تجهیزات آبی, راهنمای خرید, گریل استخر

گریل استخر چیست + معرفی انواع گریل استخر در 12 مدل

خرید گریل استخری

گریل استخر چیست؟

به مجموعه ای از نوارهای پلاستیکی باریک که از طریق پین به یکدیگر متصل می شوند گریل استخر می گویند. حال این سوال پیش می آید که گریل استخر چیست و چه کاربردی دارد؟ به کمک گریل استخر، روی جوب کنار استخر را می پوشانند تا هم زیبایی استخر چند برابر شود و هم با ایجاد ایمنی بیشتر مانع از لغزش و افتادن افراد و اجسام به داخل جوب شود. عمدتا جنس گریل استخر از پلاستیک پلی پروپیلن، پلاستیک ای بی اس و در برخی موارد از استیل با آلیاژ 304 می باشد تا استحکام بیشتری در برابر تردد نفر، تابش نور آفتاب و کلر داشته باشد.

 

WhatsApp Image 2024 04 27 at 8.51.11 AM 2 e1715931745609

 

دلایل استفاده از گریل استخر چیست

گریل استخری به غیر از ایجاد ایمنی بیشتر برای افراد و جلوگیری از لیز خوردن آن ها کنار استخر و جکوزی موثر است. همچنین از نظر ظاهری نقش بسیار مهمی ایفا کرده و موجب زیباتر جلوه دادن استخر شده و به لاکچری تر شدن استخر شما کمک می کند.

 

در ادامه به یکسری از خصوصیات و دلایل استفاده از گریل استخری می پردازیم:

  • رنگ ماندگار و ثابت گریل استخر.
  • استحکام در برابر تردد افراد و شناگرها.
  • جنس محکم و با دوام در برابر تابش نور مستقیم آفتاب.
  • امکان استفاده در استخر های عمومی و همچنین ویلاهای شخصی.
  • مقاومت بالا در برابر کلر و انواع مواد شیمیایی که هنگام نظافت استخر استفاده میشود.
  • در برابر تابش نور خورشید مقاوم هستند و به علت دارا بودن آنتی یو وی تغییر رنگ یا ظاهر ندارند .
  • در برابر انواع مواد شیمیایی واکنش نشان نمی دهد و مقاومت بالایی دارند و تغییر رنگ و ظاهر در آن ها اتفاق نمی افتد.
  • گریل ها استخری با ضخامت و ابعاد متنوع و استانداردی تولید می شوند که همین امر موجب ایجاد استحکام بیشتر و طیف گسترده ای به هنگام انتخاب و خرید می شود.
  • نظافت و تمیز کردن گریل استخری بسیار ساده بوده و با مواد شیمیایی امکان پذیر است و همچنین دسترسی به جوب و رسیدگی به آن با برداشتن گریل و استفاده از واتر جت بسیار آسان و سریع می باشد.
  • جلوگیری از لیز خوردن افراد دور استخر به علت ایجاد استحکاک توسط آج های برجسته روی گریل سبب ایجاد فضایی امن برای کودکان و همچنین بزرگسالان می شود.

 

WhatsApp Image 2024 04 27 at 8.51.11 AM e1718132184953

 

مزایای استفاده از گریل استخر چیست؟

همانطور که قبل تر اشاره شد یکی از مزایای استفاده از گریل استخر ایجاد ایمنی بیشتر در استخر، جکوزی و سایر تفریحات آبی می باشد. استفاده از انواع گریل استخری دو هدف دارد:

  1. برای شنا گران استحکاک فراهم می‌ کند که از لغزش و سقوط جلوگیری کند.
  2. اجازه جریان آب را از طریق گریل ها به داخل جوب می‌ دهد که از تشکیل آب راکد و ظهور باکتری‌ ها و سایر میکرو ارگانیسم‌ های مضر برای پوست و بدن انسان جلوگیری می‌ کند.

در اصل گریل استخری یک ابزار است و این ابزار باید ایمن، مقاوم و دارای زیبایی منحصر به فرد متناسب با محل اجرا داشته باشد. یکی ار مواردی که در خرید انواع گریل استخری باید به آن توجه داشت دوام و کارایی آن می باشد و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

دور استخر یا جکوزی و هر محلی که آب ریز داشته باشد باید از گریل مناسب با آن محوطه استفاده کرد تا آب سر ریز که به بیرون می ریزد در لبه های استخر یا حوضچه باقی نماند و از لیز خوردن افراد جلوگیری کند. گریل های استخر به‌ طور معمول ضد لغزش هستند و به آسانی نصب می شوند و در کمترین زمان ممکن با حداقل امکانات تمیز می شوند. نصب گریل استخر نیازمند تخصصی خاصی نمی باشد و در کمترین زمان ممکن با حداقل امکانات قابل انجام است. جهت کسب اطلاعات کافی جهت روش نصب می توانید به مقاله نصب گریل استخری مراجعه کنید.

نکته: گریل ها در رنگ‌ بندی و از مواد مختلفی نسبت به محل استفاده تولید می‌ شوند تا با سبک و طراحی استخر یا امکانات آبی دیگر بهترین هماهنگی را داشته باشد.

 

گریل استخر چیست

 

ویدئو معرفی انواع گریل استخری

در این ویدیو به معرفی گریل استخری دو پین و سه پین به همراه رنگ بندی متنوع به درخواست شما مشتریان عزیز پرداختیم.

 

انواع گریل استخر چیست؟ (از نظر جنس و رنگ)

  • گریل استخری پلی پروپیلن (PP)
  • گریل استخری ABS
  • گریل استخری UPVC
  • گریل استخری استیل

امروزه به علت تنوع بالای انواع گریل استخری در شکل ظاهری، ابعاد و طراحی آن خرید گریل استخر پا برجا می باشد و برای اجرای استخر از موارد ضروری می باشد. گریل ها استخری با توجه به نوع کاربری و محل اجرا از جنس های مختلفی تولید می شوند که در ادامه به هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد اما به طور کلی گریل استخری در 4 جنس متفاوت پلاستیک ای بی اس مخصوص استخر های رو باز و در معرض تابش نور آفتاب، گریل های پلی پروپیلن مخصوص استخر های سرپوشیده و گریل های استیل یا گالوانیزه که برای هر دو محوطه استفاده می شوند.

  • گریل گالوانیزه
  • گریل استیل با آلیاژ 304
  • گریل استخر ای بی اس
  • گریل استخر پلی پروپیلن

جنس گریل پلاستیکی استخر از مواد اولیه درجه یک و گرانول غیر باز یافت شده می باشد که نقش بزرگی در کیفیت و طول عمر آن ایفا می کند. گریل استخر از جنس ای بی اس برای استخر های رو باز و جنس پلی پروپیلن برای استخر های سرپوشیده می باشند. گریل استخر از جنس ای بی اس دارای مواد آنتی یو وی بوده و در برابر تابش نور آفتاب کاملا مقاوم است و گریل استخر از جنس پلی پروپیلن در محوطه های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند.

گریل های استیل در هر دو محیط سرپوشیده و رو باز قابل استفاده هستند و طول عمر بیشتری در مقایسه با گریل های پلاستیکی دارند. قابل ذکر است در برخی موارد از گریل گالوانیزه هم می توان در کنار استخر بهرمند شد.

گریل های استخر پلاستیکی در رنگ بندی عموما سفید یا رنگ دلخواه و سفارشی قابل تولید می باشند. گریل های استخری نام برده در عرض و ارتفاع های مختلف با توجه به محل مورد استفاده تولید می شوند. همچنین گریل های استخری پلاستیکی در مدل های تک پین، دو پین و سه پین در عرض های مختلف موجود هستند. در ادامه به معرفی تخصصی و جامع هر مدل می پردازیم.

 

گریل استخر

 

1 – گریل استخر ای بی اس (ABS Pool grating)

گریل استخر ای بی اس به علت داران بودن مواد آنتی یو وی و مقاوم بودن در برابر تابش مستقیم نور آفتاب مناسب اجرا دور جکوزی  و استخر های روباز می باشد. قابل ذکر است از گریل های ای بی اس می توان در محوطه های سرپوشیده هم استفاده کرد. گریل های این دسته را می توان به پر فروش ترین و پر طرفدار ترین دسته بندی گریل های استخری نام برد.

از جمله معروف ترین و پر فروش ترین گریل استخری از جنس ای بی اس می توان به گریل فنری، گریل پر تردد و گریل پولکی اشاره کرد. گریل های ای بی اس عموما به رنگ سفید تولید می شوند از این جهت می توانید جهت درخواست تولید به رنگ دلخواه با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

2 – گریل استخر پلی پروپیلن (Polypropylene Pool grating)

انواع گریل استخر پلی پروپیلن مناسب اجرا دور استخر و جکوزی های سرپوشیده می باشد. گریل های استخری پلی پروپیلن به علت نداشتن مواد آنتی یو وی گزینه مناسبی جهت اجرا در فضای روباز با تابش مستقیم نور آفتاب نیستند. به دلیل نداشتن مواد آنتی یو وی بعد از مدتی استفاده در محوطه رو باز رنگ آن به زردی تغییر کرده و شکل ظاهری دفرمه می شود. از پر فروش ترین و به صرفه ترین گریل های استخر از جنس پلی پروپیلن می توان به گریل دو پین و سه پین، گریل موج و استپدار اشاره کرد.

 

3 – گریل استخر استیل (Steel Pool grating)

گریل استخری استیل به عنوان پوشش روی جوب های هدایت آب مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا برای محوطه هایی که نیاز به یک گریل مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی داشته باشیم از گریل استخر استیل استفاده می کنیم. گریل استیل  در طول یک متر و ارتفاع 2 سانتیمتری تولید می شود.

گریل های استیل از نوع استیل 304 و در کلاس مقاومت وزنی A15 تولید می شوند. انواع گریل استیل را می توان روی گاتر های پیش ساخته عرض 13 سانتیمتری یا کانال های ساخته شده با مصالح بنایی مثل سنگ یا سرامیک، قرار داد. این گریل ها مقاومت وزنی و اسیدی بسیار بالایی داشته و برای کاربری های خانگی یا صنعتی مناسب هستند.

 

4 – گریل استخر گالوانیزه (Galvanized Pool grating)

گریل گالوانیزه مانند گریل استیل بوده و به عنوان پوشش روی جوب های هدایت آب مورد استفاده قرار می گیرد. از گریل گالوانیزه در محوطه هایی که نیاز به یک پوشش مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی داشته باشیم استفاده می کنیم. گریل گالوانیزه در طول یک متر و ارتفاع 2 سانتیمتری تولید می شود.

گریل های گالوانیزه از ورق آهن با روکش گالوانیزه گرم و در کلاس وزنی A15 تولید می شوند. انواع گریل گالوانیزه را می توان روی گاتر های پیش ساخته عرض 13 و 20 سانتیمتری یا کانال های ساخته شده با مصالح بنایی مثل سنگ یا سرامیک، قرار داد.

 

طراحی گریل استخر

گریل های استخر از نظر شکل و ظاهر در چند گروه دسته بندی می شوند. برای مثال دسته اول از این گروه گریل های تک پین هستند که عمدتا مناسب استفاده دور استخر یا جکوزی های دارای قوس می باشند. دسته دوم گریل های دو پین و سه پین می باشند که امکان استفاده دور استخر و جکوزی های بدون قوس را دارند. به هنگام خرید گریل استخر می بایست به نوع و ساختار استخر مدنظر توجه داشت.

 

گریل استخر چیست

 

ابعاد گریل استخر

در هنگام خرید گریل استخر به غیر از جنس و نوع کاربری آن باید به ابعاد آن توجه ویژه ای داشت تا گریل مناسب با عرض جوب کنار استخر خریداری شود و یا برای مثال از گریل های تک پین برای استخر های دارای قوس و گریل های دو یا سه پین برای استخر های بدون قوس استفاده شود.

گریل های استخری فارق از جنس در ارتفاع های 2، 2.3 و 2.5 سانتی متر تولید می شوند که با توجه به محل استفاده و میزان تردد افراد باید به درستی انتخاب شوند تا از خسارات مالی و بعضا جانی جلوگیری شود. گریل ها ی استخری در عرض های ثابت و استاندارد 14، 18، 20، 25 و 30 سانتی متر تولید می شوند.

نکته : جهت خرید و یا ثبت سفارش گریل استخری به ارتفاع گریل و یکی بودن آن با نبشی جوب ساخته شده دقت فرمایید.

 

1

 

انواع گریل استخر چیست؟ (بر اساس اسم)

همانطور که قبل تر توضیح دادیم گریل های استخری به غیر از جنس، ابعاد و محل اجرا، بر اساس نام هم دسته بندی می شوند تا در بازار بهتر شناخته شوند. تمامی گریل های استخری تولید شده توسط پرشین گاتر از جمله گریل های پلاستیکی، استیل و گالوانیزه شامل 12 مورد زیر هستند که به معرفی هر یک به صورت تخصصی می پردازیم:

 

1 – گریل استیل

گریل استخری استیل به عنوان پوشش روی جوب های هدایت آب مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا برای محوطه هایی که نیاز به یک گریل مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی داشته باشیم از گریل استخر استیل استفاده می کنیم.

همچنین گریل استیل مقاومت وزنی بالایی داشته و برای محوطه های پر تردد مثل استخر های عمومی و آشپزخانه های صنعتی نیز گزینه مناسبی به شمار می رود. از نظر بهداشتی گریل استیل به دلیل صیقلی بودن و عدم زنگ زدگی یک انتخاب ایده آل برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه صنعتی، آزمایشگاه ها، کارخانجات صنایع غذایی و سایر فضاهای مشابه به شمار می روند.

گریل استیل  در طول یک متر و ارتفاع 2 سانتیمتری تولید می شود. گریل های استیل از نوع استیل 304 و در کلاس مقاومت وزنی A15 تولید می شوند. انواع گریل استیل را می توان روی گاتر های پیش ساخته عرض 13 سانتیمتری یا کانال های ساخته شده با مصالح بنایی مثل سنگ یا سرامیک، قرار داد. این گریل ها مقاومت وزنی و اسیدی بسیار بالایی داشته و برای کاربری های خانگی یا صنعتی مناسب هستند.

جنس این گریل ها تماما از استیل با آلیاژ 304 و با ضخامت 1.5 تا 2.5 میلیمتر تولید می شوند که در برابر هر گونه خم شدن ، لک شدن در برابر مواد شوینده و اسیدی مقاوم هستند .

 

گاتر استیل

 

2 – گریل گالوانیزه

گریل گالوانیزه مانند گریل استیل بوده و به عنوان پوشش روی جوب های هدایت آب مورد استفاده قرار می گیرد. از گریل گالوانیزه در محوطه هایی که نیاز به یک پوشش مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی داشته باشیم استفاده می کنیم. گریل گالوانیزه در طول یک متر و ارتفاع 2 سانتیمتری تولید می شود.

گریل های گالوانیزه از ورق آهن با روکش گالوانیزه گرم و در کلاس وزنی A15 تولید می شوند. انواع گریل گالوانیزه را می توان روی گاتر های پیش ساخته عرض 13 و 20 سانتیمتری یا کانال های ساخته شده با مصالح بنایی مثل سنگ یا سرامیک، قرار داد.

 

photo 2024 02 06 17 50 22 e1707229576172

 

3 – گریل نگین

گریل استخر نگین از جنس پلی پروپیلن مناسب استفاده در محیط سر پوشیده می باشد. گریل استخر نگین در عرض های 18 و 20 سانتی متری تولید می شوند که تک پین (تک پل) هستند. به علت تک پین بودن این نوع گریل قابل اجرا در استخر و جکوزی های قوس دار را دارند و به علت دارا بودن بر آمدگی هایی از جنس ABS باعث بروز استحکاک و مانع از لیز خوردن افراد در دور استخر می شود.

 

گریل نگین

 

4 – گریل استپدار

گریل استخر استپدار از جنس پلی پروپیلن مناسب استفاده در محیط سر پوشیده میباشد. گریل استخر استپدار در عرض های 18، 20 و 30 سانتیمتر تولید می شوند که تک پین (تک پل) هستند، اما عرض 30 سانتی متر گریل استپدار دارای دو پین می باشد. به علت تک پین بودن قابل اجرا در محیط قوس دار را دارند. به علت داشتن بر آمدگی هایی از جنس ABS باعث بروز استحکاک و مانع از لیز خوردن افراد در دور استخر میشود.

 

گریل فیروزه

 

5 – گریل پر تردد

این نوع گریل استخری به علت تولید از ای بی اس مناسب استفاده در محیط رو باز می باشد. مواد آنتی یو وی تشکیل دهنده آن در برابر تابش نور آفتاب مقاومت کافی را دارند. گریل استخر پر تردد در عرض های 18 و 20 سانتی متر تولید می شود که تک پین  هستند. رنگ آن ها سفید  و ارتفاع آن 2.5 سانتی متر (25 میلیمتر) می باشد. به علت تک پین بودن این نوع گریل قابل اجرا دور جکوزی  یا استخر قوس دار را دارد.

 

گریل پر تردد گریل ماشین رو

 

6 – گریل شانه ای

گریل استخری شانه ای از جنس پلی پروپیلن  مناسب استفاده در محیط سر پوشیده می باشد. گریل استخر شانه ای در عرض های 18 و 20 سانتی متر تولید میشود که تک پین (تک پل) هستند. به علت تک پین بودن این نوع گریل قابل استفاده در محیط با ساختار قوس دار را بوده و تنها به رنگ سفید تولید میشوند. به علت دارا بودن ساختاری منحصر به فرد مانع از لیز خوردن افراد میشود و به خاطر طرح مشبک آن آب را به راحتی از خود به داخل جوب یا کانال منتقل میکند.

 

گریل شانه ای

 

7 – گریل پولکی

گریل استخری پولکی از جنس ای بی اس مناسب استفاده در محیط رو باز می باشد. البته میتوانید در استخر های سرپوشیده هم از این گریل استفاده کنید. گریل استخری پولکی در عرض های 18 و 20 سانتی متر تولید میشوند که تک پین هستند. به علت تک پین بودن، این گریل قابل استفاده در محیط با ساختار منحنی و قوس دار را دارد. این نوع گریل به علت قیمت بالا و سفارشی بودن رنگ پولک های آن در رنگ بندی آبی روشن، آبی تیره و سفید قابل سفارش میباشند.

 

8 – گریل فنری

این نوع گریل استخر که به آن طرح فنری گفته می شود به علت تولید از ای بی اس و مواد اولیه تشکیل دهنده آن مناسب استفاده در محیط رو باز و می باشد. از این نوع گریل میتوان در محوطه سرپوشیده هم استفاده کرد . گریل استخر فنری در عرض های 18، 20، 25 و 30 سانتی متر تولید میشود که تک پین (تک پل) هستند. ارتفاع گریل فنری 23 میلیمتر (2.3) سانتی متر میباشد که حتی با داشتن یک پین از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. به علت تک پین بودن این نوع گریل قابل استفاده در محوطه قوس دار مانند دور جکوزی و یا استخر گرد را دارد.

 

گریل استخر

 

9 – گریل موج

گریل موج از پرفروش ترین گریل های استخر می باشد. گریل موج از جنس پلی پروپیلن درجه یک بوده و مناسب استفاده در محیط سرپوشیده می باشد. گریل استخر موج در عرض های 14، 18، 20، 25 و 30 سانتی متر تولید می شوند که تک پین هستند. ضخامت این گریل 2 سانتی متر از لبه ها و قسمت زیرین این گریل حدود 3 سانتی متر می باشد. این گریل به علت تک پین بودن  قابلیت استفاده در محیط با ساختار منحنی مانند دور جکوزی و یا استخر با ساختار گرد را دارد.

 

گریل استخر قیمت گریل استخر خرید گریل استخر در تهران

10 – گریل دوپین

گریل های دو پین را میتوان به جرات پر فروش ترین نوع از گریل های استخری نام برد که به علت دوام بالا، جنس درجه یک و غیر بازیافتی و قیمت به صرفه آن در مقایسه با مابقی گریل های استخر به محبوب ترین و پر فروش ترین تبدیل شده است. گریل استخر دو پین مناسب استفاده در کنار جکوزی و یا استخری با ساختار بدون قوس و نود درجه است که ارتفاع آن 2 سانتی متر میباشد.

این نوع از گریل های استخری به علت عاجدار بودن سطح آن مانع از لیز خوردن افراد هنگام تردد در محوطه استخر و جکوزی می شود. این نوع گریل استخر را میتوان از قسمت فروشگاه پرشین گاتر در عرض های مختلف 14، 18 و 20 سانتی متر خریداری کرد. نکته: قابل ذکر است که عرض اسمی آن با عرض حقیقی آن در حدود 2 تا 5 میلیمتر تفاوت دارد.

 

گریل استخر دو پین 14 سانتی متر

 

11 – گریل سه پین

این نوع گریل استخری از جنس  پلی پروپیلن مناسب استفاده در محیط سرپوشیده می باشد. گریل استخر سه پین در عرض های 25 و 30 سانتیمتر تولید میشوند که هر دو مدل سه پین هستند. گریل های استخری سه پین مناسب استفاده در کنار جکوزی و یا استخری با ساختار بدون قوس و نود درجه باشند کاربرد دارد.

 

گریل استخر سه پین 25 سانتی متر

 

12 – گریل گوشه

گریل گوشه استخر با ضخامت 15 میلیمتر (1.5 سانتی متر) تولید می شود. گریل گوشه استخر در ابعاد 14*14،  18*18، 20*20، 25*25 و 30 *30 سانتی متر در دو طرح ساده و شیار دار ساخته می شوند که جنس آن ها از پلی اتیلن و رنگ آن ها سفید می باشد. کاربری آن برای اجرا در گوشه های 90 درجه استخر است.

 

قیمت گریل استخر

قیمت گریل استخر به موارد زیادی اعم از عرض و ارتفاع گریل استخر، جنس مواد اولیه استفاده شده ارتباط مستقیم دارد. قیمت گریل استخر مخصوص فضای باز از جنس ای بی اس به مراتب بیشتر از گریل مخصوص فضای سرپوشیده است. به ترتیب مقرون به صرفه ترین گریل ها از نظر قیمت به گریل پلی پروپیلن، ای بی اس، گریل گالوانیزه و استیل می توان اشاره کرد. دلیل بالا بودن قیمت گریل استخری از جنس استیل ضخامت ورق استفاده شده در ساخت آن و همچنین خلوص آلیاژ استیل و طول عمر آن می باشد.

 

خرید گریل استخر

به هنگام خرید گریل استخر به موارد مهمی اعم از جنس گریل استخر، عرض و ارتفاع آن باید توجه داشت. برای مثال به هنگام خرید گریل استخر برای فضای رو باز باید گریل خریداری شده از جنس ای بی اس باشد تا در برابر تابش نور آفتاب مقاوم بوده و تغییر رنگ یا تغییر شکل ندهد. از طرفی دیگر می توان از گریل استخر با جنس پلی پروپیلن در استخر های سرپوشیده نیز بهرهمند شد.

 

 3 گریل استخر پر فروش

در این بخش به معرفی 3 محصول پر فروش از گریل های استخری میپردازیم، برای آشنایی و کسب اطلاعات تکمیلی بیشتر با ما همراه باشید :

1 – دسته ی اول از گریل های پر فروش گریل های طرح دوپین و سه پین هستند. این نوع گریل باز جنس بودن پلی پروپیلن و مواد درجه یک تشکیل شده و مناسب استفاده در محیط سرپوشیده می باشد.

گریل استخر نام برده در عرض های 14، 18، 20، 25 و 30 سانتیمتر تولید میشوند که عرض های 14، 18 و 20 همگی دو پین تولید می شوند. گریل های سه پین در عرض های 25 و 30 سانتی متر تولید می شوند. به علت دو و سه پین بودن این نوع گریل قابلیت استفاده در محیط با ساختار بدون انحنا و نود درجه را دارند.

2 – دسته دوم گریل های پر فروش گریل ها طرح فنری می باشند که این این نوع گریل استخر به علت تولید از جنس بی اس و مواد اولیه تشکیل دهنده درجه یک آن مناسب استفاده در محیط رو باز و می باشد. گریل استخر طرح فنری در عرض های 18، 20، 25 و 30 سانتی متر تولید میشوند که در تمام عرض ها تک پین تولید هستند. به علت تک پین بودن این گریل قابل استفاده در محوطه قوص دار را دارند.

3 – دسته سوم از گریل های پر فروش گریل استپدار میب اشد که این نوع گریل استخری از پلی پروپیلن درجه یک و غیر بازیافت شده تشکلی می شود و مناسب استفاده در محیط سر پوشیده می باشد. گریل استخری طرح استپدار در عرض های 18، 20 و 30 سانتی متر تولید میشوند. گریل استپدار د رعرض های 18 و 20 سانتی متری تک پین و در عرض 30 سانتی متر دو پین میباشد. منحنی را دارند.

 

تمام گریل های استخری تولیدی گروه صنعتی پرشین گاتر از مواد اولیه و غیر بازیافتی درجه یک پتروشیمی تولید میشوند که این امر باعث کیفیت بالای ظاهری و جنس محصولات میباشد و همچنین باعث افزایش طول عمر و بالا رفتن دوام تمامی محصولات تولیدی شرکت پرشین گاتر میباشد.

تمامی گریل های تولیدی شرکت در رنگ های سفید و یا سفید با دیزاین آبی طراحی و تولید میشوند اما چنانچه قصد دارید گریل به رنگ درخواستی شما تولید شود فقط کافیست جهت راهنمایی و شیوه ثبت سفارش گریل های رنگی با کارشناسان فروش ما از طریق واتساپ شرکت ارتباط برقرار کنید تا گریل به رنگ دلخواه و درخواستی شما عزیزان در اسرع وقت تولید شود.

 

 

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

24 دیدگاه در “گریل استخر چیست + معرفی انواع گریل استخر در 12 مدل

  1. علی ناصری گفت:

    سلام خسته نباید
    سوال داشتم‌در مورد جنس گریل های استخر و اینکه مثلا از جنس گریل پی پی کجا میشه استفاده کرد از ای بی اس کجا؟
    ممنون میشم توضیح‌ بدین و راهنمایی کنین
    سپاس از زحمات شما

    1. Admin-1 گفت:

      سلام علی عزیز
      ممنون از انتخاب شما
      گریل های استخری در دو مدل pp و abs تولید میشوند که مدل pp برای استفاده در محیط سرپوشیده و مدل abs برای استفاده در محیط باز و غیر مسقف استفاده و کاربرد دارن
      البته از مدل abs هم میتونین داخل محیط سرپوشیده استفاده کنین و مشکلی پیش نمیاد
      تمامی گریل های بصورت تک پین , دو پین و سه پین وبا عرض ۱۴ , ۱۸ , ۲۰ , ۲۵ ,۳۰ تولید میشوند.

  2. علی محمدی گفت:

    سلام
    منونم از بلاگ کامل شما
    توضیحات خیلی در انتهاب گریل استخر کمکم کردن

    1. پرشین گاتر گفت:

      ممنون از توجه شما

  3. پیمان گفت:

    با عرض خسته نباشید
    ارسال شهرستان هم دارید ؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      بله هر روزه به کل ایران از طریق باربری یا اتوبوسرانی ارسال داریم

  4. سعید خورشیدی گفت:

    متراژ حدود 500 متر رنگ سفارشی هم تولید میکنید
    برای دل فنری و دوپین 18 سانت

    1. پرشین گاتر گفت:

      بله
      جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در تماس باشید

  5. صادقی گفت:

    گریل مدل استپدار به هیچ عنوان قابل استفاده در حیاط نمیباشد؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      قابلیت استفاده در محوطه باز را دارد اما بهتر است گریل هایی که جنس آن ها ای بی اس (ABS) هستند تهیه کنید

  6. علی عباس بیگی گفت:

    گریل یا گاتر استخر با عرض درخواستی هم تولید میکنید
    عرض 15 سانت حدود 3000 متر
    سلزنده هستم از اصفهان

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشیذ

  7. عباس مرادی گفت:

    کیفیت درجه یک

    1. پرشین گاتر گفت:

      ممنون از ارسال نظر شما

  8. سعید نوری گفت:

    از رنگ سفارشی بسیار راضی بودم
    ممنون

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام انجام وظیفه بود

  9. saberysam گفت:

    ممنون از کیفیت درجه یک محصولات
    ارسال به موقع و عالی بود

    1. پرشین گاتر گفت:

      خواهش میکنم
      ممنون از شما

  10. alishahii گفت:

    جنس گوشه گریل ها از چه چیزی می باشد؟؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      گوشه گریل ها از جنس پلی اتیلن یا ضخامت ورق 1.5 سانتیمتر هستند

  11. alizaki گفت:

    گریل 2 پین عرض 18 رنگ طوسی یا مشکی موجود دارین ؟
    تولید میکنید

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      بله هم موجود هست هم قابل تولید

  12. امیر سلطانی گفت:

    سلام وقت بخیر فرق گریل دور استخر و گریتینگ چیست؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      گریل های استخری عمدتا از جنس پلی پروپیلن ، ای بی اس یا استیل هستند ، اما گریتینک ها در واقع بصورت مشبک و از جنس گالوانیزه یا چدنی هستند که کاربرد صنعتی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *