد جلوگیری کند. گریل های استخر به‌ طور معمول ضد لغزش و آسان تولید و به‌ طور آسان پاک شدن طراحی شده‌ اند و در انواع رنگ‌ ها و مواد مختلفی نسبت به محل استفاده ارائه می‌ شوند تا با سبک استخر یا امکانات آبی دیگر بهترین تطابق را داشته باشند.

 

گریل استخر چیست

 

انواع گریل استخر بر اساس جنس

امروزه به علت تنوع گریل استخر در شکل ظاهری در عرض و طراحی آن , خرید گریل استخر پا برجا می باشد و برای ساخت و اجرای استخر از موارد ضروری میباشد ، از این گریل ها استخری با توجه به نوع کاربری و محل اجرا از جنس های مختلفی تولید می شوند که در ادامه به هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد .

1 . گریل استخر ای بی اس (Acrylonitrile butadiene styrene)

گریل استخر ای بی اس ، مناسب استفاده و اجرا ، در دور استخر های سرپوشیده و روباز که دارای انحنا یا بدون انحنا می باشند ، از این رو گریل های این دسته را می توان به پر فروش ترین و پر طرفدار ترین دسته بندی گریل های استخری نام برد . از جمله معروف ترین و پر فروش ترین گریل استخر ای بی اس می توان به گریل فنری ، گریل پر تردد و گریل پولکی اشاره کرد .

2 . گریل استخر پلی پروپیلن (Polypropylene)

گریل استخر پلی پروپیلن ، مخصوص استفاده و اجرا دور استخر و جکوزی های سرپوشیده با ساختاری منحنی یا بدون انحنا می باشند. گریل استخر پلی پروپیلن به علت نداشتن مواد آنتی یو وی گزینه مناسبی جهت اجرا در فضای روباز و زیر تابش مستقیم نور آفتاب نیستند . به این دلیل که بعد از مدتی استفاده تغییر رنگ داده و شکل ظاهری خود را از دست می دهند اما از پر فروش ترین و به صرفه ترین گریل های استخر پلی پروپیلن می توان به گریل دو پین ، گریل سه پین ، گریل موج  اشاره کرد .

دلایل استفاده از گریل استخر

  • رنگ ماندگار، ضخامت و ابعاد متنوع و استانداردی دارند .
  • تمیز کردن جوب و رسیدگی آسان به آن با استفاده از واتر جت بسیار آسان است .
  • جلوگیری از لیز خوردن افراد دور استخر به علت ایجاد استحکاک توسط استاپر های (Stopper) روی گریل باعث ایجاد فضای امن می شود .
  • در برابر انواع مواد شیمیایی (کلر) واکنش نشان نمی دهد و مقاومت بالایی دارند و تغییر رنگ و شکل در آن ها اتفاق نمی افتد.
  • در برابر تابش نور خورشید مقاوم هستند و به علت دارا بودن آنتی یو وی تغییر رنگ یا ظاهر ندارند .

گریل استخر چیست

طراحی گریل های استخر

گریل های استخر از نظر شکل و ظاهر در چند گروه دسته بندی می شوند . برای مثال دسته اول از این گروه گریل های تک پین هستند که عمدتا مناسب استفاده دور استخر یا جکوزی های دارای منحنی می باشند . دسته دوم گریل های دو پین می باشند که امکان استفاده دور استخر های بدون زاویه را دارند ، دسته ی آخر می توان به گریل های سه پین اشاره نمود که کاربری آن ها با مدل دو پین تفاوتی ندارد و فقط فرق آن در استحکام آن می باشد.

ابعاد گریل استخر

در هنگام خرید گریل استخر ، به غیر از جنس و نوع کاربری آن باید به ابعاد آن توجه ویژه ای داشت . به این صورت که گریل متناسب با عرض جوب خود خریداری کرده و یا برای مثال از گریل های تک پین برای استخر های دارای انحنا و گریل های دو یا سه پین برای استخر های دارای انحنا استفاده شود .

گریل های استخری عمدتا دارای ارتفاع 2 ، 2.3 و 2.5 سانتیمتر می باشند که با توجه به محل استفاده و نوع تردد باید به درستی انتخاب شوند . از طرفی دیگر باید به عرض جوب ساخته شده جهت خرید گریل استخر توجه کرد . گریل ها عموما در عرض های استاندارد 14 ، 18 ، 20 ، 25 و 30 سانتیمتر تولید می شوند .

نکته : جهت خرید و یا ثبت سفارش گریل های استخری به ارتفاع گریل و یکی بودن آن با نبشی طراحی شده دقت فرمایید.

قیمت گریل استخر

قیمت گریل استخر به موارد زیادی اعم از عرض و ارتفاع گریل استخر و همچنین جنس مواد اولیه استفاده شده ارتباط مستقیم دارد . قیمت گریل استخر مخصوص فضای باز که عمدتا از جنس ای بی اس می باشند به مراتب بیشتر از گریل مخصوص فضای سرپوشیده است . همچنین به ترتیب مقرون به صرفه ترین گریل ها از نظر قیمت به گریل پلی پروپیلن ، ای بی اس و استیل تعلق میگیرد . دلیل بالا بودن قیمت گریل استخری از جنس استیل ضخامت ورق استفاده شده در ساخت آن و همچنین خلوص آلیاژ استیل می باشد .

خرید گریل استخر

به هنگام خرید گریل استخر به موارد مهمی اعم از ، جنس تشکیل دهنده گریل استخر ، عرض و ارتفاع آن باید توجه داشت . برای مثال به هنگام خرید گریل استخر برای فضای روباز باید گریل خریداری شده از جنس ای بی اس باشد تا در برابر تابش نور آفتاب مقاوم بوده و تغییر رنگ یا تغییر شکل ندهد . از طرفی دیگر می توان از گریل استخر از جنس پلی پروپیلن در استخر های سرپوشیده نیز بهرهمند شد .

نکته : از گریل استخر با جنس ای بی اس میتوان هم در محوطه سرپوشیده و هم روباز استفاده کرد .

 

گریل استخر

 

انواع گریل های استخری

بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد جنس ، موارد استفاده و ابعاد گریل استخر ، حال در این بخش از مقاله به معرفی انواع گریل استخر و توضیحات تخصصی هر یک می پردازیم تا شما عزیزان را  در خرید آگاهانه آن راهنمایی کرده باشیم .

انواع گریل های استخری با توجه به نوع و محل کاربری شامل گریل های :

  • گریل استیل
  • گریل نگین
  • گریل استپدار
  • گریل پر تردد
  • گریل شانه ای
  • گریل پولکی
  • گریل فنری
  • گریل موج
  • گریل دوپین
  • گریل سه پین
  • گریل گوشه

 

1 . گریل استخر استیل

گریل استخر استیل به عنوان پوشش روی کانال های آب مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا برای فضاهایی که نیاز به یک گریل مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی داشته باشیم از گریل استخر استیل استفاده می کنیم.

همچنین گریل استیل مقاومت وزنی بالایی داشته و برای فضاهای پر تردد مثل آشپزخانه های صنعتی نیز گزینه مناسبی به شمار می روند. از نظر بهداشتی نیز گریل استیل به دلیل صیقلی بودن و عدم زنگ زدگی ، یک انتخاب ایده آل برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه صنعتی به شمار می روند. حتی در آزمایشگاه ها، کارخانجات صنایع غذایی و سایر فضاهای مشابه نیز از گریل استیل استفاده می شود .

 

مشخصات درپوش استیل

گریل استیل مخصوص کانا لهای هدایت آب در طول یک متر و ارتفاع نبشی 2 سانتیمتری تولید می شود. گریل های استیل از نوع استیل 304 و در کلاس مقاومت وزنی A15 تولید می شوند. انواع گریل استیل را می توان روی گاتر های پیش ساخته عرض 13 سانتیمتری یا کانال های ساخته شده با مصالح بنایی مثل سنگ یا سرامیک، قرار داد. این گریل ها مقاومت وزنی و اسیدی بسیار بالایی داشته و برای کاربری های خانگی یا صنعتی مناسب هستند.

جنس این گریل ها تماما از استیل با آلیاژ 304 و با ضخامت 1.5 تا 2.5 میلیمتر تولید می شوند که در برابر هر گونه خم شدن ، لک شدن در برابر مواد شوینده و اسیدی مقاوم هستند .

 

گریل استخر چیست

 

2 . گریل استخر نگین

این نوع گریل استخری به علت دارا بودن جنس پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط سر پوشیده می باشد. گریل استخر نگین در عرض های 18 و 20 سانتیمتر تولید میشوند که همگی تک پین (تک پل) هستند. به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخری با ساختار دایره ای و منحنی را دارند و به علت دارا بودن بر آمدگی هایی از جنس ABS باعث بروز استحکاک و مانع از لیز خوردن افراد در دور استخر می شود.

 

گریل استخر چیست

 

3 . گریل استخر استپدار

این نوع گریل استخری به علت دارا بودن جنس پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط سر پوشیده میباشد. گریل استخر استپدار در عرض های 18 و 20 و 30 سانتیمتر تولید میشوند که همگی تک پین (تک پل) هستند اما عرض 30 سانتی متر استپدار دارای دو پین (دو پل) می باشد.به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخری با ساختار دایره ای و منحنی را دارند و به علت دارا بودن بر آمدگی هایی از جنس ABS باعث بروز استحکاک و مانع از لیز خوردن افراد در دور استخر میشود.

 

 

گریل استخر چیست

 

4 . گریل استخر پر تردد

این نوع گریل استخری به علت دارا بودن جنس ای بی اس ABS و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز می باشد و مواد آنتی یو وی تشکیل دهنده آن در برابر تابش نور آفتاب مقاومت کافی را دارند. گریل استخر پر تردد در عرض های 18 و 20 سانتی متر تولید میشوند که همگی تک پین (تک پل) هستند و رنگ آن ها سفید و و ارتفاع آن 2.5 سانتی متر (25 میلیمتر) میباشد. به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخری با ساختار دایره ای و منحنی شکل را دارند.

 

گریل استخر چیست

 

5 . گریل استخر شانه ای 

این نوع گریل استخری به علت دارا بودن جنس پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط سر پوشیده میباشد. گریل استخر شانه ای در عرض های 18 و 20 سانتی متر تولید میشوند که عرض های 18 و 20 تک پین (تک پل) تولید می شوند. و به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخری با ساختار دایره ای و منحنی را دارند و به رنگ سفید تولید میشوند و به علت دارا بودن ساختاری ویژه مانع از لیز خوردن افراد مبشود و به خاطر طرح مشبک آن آب را به راحتی از خود به داخل جوب یا کانال هدایت میکند.

 

گریل استخر چیست

 

6 . گریل استخر پولکی

این نوع گریل استخر به علت دارا بودن جنس ای بی اس و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز می باشد , البته میتوانید در استخر های سرپوشیده هم استفاده نمایید. گریل استخری پولکی در عرض های 18 و 20 سانتی متر تولید میشوند که همگی تک پین (تک پل) تولید می شوند. به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار دایره ای و انحنا دارند مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع گریل به علت قیمت بالا و سفارشی بودن رنگ پولک های آن در رنگ بندی (آبی روشن و تیر , سفید) قابل شخصی سازی میباشند.

 

گریل استخر چیست

 

7 . گریل استخ فنری

این نوع گریل استخر که به آن طرح فنری هم گفته میشود به علت دارا بودن جنس ای بی اس و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز و سر باز میب اشد , البته از این نوع گریل هم میتوان در محوطه سرپوشیده استفاده کرد . گریل استخر فنری در عرض های 18 و 20 و 25 و 30 سانتی متر تولید میشوند که همگی تک پین (تک پل) تولید می شوند. ارتفاع گریل فنری 23 میلیمتر (2.3) سانتی متر میباشد که حتی با داشتن یک پین از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار دایره ای و منحنی را دارا می باشند.

 

گریل استخر چیست

8 . گریل استخر موج

گریل موج یکی از پرفروش ترین مدل گریل استخر است که این نوع به علت دارا بودن جنس پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده (درجه یک) مناسب برای استفاده در محیط سرپوشیده می باشد. گریل استخر موج در عرض های 14 و 18 و 20 و 25 و 30 سانتی متر تولید می شوند که همگی تک پین (تک پل) هستند . ضخامت این گریل 2 سانتی متر از لبه ها و قسمت زیرین این گریل حدود 3 سانتی متر می باشد . به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار دایره ای را دارند.

 

گریل استخر چیست

 

 

 9 . گریل استخر دو پین آجدار

گریل های دو پین را میتوان به جرات پر فروش ترین نوع از گریل های استخری نام برد که به علت دوام بالا , جنس درجه یک و غیر بازیافتی و قیمت به صرفه آن در مقایسه با مابقی گریل های استخر به محبوب ترین و پر فروش ترین تبدیل شده است . گریل استخر دو پین مناسب برای استفاده در کنار جکوزی و یا استخری با ساختار بدون منحنی و نود درجه کاربرد دارند و ارتفاع آن 2 سانتی متر میباشد.

این نوع از گریل های استخری به علت آجدار بودن سطح آن مانع از لیز خوردن افراد هنگام تردد در محوطه استخر و جکوزی میشود. این نوع گریل استخر را میتوان از قسمت فروشگاه پرشین گاتر در عرض های مختلف 14 ، 18 ، 20 سانتی متر خریداری کرد. قابل ذکر است که عرض اسمی آن با عرض حقیقی آن در حدود 2 تا 5 میلیمتر تفاوت دارد.

 

گریل استخر چیست

 

10 . گریل استخر سه پین

این نوع گریل استخری به علت دارا بودن پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط سرپوشیده میباشد. گریل استخر سه پین در عرض های 25 و 30 سانتیمتر تولید میشوند که عرض های همگی سه پین (سه پل) هستند. گریل های استخری سه پین (سه پل) مناسب برای استفاده در کنار جکوزی و یا استخری با ساختار راست و نود درجه بدون منحنی کاربرد دارند و از قسمت فروشگاه میتوان با انواع و ابعاد دقیق آن بیشتر آشنا شوید.

 

 

گریل استخر چیست

 

11 . گریل گوشه استخر

گریل گوشه استخر با ضخامت 150 میلیمتر (1.5 سانتی متر) تولید می شود. گریل گوشه استخر در سایز های 14*14 ،  18*18 ، 20*20 ، 25*25 و 30 *30 سانتی متر ساخته می شوند که جنس همگی پلی اتیلن و رنگ آن ها سفید و کاربری آن برای اجرا در گوشه های استخر میباشد.

 

گریل استخر چیست

 

معرفی 3 محصول پر فروش از گریل های استخر :

در این مقاله به معرفی و توضیح هرچه بیشتر 3 محصول پر فروش از گریل ها میپردازیم , برای آشنایی و کسب اطلاعات تکمیلی بیشتر با ما همراه باشید :

1 – دسته ی اول گریل های پر فروش گریل های طرح دوپین و سه پین که به (آجدار) معروف هستند ، این نوع گریل به علت دارا بودن پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز و سر باز میباشد.

گریل طرح موج در عرض های 14 و 18 و 20 و 25 و 30 سانتیمتر تولید میشوند که عرض های 14 و 18 و 20 همگی دو پین (دو پل) تولید می شوند، و 25 و 30 سانتی متر همگی سه پین (سه پل) تولید میشوند. به علت دو و سه پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار بدون انحنا و نود درجه قابلیت استفاده دارند.

2- دسته دوم گریل های پر فروش گریل ها طرح فنری میباشند که این این نوع گریل استخر به علت دارا بودن جنس ای بی اس و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط باز و می باشد. گریل استخر طرح فنری در عرض های 18 و 20 و 25 و 30 سانت تولید میشوند که عرض های 18 و 20 و 25 و 30 سانتیمتر تک پین (تک پل) تولید میشوند. به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

3- دسته سوم گریل های پر فروش گریل استپدار میباشند که این نوع گریل استخری به علت دارا بودن جنس پلی پروپیلن و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط سر پوشیده می باشد. گریل استخری طرح استپدار در عرض های 18 و 20 و 30 سانت تولید میشوند که عرض های 18 و 20 تک پین (تک پل) هستند و عرض 30 سانتی متر استپدار دارای دو پین (دو پل) میباشد. به علت تک پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار دایره ای و منحنی را دارند.

تمام گریل های استخری تولیدی گروه صنعتی پرشین گاتر از مواد اولیه و غیر بازیافتی درجه یک پتروشیمی ساخته و تولید میشوند که این امر باعث کیفیت بالای ظاهری و جنس محصولات میباشد و همچنین باعث افزایش طول عمر و بالا رفتن دوام تمامی محصولات تولیدی شرکت پرشین گاتر میباشد.

تمامی گریل های تولیدی شرکت در رنگ های سفید و یا سفید با دیزاین آبی طراحی و تولید میشوند , اما چنانچه قصد دارید گریل به رنگ درخواستی شما تولید شود فقط کافیست جهت راهنمایی و شیوه ثبت سفارش گریل های رنگی با کارشناسان فروش ما از طریق واتساپ شرکت ارتباط برقرار کنید تا گریل به رنگ دلخواه و درخواستی شما عزیزان تولید شوند.

 

 

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

24 دیدگاه در “گریل استخر چیست؟ + 3 گریل پر فروش و مشاوره رایگان !

  1. علی ناصری گفت:

    سلام خسته نباید
    سوال داشتم‌در مورد جنس گریل های استخر و اینکه مثلا از جنس گریل پی پی کجا میشه استفاده کرد از ای بی اس کجا؟
    ممنون میشم توضیح‌ بدین و راهنمایی کنین
    سپاس از زحمات شما

    1. Admin-1 گفت:

      سلام علی عزیز
      ممنون از انتخاب شما
      گریل های استخری در دو مدل pp و abs تولید میشوند که مدل pp برای استفاده در محیط سرپوشیده و مدل abs برای استفاده در محیط باز و غیر مسقف استفاده و کاربرد دارن
      البته از مدل abs هم میتونین داخل محیط سرپوشیده استفاده کنین و مشکلی پیش نمیاد
      تمامی گریل های بصورت تک پین , دو پین و سه پین وبا عرض ۱۴ , ۱۸ , ۲۰ , ۲۵ ,۳۰ تولید میشوند.

  2. علی محمدی گفت:

    سلام
    منونم از بلاگ کامل شما
    توضیحات خیلی در انتهاب گریل استخر کمکم کردن

    1. پرشین گاتر گفت:

      ممنون از توجه شما

  3. پیمان گفت:

    با عرض خسته نباشید
    ارسال شهرستان هم دارید ؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      بله هر روزه به کل ایران از طریق باربری یا اتوبوسرانی ارسال داریم

  4. سعید خورشیدی گفت:

    متراژ حدود 500 متر رنگ سفارشی هم تولید میکنید
    برای دل فنری و دوپین 18 سانت

    1. پرشین گاتر گفت:

      بله
      جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در تماس باشید

  5. صادقی گفت:

    گریل مدل استپدار به هیچ عنوان قابل استفاده در حیاط نمیباشد؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      قابلیت استفاده در محوطه باز را دارد اما بهتر است گریل هایی که جنس آن ها ای بی اس (ABS) هستند تهیه کنید

  6. علی عباس بیگی گفت:

    گریل یا گاتر استخر با عرض درخواستی هم تولید میکنید
    عرض 15 سانت حدود 3000 متر
    سلزنده هستم از اصفهان

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشیذ

  7. عباس مرادی گفت:

    کیفیت درجه یک

    1. پرشین گاتر گفت:

      ممنون از ارسال نظر شما

  8. سعید نوری گفت:

    از رنگ سفارشی بسیار راضی بودم
    ممنون

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام انجام وظیفه بود

  9. saberysam گفت:

    ممنون از کیفیت درجه یک محصولات
    ارسال به موقع و عالی بود

    1. پرشین گاتر گفت:

      خواهش میکنم
      ممنون از شما

  10. alishahii گفت:

    جنس گوشه گریل ها از چه چیزی می باشد؟؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      گوشه گریل ها از جنس پلی اتیلن یا ضخامت ورق 1.5 سانتیمتر هستند

  11. alizaki گفت:

    گریل 2 پین عرض 18 رنگ طوسی یا مشکی موجود دارین ؟
    تولید میکنید

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      بله هم موجود هست هم قابل تولید

  12. امیر سلطانی گفت:

    سلام وقت بخیر فرق گریل دور استخر و گریتینگ چیست؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      گریل های استخری عمدتا از جنس پلی پروپیلن ، ای بی اس یا استیل هستند ، اما گریتینک ها در واقع بصورت مشبک و از جنس گالوانیزه یا چدنی هستند که کاربرد صنعتی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *