راهنمای خرید, کفشور

کفشور خطی سرامیک خور + 3 محصول پر فروش

90کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور

در ابتدا قبل از شروع به معرفی کفشور خطی استخری سرامیک خور و خرید کفشور خطی ارزان قیمت در تهران ، و کمی در مورد کفشور خطی و کاربردهایش و انواع آن صحبت می‌کنیم.

کفشور خطی در واقع رابطی هستند که باعث می‌شوند؛ آب‌ها و مایعات سطح و روی زمین به داخل لوله‌های فاضلاب و در نهایت خود فاضلاب برسد و آب روی سطح جمع نشود. در کف تمام حمام‌ها، سرویس بهداشتی ها، آشپزخانه‌ها، حیاط‌ها و استخرها و … کفشور وجود دارد که آب از طریق آن تخلیه می‌شود.

کفشور خطی سرامیک خور ( Linear Tile Shower Drain ) برای جمع آوری آب بصورت خطی در منازل مورد استفاده قرار میگیرد.

عده ای افراد کفشور خطی را با گاتر اشتباه میگیرند و به آن گاتر خطی میگویند , اما گاتر به کانال هدایت آبی گفته میشود که از کفشور بسیار ظاهر و کاربرد متفاوت تری دارد. کفشورهای عمدتا از رویه و بدنه استیل تشکیل شده اند و حتی نصب گاتر نسبت به کفشور بسیار متفاوت تر میباشد.

البته میتوان به گاتر فلزی اشاره نمود که بدنه آن هم از جنس فلز میباشد که تا حد زیادی با کفشور شباهت دارند اما از لحاظ کاربری و استفاده کاملا متفاوت عمل میکنند , برای مثال قسمت بالایی گاتر که یا درپوش و یا گریل نام دارد با قسمت فوقانی کفشور خطی بسیار شباهت دارد و هر دو میتواند از جنس استیل باشد. البته در برخی موارد میتوان برای پوشاندن گاتر از گریل استخر با جنس های مختلف استفاده کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه گاتر و کفشور و انواع گاتر میتوانید با کارشناسان فروش ما در قسمت ارتباط با ما همراه باشید.

کفشور خطی در چه انواعی وجود دارند؟

در واقع کفشور خطی در دو مدل اصلی نقطه‌ای و کفشور خطی تولید می‌شوند. مدل‌های نقطه‌ای همان‌هایی هستند که در همه خانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و طراحی‌های قدیمی وجود دارد که به شکل مربع کوچک یا دایره روی زمین وجود دارند و روی آن‌ها درپوش گذاشته می شود.

کفشور خطی، کفشورهایی هستند که به شکل مستطیل‌های بلند و باریک روی زمین گذاشته می‌شوند؛ تا آب‌ها را در فضای بیشتری جمع آوری کند.

کفشور خطی خطی معمولاً از جنس استیل ساخته می‌شوند و طول آن‌ها نهایت تا یک متر است. در زیر این کفشورها قسمتی در وسط آن قرار دارد که آب آن جا جمع می‌شود و در نهایت به فاضلاب سرازیر می‌شود.

لازم به ذکر است که کفشور خطی در طول و عرض‌های متفاوت برای کاربردهای گوناگون و سطوح مختلف طراحی می‌شوند.

آوری آب در محوطه های مختلف ساختمان از جمله حمام , سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها کاربرد دارد. کف شور خطی انواع مختلفی دارد که برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

کفشور خطی سرامیک خور ( کفشور خطی کاشی خور ) و انواع کفشور خطی سنگخور برای سرویس های بهداشتی به خصوص کف حمام و زیر دوش کاربرد دارند.

مزیت این کفشورها زیبایی بصری از نظر معماری فضا و تخلیه آب در مدت زمان بسیار کمتر است. معمولاً برای حمام از کفشور خطی تمام استیل استفاده می شود. البته انواع کفشور خطی پلاستیکی (پلیمری) نیز در حمام و سایر فضاهای ساختمان کاربرد دارد.

ابعاد کفشور خطی بسته به کاربری و محدودیت های فضای مورد استفاده می تواند متغیر باشد، حتی امکان تولید کفشور خطی ایرانی در سایزهای دلخواه در طول , عرض و آکس متناسب با درخواست مشتریان نیز هست.

مدل های کفشور خطی موجود در بازار :

کفشورهای خطی موجود در بازار، در حال حاضر در د مدل های ساده و سرامیک خور وجود دارند.

در کفشورهای ساده، تنها مستطیل استیل بلند روی فاضلاب قرار می‌گیرد؛ اما در کفشورهای خطی سرامیک خور، یک لایه سرامیک تزئینی برای زیبایی و یکدست بودن سطح زمین، روی پوشش استیلی کفشور قرار می‌گیرد و آب در ابتدا از روزنه‌های روی سرامیک وارد کفشور استیل و بعد وارد خروجی فاضلاب می‌شود.

کفشورهای ساده استیلی نیز در دو مدل ساده و شیبدار طراحی می‌شوند؛ که مزیت کفشورهای شیب دار این است که آب با سرعت بیشتری به سمت خروجی می‌رود و روی سطح، آب جمع نمی‌شود.

دلیل استفاده از جنس استیل در ساخت کفشور خطی :

استیل از جنس‌هایی است که در عین زیبایی و شیک بودنش از مقاومت و ماندگاری زیادی هم برخوردار است.

به این دلیل که کفشورها به طور مداوم با آب و مواد شوینده اسیدی تماس دارند؛ استیل از مقاوم ترین جنس‌هایی است که برای کفشورها می‌توان به کار برد بدون این که زنگ زدگی به وجود بیاید و یا از بین برود.

تا مدت‌های پیش و حتی الان در بعضی موارد همچنان از کفشورهای پلاستیکی استفاده می‌شود.

کفشورهای پلاستیکی به این خاطر که سبک هستند و در هر ابعادی که بخواهند قابلیت تولید دارد؛ هنوز مشتری‌های خود را دارند. اما بعد از مدتی با قرار گیری در معرض آب و مواد شوینده رنگشان عوض می‌شود و زیبایی خودشان را از دست می‌دهند.

به این خاطر که کفشور خطی فضای بیشتری را نسبت به کفشورهای نقطه‌ای اشغال می‌کنند و خیلی به چشم می‌آیند؛ از جنس استیل برای آن‌ها استفاده می‌شود تا زیبایی و دوام بیشتری داشته باشند.

همچنین استیل خیلی راحت تر تمیز می‌شود و با یک شست و شوی ساده کاملاً براقی و تمیزی اولیه خودش را به دست می‌آورد، بهترین انتخاب برای کفشورهای خطی در مکان‌های بزرگ و صنعتی مثل استخرها و آشپزخانه‌ها و کارخانه‌های بزرگ است.

مزیت استفاده از کفشور خطی استخری استیل، نسبت به دیگر انواع کفشور :

همان طور که در قسمت قبل توضیح دادیم، کفشورهایی که از جنس استیل هستند برای مکان‌های عمومی مثل استخرها بسیار مناسب هستند؛ هم از نظر تمیزی و رعایت بهداشت و هم از نظر زیبایی و دوام آن‌ها.

با اینکه کفشور خطی استیل در سایزهای کوچک و محدود وجود دارند، اما گاهاً به طور سفارشی برای سطوح خاص هم طراحی می‌شوند.

کفشورهای قدیمی پلاستیکی موجود در استخرها، بعد از مدتی که از عمرشان می‌گذرد، علاوه بر این که رنگشان زرد و بد شکل می‌شود، در قسمت‌هایی هم زبر می‌شود و باعث می‌شود که در سطوحی که رفت و آمد وجود دارد، ناراحتی به وجود بیاورد.

کفشورهای خطی نسبت به کفشورهای نقطه‌ای مزیت‌هایی دارد که همین ویژگی‌ها باعث می‌شود برای استخرها بسیار مناسب باشد.

یکی از این مزیت‌ها این است که کفشورهای خطی حجم زیادی از آب را در زمانی کوتاه به سمت خودشان می‌کشند.

برای این که آب به سمت کفشورهای نقطه ای برود حتماً نیاز است که شیب به سمت آن وجود داشته باشد و یا با جارو آب‌ها را به سمت آن هدایت کنید. ولی برای این که آب به سمت کفشورهای خطی برود نیازی به ساخت زمین شیب دار نیست.

این ویژگی‌ها برای مکان‌هایی چون استخرها که معمولاً در همه جا آب ریخته می‌شود بسیار کاربردی است؛ چرا که آب‌ها خیلی سریع به یکی از کفشورهای خطی راه پیدا می‌کند و آب روی سطح زمین جمع نمی‌شود.

معمولاً کفشورهای خطی استیل برای مکان‌هایی بزرگ مثل استخر، که وجود کفشور در آن بسیار مهم و اساسی است؛ به صورت سفارشی و مناسب با محیط ساخته می‌شوند.

شما می توانید برای سفارش ساخت و اطلاع از قیمت انواع طرح های کفشور خطی و یا حتی استفاده از انواع پروفیل های آلومینیوم و استیل در مدل های پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

 قیمت کفشور خطی تمام استیل :

بسیاری از افراد سعی بر آن دارند تا با آگاهی از آخرین و به روز ترین قیمت کفشور خطی تمام استیل، یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. شما نیز می توانید قبل از هرگونه خریدی، اطلاعات مورد نیاز را در خصوص قیمت کفشورهای خطی تمام استیل به دست آورده و از این طریق بهترین آنها را انتخاب کنید.

کفشور خطی تمام استیل :

آیا شما نیز به دنبال کسب اطلاعات بسیار دقیق در خصوص قیمت کفشور خطی تمام استیل هستید؟

آیا می دانید که چه آیتم هایی ممکن است بر روی قیمت کفشورهای خطی تمام استیل عرضه شده در بازار تاثیر گذار باشد؟

از شما دعوت می نماییم که مطالب مقاله پیش روی خود را تا پایان آن همراهی کنید و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را اخذ کنید.

کفشورهای خطی یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی می باشد که برای جمع آوری آب در محوطه های بسیار مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و انواع گوناگونی را دارد. امروزه شما می توانید شاهد استفاده بسیار گسترده کفشورهای خطی در حمام، سرویس بهداشتی، پارکینگ و حیاط باشید.

لازم به ذکر است که امروزه شما می توانید تنوع بسیار بالایی از کفشورها باشید که بی شک یکی از بهترین و باکیفیت ترین این محصولات، کفشورهای خطی تمام استیل می باشد. این مدل از کفشورها نه تنها کارایی بسیار بی نظیری را دارند، بلکه با داشتن ظاهری زیبا و بی نظیر خود نیز می توانند چشم گیر باشند.

دوام و عمر محصولات کفشور خطی استیل نیز بسیار بالاست چرا که فلز استیل می تواند در مقایسه با سایر متریال ها از دوام بالایی در برابر آب برخوردار باشد.

بررسی قیمت کفشور خطی تمام استیل :

امروزه یکی از مهمترین مسائلی که بسیاری از افراد برای سرویس بهداشتی و حمام مورد نظر قرار می دهند، آگاهی از به روز ترین و دقیق ترین قیمت کفشور خطی تمام استیل می باشد و برای این امر نیز به دنبال فروشگاه های مختلف گشته تا مناسب ترین قیمت را پیدا کنند.

بی شک شما می توانید از پرشین گاتر ، در خصوص قیمت کفشورهای خطی تمام استیل اطلاعات مورد نیاز را به راحتی اخذ و کسب کنید. شما می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت های انواع کفشور ها و پروفیل ها اعم از پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج و همچنین دریافت مشاوره با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

این مدل از محصولات در سایزهای بسیار متنوعی تهیه و طراحی می شوند و مصرف کنندگان و خریداران نیز می توانند با توجه به نیاز مورد نظر خود، یکی از بهترین آنها را انتخاب نمایند. از مهمترین مزیت های استفاده از کفشورهای خطی تمام استیل می توان به جمع آوری آب در کوتاه ترین و کم ترین زمان ممکن اشاره کرد.

عوامل موثر در قیمت کفشور خطی تمام استیل :

بی شک آیتم ها و عوامل بسیار متعددی بر آخرین قیمت کفشور خطی تمام استیل تاثیر گذار می باشد و شما نیز می توانید با آشنایی در خصوص هر یک از این آیتم ها، قیمت نهایی این محصول را به راحتی درک کنید.

از مهمترین و اصلی ترین آیتم های تاثیر گذار و موثر در قیمت کفشورهای خطی تمام استیل می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • ابعاد کفشور تمام استیل
  • ضخامت کفشور
  • قیمت مواد اولیه مورد نیاز در ساخت کفشور
  • کیفیت و دوام کفشور
  • سفارشی بودن کفشور

شما نیز می توانید با توجه به هر یک از این آیتم ها، در خصوص قیمت کفشور خطی، بررسی های مورد نظر خود را انجام دهید و از این طریق مناسب ترین و بهترین آن را با توجه به بودجه و قدرت خرید در اختیار خود، انتخاب نمایید.

البته در نظر داشته باشید که قیمت کفشورهای تمام استیل ایرانی از قیمت های بسیار مناسبی در مقایسه با برندهای خارجی دارند و شما می توانید برای حمایت از تولید داخلی، یکی از محصولات ایرانی را انتخاب و تهیه کنید.

ارزان ترین قیمت کفشورهای خطی تمام استیل :

در سال های اخیر با توجه به افزایش ساخت، سازها و بازسازی های مختلف در سراسر کشورمان، بسیاری از افراد به دنبال کسب اطلاعات مورد نیاز در خصوص قیمت کفشور خطی تمام استیل هستند تا از این طریق بتوانند مناسب ترین و ارزان ترین کفشور را انتخاب و آن را مورد استفاده قرار دهند.

شما می توانید لیستی از بهترین و متنوع ترین انواع کفشورها را به راحتی از فروشگاه پرشین گاتر مورد مشاهده قرار دهید و با در نظر گرفتن بودجه و نیاز خود، مناسب ترین این محصولات را تهیه و ثبت سفارش نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت کفشور خطی تمام استیل با توجه به کارایی بسیار بالایی که دارند، بسیار مناسب و ارزان قیمت می باشد.

سفارش ساخت کفشور خطی تمام استیل :

همانطور که ذکر شد، یکی از مهمترین آیتم های تاثیر گذار در قیمت کفشور خطی تمام استیل، سفارشی بودن این محصولات می باشد به طوری که اگر شما کفشور مورد نیاز خود را سفارش دهید بایستی هزینه های بیشتری را برای خرید این محصولات پرداخت کنید.

البته اشاره به این امر ضروری است که در صورت سفارشی بودن کفشورتان، شما می توانید بهترین و مناسب ترین آن را در اختیار داشته باشید.

کفشور خطی سرامیک خور

قیمت کفشور خطی :

قیمت کفشور خطی تمام استیل به سایز، ضخامت و نوع ورق استیل به کار رفته (304 یا 316) همچنین نوع طراحی کفشور بستگی دارد. (به عنوان مثال قیمت کفشور سرامیک خور یا اصطلاحاً کفشور اسلات نسبت به کفشورهای گریتینگی ارزان تر است. همچنین قیمت کفشور خطی استیل از مدلهای تمام پلاستیکی یا با بدنه ی پلاستیکی نیز بالاتر است.

در هنگام خرید کفشور خطی پیش از هر چیز می بایست کاربری کفشور دقیقاً مشخص باشد. به عنوان مثال کفشورهای استیل که در طولهای محدود تولید می شوند برای فضاهایی که نیاز به جمع آوری آب به صورت خطی در طول بیشتر از 2 متر داشته باشیم کاربرد ندارند و می بایست از کفشورهای خطی ماژولار که جنس بدنه ی آنها پلاستیکی است و به صورت نری – مادگی هستند، استفاده نمود.

کفشورهای استیل در دو مدل ساده و شیب دار تولید می شوند که قیمت مدلهای شیب دار به دلیل شکل طراحی خاص بدنه و کارایی بیشتر، و هدابت آب سر ریز داخل کفشور خطی سرامیک خور به سمت خروجی آکس بالاتر است. همچنین فروش کفشور خطی به دو صورت کالای موجود و کالای سفارشی انجام می گیرد که مدل هایی که به صورت سفارشی و متناسب با نیاز مشتری تولید می شوند، از قیمت بالاتری برخوردارند که قیمت آنها بصورت سانتیمتری بر اساس شیبدار و یا بدون شیب بودن آنها محاسبه و تولید میشوند.

به عنوان مثال ممکن است در یک پروژه نیاز به کفشور خطی مشکی رنگ باشد یا سایز خاصی از کفشورهای خطی مد نظر باشد که در سبد محصولات شرکت وجود نداشته ندارد. اما اگر میخواهید قیمت کف شور خطی ارزان تمام شود، بهتر است از مدلهای موجود، محصولی را انتخاب نمایید. و یا طبق رنگ مورد نطر و ابعاد خواسته شده قیمت کفشور خطی محاسبه میشود.

30کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور

تفاوت کفشور خطی استیل با مدلهای پلاستیکی :

کفشور خطی سرامیک خور (کفشورهای با بدنه و گریل استیل) نسبت به کفشورهایی که بدنه ی آنها از جنس انواع پلاستیک است ( انواع کفشور خطی پلاستیکی )، محدودیت هایی دارند. کفشورهای تمام استیل فقط در طولهای محدود تولید و عرضه می شوند (نهایتاً یک متر، به استثنای موارد سفارشی)، در صورتی که کفشورهای با بدنه ی پلاستیکی از سیستم ماژولار یا نری مادگی بهره می برند و در طول دلخواه قابل نصب هستند.

لازم به ذکر است مدل سرامیک خور فقط به صورت کفشور خطی استیل قابل تولید می باشد. و همه ی مدلهای با بدنه ی پلاستیکی دارای گریتینگ هستند. کاربرد کفشورهای خطی استیل به طور کلی برای سرویس بهداشتی و مکانهایی ست که دبی آب کم باشد و نیاز به یک کفشور خطی با طول کمتر از یک متر داشته باشیم.

قیمت کفشور خرید به چند فاکتور از جمله عرض , طول و شیبدار و یا بدون شیب بودن آ« بستگی دارد.

خرید کفشور خطی روتین تولید کارخانه موجب کاهش هزینه های مصرفی میشوند.

انواع کفشور خطی و نقطه ای :

از انواع کفشور خطی می توان به کفشور استیل سرامیک خور، کفشور خطی صنعتی، کفشورهای مخصوص پارکینگ با انواع درپوش چدنی یا پلاستیک فشرده و کفشور های نقطه ای و… اشاره نمود.

1212کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور

به کفشورهایی که به صورت ماژولار معمولاً در ابعاد بزرگتر از کفشورهای حمام و در طولهای بالای 2 متر مورد استفاده قرار می گیرند، گاتر گفته می شود. در هنگام خرید انواع کفشور خطی، فاضلاب نیز می بایست در نظر گرفته شود. کفشورهای خطی از نظر اتصال به لوله فاضلاب، محل قرار گیری لوله و سایز آن نیز می بایست بررسی شوند تا در هنگام اجرا دچار مشکل نشود.

همچنین کفشورهای خطی از نظر شکل طراحی بدنه و سینی جمع آوری آب نیز، به دو دسته ی کفشور خطی تخت و کفشورهای خطی شیب دار تقسیم بندی می شوند. کفشورهای شیب دار داخل بدنه ی خود به سمت خروجی آکس شیب دارند و آب با سرعت بیشتری حرکت میکند و تخلیه می شود. در نتیجه کف حمام و یا سرویس بهداشتی برای مدت زمان کمتری خیس باقی می ماند و آب در گودال های شیب بندی کمتر تجمع می کند.

انواع کفشور استیل مربع گریتینگی و سرامیک خور در ابعاد 10در10 ، 12در12, 15در15 و 20در20 نیز موجود می باشد. در ادامه با محصولات ما در زمینه ی انواع کفشور خطی و نقطه ای بیشتر آشنا می شویم. جهت بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولات میتوانید با کارشناسان فروش ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

تنوع کفشور استیل :

کفشور استیل به صورت خطی و نقطه ای تولید می شود. کفشورهای نقطه ای که مربع شکل هستند می توانند با بدنۀ پلاستیکی یا تمام استیل تولید شوند. کفشور خطی سرامیک خور نیز در انواع تمام استیل گریل، تمام استیل سرامیک خور و گاتر با بدنۀ پلاستیکی عرضه می شوند.

معمولاً برای سرویس های بهداشتی از کفشورهای تمام استیل و برای فضاهایی مثل تراس، پارکینگ و … از گاتر پلاستیکی با درپوش استیل استفاده می شود. گاتر های پلاستیکی به صورت نری مادگی در طول دلخواه نصب می شوند. اما کفشور خطی تمام استیل، نهایتاً تا طول 2.4 به صورت سفارشی امکان تولید دارند. در این بخش می توانید مشخصات انواع کفشور استیل را بررسی فرمایید.

2020کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور

ابعاد کفشور استیل :

کفشورهای استیل مربع به صورت استاندارد در سایزهای زیر تولید می شوند:

  • کفشور استیل 10*10
  •  12*12
  •  15*15
  •  20*20
  • کفشور با بدنۀ پلاستیکی و گریل استیل 10*10

علاوه بر سایزهای ذکر شده ، می توان به صورت سفارشی در سایز مورد نیاز مشتری نیز، کفشور سرامیک خور یا گریل، تولید نمود. همچنین قیمت کفشور خطی و خرید کفشور خطی نیز به بسیاری موارد از جمله شیبدار بودن و ابعاد آن بستگی دارد.

کفشور خطی سرامیک خور در سایزهای زیر به صورت استاندارد موجود است:

  • کفشور خطی سرامیک خور تمام استیل 6.5*30
  •  6.5*40
  •  6.5*45
  •  6.5*60
  •  6.5*80
  •  6.5*90
  •  6.5*100
  • کفشور خطی با بدنۀ پلاستیکی و گریل استیل 12*100 (ماژولار)
  •  15*100 (ماژولار)

کفشورهای خطی تمام استیل نیز علاوه بر سایزهای فوق، در سایزهای سفارشی نیز قابل تولید است. کفشورهای با بدنۀ پلاستیکی هم ( گاتر ) که سیستم ماژولار دارند و به صورت نری مادگی در طول دلخواه نصب می شوند. همچنین این کفشورها قابل برش بوده و می توان از نقطۀ برش، توسط قطعۀ اندکپ، کفشور را مسدود کرد.

نصب کفشور استیل :

  • برای نصب کفشورهای استیل که دارای پیچ های تنظیم هستند ابتدا می بایست پیچهای یک سانتیمتری که برای تنظیم سرامیک به کار می روند را به قطعۀ داخلی کفشور ببندیم. سپس سرامیک را داخل قاب سرامیک خور قرار داده و با تنظیم پیچ ها، لبه بالایی استیل و سرامیک را هم سطح می کنیم.
  • پس از اینکه از همسطح شدن سطح استیل و سرامیک یا کاشی درونِ آن مطمئن شدیم، سرامیک را برداشته و داخلی قطعه را به میزان لازم با چسب پر می کنیم.
  • سپس چسب را به صورت یکنواخت داخل قطعه پخش کرده و سرامیک را در قاب قرار می دهیم. سرامیک را فشار می دهیم تا به پیچ ها برسد. بعد چسب اضافۀ بیرون زده از اطراف سرامیک را پاک می کنیم.
  • فرایند خشک شدن چسب ممکن است 2-3 روز طول بکشد. بعد از خشک شدن، پیچ های تنظیم را از قطعه باز می کنیم. به خاطر داشته باشید که باز کردن پیچ ها فراموش نشود.
  • در مرحلۀ نصب کفشور در محل، پیچ های بلند را که برای تنظیم کفشور در نظر گرفته شده است به قطعۀ خارجی کفشور می بندیم. قبل از ریختن ملات کفشور را در محل قرار داده و با کمک پیچ ها آن را تنظیم می کنیم.
  • از هم سطح شدن لبۀ استیل و سرامیک مطمئن می شویم. کفشور را برداشته و مقدار ملات مناسب را در کف پهن می کنیم.
  • برای اطمینان از آب بندی درزها بهتر است به دیوارۀ بیرونی کفشور استیل چسب سیلیکون زده و بعد در محل قرار دهیم. قطعۀ داخلی که خشک شده و پیچهای تنظیم آن جدا شده را داخل قطعۀ خارجی قرار می دهیم. کفشور خطی سرامیک خور حالا آماده است و می توانیم قطعۀ داخلی آن را با استفاده از کلید L شکلی که همراه کفشور ارائه می شود، از قطعۀ زیرین خارج و تمیزکاری را انجام دهیم.

steel drain installation

کفشور خطی سرامیک خور (کاشی خور) :

در این بخش با مشخصات انواع کفشور کاشی خور خطی و مربعی، همچنین انواع کفشور سنگ خور آشنا می شویم. کفشورهای کاشی خور از جنس ورق استیل 304 با ضخامت 1.5 میلیمتر تولید می شوند و در ابعاد مختلف به صورت استاندارد یا سفارشی قابل ارائه می باشند. لازم به ذکر است کفشورهای خطی کاشی خور استاندارد تا طول یک متر به صورت پیش ساخته و از طول یک متر به بالا تا 2.4 متر به صورت سفارشی قابل تولید هستند.

در انواع کفشور کاشی خور که طول بیشتر از یک متر داشته باشند معمولاً تعداد خروجی و تعداد قطعات قاب کاشی خور، بیشتر از یک عدد در نظر گرفته می شود. این امر در سرعت تخلیه ی آب و آسانی گذاشت و برداشت گریتینگ کفشور بسیار موثر است.
قیمت کفشور خطی سرامیک خور به عوامل زیادی منجمله طول و عرض کفشور و شیبدار بودن آن وابسته میباشد.
در ادامه به معرفی انواع کفشور خطی سرامیک خور و مشبک و قیمت کفشور خطی , خرید کفشور خطی میپردازیم.

دسته بندی کفشور های نقطه ای مشبک و سرامیک خور :

کفشور سرامیک خور نقطه ای با ابعاد 10در10 سانت

 

1010پرسی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور

1212پرسی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور سرامیک خور نقطه ای با ابعاد 15در15 سانت
1515سرامیک پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور سرامیک خور نقطه ای با ابعاد 20در20 سانت
2020سرامیک پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور

کفشور مشبک نقطه ای با ابعاد 10در10 سانت

1010کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور مشبک نقطه ای با ابعاد 12در12 سانت
1212کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور مشبک نقطه ای با ابعاد 15در15 سانت
1515کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور مشبک نقطه ای با ابعاد 20در20 سانت
2020کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور

دسته بندی کفشور های خطی مشبک و سرامیک خور :

کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در20 سانت
20خطی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در30 سانت
30خطی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در40 سانت
40خطی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در50 سانت
50خطی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در60 سانت
60خطی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در70 سانت
60خطی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در80 سانت
70خطی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در90 سانت
90خطی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در100 سانت
100خطی 1 پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در110سانت
110خطی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی سرامیک خور با ابعاد 6.5در120 سانت
120خطی پرشین گاتر گاتر کفشورخطی مشبک سرامیکخور استیل304 کفشور
کفشور خطی مشبک با ابعاد 6.5در30 سانت
30کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور خطی مشبک با ابعاد 6.5در40 سانت
40کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور خطی مشبک با ابعاد 6.5در50 سانت
50کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور خطی مشبک با ابعاد 6.5در60 سانت
60کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور خطی مشبک با ابعاد 6.5در70 سانت
70کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور خطی مشبک با ابعاد 6.5در80 سانت
80کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور خطی مشبک با ابعاد 6.5در90 سانت
90کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور خطی مشبک با ابعاد 6.5در100 سانت
100کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور خطی مشبک با ابعاد 6.5در110 سانت
110کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
کفشور خطی مشبک با ابعاد 6.5در120 سانت
120کفشور استیل استیل304 پرشین گاتر کفشورخطی مشبک سرامیک خور
لازم به ذکر است که ابعاد های معرفی شده برای دسته بندی کفشورهای خطی و نقطه ای سرامیک خور و مشبک طبق روتین تولید کارخانه بوده.جهت سفارش خرید کفشور خطی طبق رنگ و ابعاد دلخواه فقط کافیست با کارشناسان فروش پرشین گاتر در ارتباط باشید.
قیمت کفشور خطی به فاکتور های متعددی از جمله رنگ و ابعاد آن بستگی دارد.

کفشور چدنی آب باران 2 تکه :

کفشور چدنی آب باران کفشور چدنی آب باران به کفشوری گفته میشود که عموما از 2 یا 3 تکه تشکیل شده است و در بشت بام جهت جمع آوری آب باران استفاده و کاربرد دارد.

قسمت های آن در کفشورهای 2 تکه شامل موارد زیر میباشد :

  1. کلاهک چدنی که شامل قسمت مخروطی آن میشود و در روی بدنه آن قرار میگیرد.
  2. بدنه کفشور که حالت مخروطی شکل دارد و در انتهای آن به لوله فاظلاب پشت بام منتهی میشود.
  3. کفشورها با خروجی انتهایی 3 و 4 اینچ و از جنس تمام چدن برای استحکام هرچه بیشتر در شرایط مختلف آب و هوایی تولید میشوند.

نمونه کفشور چدنی 2 تکه با خروجی 3 اینچ :

گاتر کفشور کفشور چدنی باران دریچه آب باران بام 3اینچ

قیمت کفشور چدنی آب باران :

قیمت کفشور چدنی آب باران به سایز خروجی انتهایی آن و چند تکه بودن آن رابطه مستقیم دارد.

رنگ بندی کفشور ها :

کفشورها در 2 رنگ طوسی روشن و آبی نفتی تولید میشوند.

کفشور چدنی بام و پارکینگ :

انواع کفشور چدنی برای پارکینگ، بام و سایر فضاها تولید شده و به فروش می رسند که با توجه به نیاز پروژه، کفشور مناسب با ابعاد مورد نظرمان را انتخاب می کنیم. معمولاً در بام و پارکینگ ساختمان ها اولویت با استفاده از کفشورهای خطی چدنی یا پلاستیکی است. چرا که کفشورهای خطی میزان بیشتری از آب را در مدت زمان کمتری تخلیه می کنند و شیب بندی نیز آسان تر می شود. همچنین احتمال گرفتگی لوله ها کمتر می شود. به عنوان مثال در بام یک ساختمان در صورت استفاده از کفشورهای نقطه ای، میزان پوکه ریزی بیشتر می شود. علت این امر پیچیدگی شیب بنده به سمت کفشورهای نقطه ای است.

کفشور چدنی برای پارکینگ چه خصوصیاتی دارد :

در پارکینگ ساختمان ها، به خصوص رمپ ورودی بهتر است از سیستم کفشورهای خطی یا همان گاتر استفاده کنیم. کفشورهای خطی علاوه بر مقاومت بیشتر، کارایی بهتری نسبت به کفشورهای نقطه ای دارند. اما در فضاهایی که سطح آبگیر بسیار کوچک باشد یا در انتخاب کفشورهای خطی محدودیتی داشته باشیم می توانیم از کفشور چدنی استفاده کنیم.

کفشورهای چدنی در دو سایز 12*12 و 30*30 موجود می باشند. در مدلهای 12*12 بدنه ی کفشور نیز از جنس چدن است. کفشورهای پارکینگی 30*30 که برای پارکینگ های بزرگ کاربرد دارند بیشتر به عنوان دریچه ی بازدید استفاده می شوند. بدنه ی این کفشورها از جنس پلی پروپیلن است و از چهار طرف امکان تعبیه خروجی با سایزهای مختلف لوله را دارند. همچنین در فضاهایی که مقاوت وزنی مطرح نیست، می توان از به جای کفشورهای چدنی از کفشورهای UPVC ضد اسید استفاده نمود.

نمونه کفشور چدنی 2 تکه با خروجی 4 اینچ :

کفشور چدنی آب باران

مشخصات فنی کفشور چدنی پشت بام و پارکینگ :

  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب با سایز 63 میلیمتر
  • کفشور دو تکه با گریتینگ و بدنه ی مجزا
  • کیفیت بالای تولید چدن
  • مقاوم در برابر حرارت و اشعه ی آفتاب
  • مقاومت وزنی بالای کفشور چدنی در پارکینگ ها

قیمت کفشور چدنی به تکه های آن و سایز خروجی آن (3یا4) بستگی دارد.

کفشور پلاستیکی :

کفشور پلاستیکی نوعی از کفشورها است که وظیفه ی اصلی آنها جمع کردن آب های سطحی در قسمت های مختلف خانه است. معمولا از انواع کفشور پلاستیکی در حمام، حیاط ها، اشپزخونه و استخر ها استفاده می کنند. محل نصب کفشور پلاستیکی در پایین ترین قسمت سطح کف آب می باشد.

در ارتباط با شیب کف نیز می توان گفت که معمولا شیب آن باید بین 1 تا 20 درصد باشد. با توجه به جایی که از این محصول استفاده می شود و ویژگی های دیگر قیمت آن تعیین می شود.

همان طور که میشه حدس زد مواد تشکیل دهنده این محصول از جنس پلاستیک است. رنگ غالب این محصول نیز عمدتا سفید است. در برخی موارد نیز دیده شده از روکش های استیل استفاده می کنند. به جرات می توان گفت این محصول از پرمصرف و پرکاربرد ترین کفشور های موجود در بازار ایران محسوب می شود.

در ادامه به مقایسه کفشور پلاستیکی و استیل نیز میپردازیم. برای اطلاع دقیق از قیمت کفشور های پلاستیکی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند. همچنین در ادامه مطلب شما را در ارتباط با خرید کفشور پلاستیکی یا استیل راهنمایی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نصب کفشور پلاستیکی :

قبل از شناخت ویژگی ها و قیمت کفشور پلاستیکی بهتر ابتدا به شناخت کفشور بپردازیم. در واقع کفشورها یک نوع رابط میان کف ساختمان و لوله های فاضلاب محسوب می شوند. در تمامی قسمت هایی که مجبور به تخلیه آب هست می توان از این محصول استفاده کرد.

نصب کفشور پلاستیکی نیز بسیار آسان است به صورتی که دریچه ای کوچک در کف زمین قرار داده می شود. اینکار باعث می شود که آبی که در سطح زمین جمع می شود به فاضلاب انتقال پیدا می کند. پس از خرید این محصول خیالتان از بابت نصب کفشور پلاستیکی راحت باشد چرا که بدون بروز هر گونه مشکلی می توانید آن را به راحتی نصب نمایید.

انواع کفشور پلاستیکی :

انواع کفشور پلاستیکی در سایز های مختلف در بازار موجود هستند علاوه بر این کفشور پلاستیکی ببه صورت نر و مادگی طراحی و تولید می شود. اینکار باعث می شود که محدوده های زیادی با متصل کردن آنها به هم مورد پوشش قرار داد. و هم چنین این قابلیت باعث می شود که از آن در استخر ها نیز استفاده کنند. ابعاد کفشور پلاستیکی معمولا در سه نوع تقسیم می شود که بهتر است قبل از خرید کفشور پلاستیکی با آنها به طور کامل آشنا شوید.

کفشور پلاستیکی یا استیل؟

کفشور پلاستیکی و کفشور استیل را بر اساس چند فاکتور مهم با یکدیگر مقایسه می کنند. پیشنهاد می شود قبل از خرید کفشور پلاستیکی حتما با تفاوت ها و ویژگی های آن آشنا شوید:

  • جنس بدنه: یکی از مزیت های کفشور استیل این مورد است که به هیچ وجه زنگ نمی زند و در برابر خورشید و آب و هوای گرم و سرد نیز تا حدی مقاوم است. اما کفشور های پلاستیکی را اکثرا در محیط های بسته استفاده می کنند چرا که در برابر نور خورشید مقاومت چندانی ندارند.
  • حجم آب گیری: همان طور که گفته شد برای استفاده از کف شور پلاستیکی باید یک شیب خاصی را مد نظر قرار دهید در غیر این صورت عبور آب از این نوع کفشور به مشکل بر می خورد.
  • مساحت تحت پوشش: از نظر محدوده تحت پوشش یکی از بهترین کفشور ها نوع پلاستیکی می باشد چرا که به دو صورت نر و مادگی تولید می شوند اما کفشور های استیل این ویژگی را ندارند.
  • قیمت: از نظر قیمت، قیمت کفشور پلاستیکی نسبت به نوع استیل از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار هستند.

با توجه به موارد ذکر شده می توانید به خرید کفشور پلاستیکی یا استیل اقدام کنید.

معایب استفاده از کفشور پلاستیکی :

همان طور که در مطالب بالا گفته شد از انواع کفشور پلاستیکی در خانه ها استفاده می شود دلیل اینکار این است که این نوع کفشور در برابر نور خورشید به هیچ وجه مقاوم نیست و اگه در محیط های باز از آن استفاده شود بعد از چند سال یا حتی زودتر کیفیت اولیه خود را از دست می دهد و مجبور به تعویض آن می شود. این مورد یکی از مهم ترین معایب استفاده از این محصول است.

قبل از خرید کفشور پلاستیکی بهتر است از معایب دیگر آن نیز مطلع شوید. یکی دیگر از معایب این نوع کفشور نداشتن تحمل سنگینی است. به این صورت که این محصول نحمل وزن های زیاد مانند وزن ماشین را ندارد. طبق این مورد از آن در پارکینگ ها نمی توان استفاده کرد. برای استفاده از کفشورها در پارکنیگ معمولا از کفشور چدنی استفاده می کنند.
سومین مورد از معایب آن جذب شدن بیشترآلودگی ها به نوع پلاستیکی کفشور است.

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

8 دیدگاه در “کفشور خطی سرامیک خور + 3 محصول پر فروش

  1. ریحانه براتی گفت:

    ممنون از توضیحات کامل شما
    آلیاژ استیل که استفاده میکنید 304 هست یا 316

    1. Admin-2 گفت:

      خواهش میکنم آلیاژ استیل کی استفاده میکنیم 304 نگیر و ضد لک هستش

  2. آرش جلیلی گفت:

    ضمن عرض خسته نباشید
    کفشورها رنگ بندی دارند یا فقط نقره ای تولید میشوند؟

    1. Admin-2 گفت:

      ممنون از شما بله کفشور ها در دو رنگ نقره ای و مشکی قابل تولید میباشند

  3. آرش جلیلی گفت:

    ضمن عرض خسته نباشید
    کفشورها رنگ بندی دارند یا فقط نقره ای تولید میشوند؟ و اینکه رنگ بندی در قیمت نهایی تاثیر دارد؟

    1. Admin-2 گفت:

      ممنون از شما بله کفشور ها در دو رنگ نقره ای و مشکی قابل تولید میباشند و رنگ آن در قیمت نهایی بصورت جزیی تاثیر دارد

  4. پویا حسینی گفت:

    بسیار تمیز و با کیفیت تولید شده بود و به موقع به دستم رسید
    ممنون از سایت خوبتون

    1. Admin-2 گفت:

      ممنون از اعتماد شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *