راهنمای خرید

خرید گریل استخر + قیمت 4 مدل گریل استخری پر فروش

گریل استخر خرید گریل استخر خرید گریل استخر ارزان خرید گریل مشهد

خرید گریل استخر

این مقاله به طور کامل به شما کمک می کند که در انتخاب و خرید گریل استخر به درستی اقدام کنید. گریل های استخری انواع و اقسام مختلفی دارند که بر اساس جنس، شکل ظاهری و نوع کاربری دسته بندی می شوند. هر کدام از گریل های استخری ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که بر اساس این ویژگی ها  می بایست نسبت به خرید گریل استخر مناسب با فضای استخر خود اقدام کنید.

قیمت گریل استخری با توجه به طیف گسترده گریل های استخری در جنس، شکل ظاهری آن ها و کاربری تعیین می شود که باید به هنگام خرید گریل استخر به این موارد توجه داشت تا از بروز خسارات مالی و بعضا جانی جلوگیری شود، و گریل متناسب با نیاز پروژه تهیه و اجرا شود.

 

خرید گریل استخری

 

مزایای خرید گریل استخر چیست

گریل استخر با جنس های پلی پروپیلن، ای بی اس، گالوانیزه و استیل ساخته میشود. عرض آن از 13سانتیمتر تا 30 سانتیمتر متغیر است و کیفیت آن ها نیز بسته به محل استفاده نیز  بسیار متفاوت هستند.

گریل های استخر پلاستیکی در عرض های کم 13 و 14 سانتی متر عمدتا تک پین هستند و گریل های پلاستیکی که عرض بیشتر از 18 دارند در دو پین و سه پین تولید میشوند.

گریل استخر از جنس پلی پروپیلن مدل استپدار دارای برجستگی هایی هستند که مانع از لیز خوردن افراد دور استخر میشود و می توان از آنها در استخرهای چهار فصل استفاده کرد و گریل استخری پلی پروپیلن نیز باید در استخرهای سرپوشیده مورد استفاده قرار گیرد.

جنس پلی پروپیلن به علت مواد اولیه ارزان تر نیز از قیمت پایین تری نسبت به دیگر گریل دارد و در استخرهای عمومی بیشتر استفاده می شود که صرفه اقتصادی برای سازندگان استخر در اولویت است.

برای اینکه انتخاب مناسبی از این محصول داشته باشیم باید به عواملی مانند ابعاد استخر و میزان سرریز آب استخر توجه کرد. امروزه بسیاری از مهندسان ساختمان گریل استخری با جنس استیل هم استفاده میکنند زیرا معتقدند علاوه بر زیبایی و مقاومت و طول عمر بالاتری نیز دارد.

 

قیمت گریل استخری تهران و خرید گریل استخر متناسب با پروژه

در انتخاب و خرید گریل استخر به موارد گوناگونی نظیر قیمت گریل استخری، کاربری گریل استخر، محل استفاده و همچنین ابعاد آن توجه داشت. همانطور که قبل تر اشاره کردیم، گریل های استخری در جنس، ابعاد و مدل های گوناگونی توسط پرشین گاتر تولید می شوند.

جنس مواد اولیه بکار رفته در تولید گریل های استخری گرانول درجه یک و غیر بازیافت شده میباشد تا بیشترین طول عمر و بهترین عملکرد را در شرایط مختلف آب و هوایی داشته باشد. در ادامه به معرفی خرید گریل استخر متناسب با محوطه ی ویلایی شما و همچنین دلایل تاثیر گذار بر قیمت گریل استخر را می پردازیم.

  • برای خرید گریل استخر و جکوزی باید به محوطه نصب گریل استخر توجه داشت. به عنوان مثال از گریل استخری با جنس پلی پروپیلن به علت نداشتن مواد آنتی یو وی و عدم استحکام لازم برای اجرا در محوطه های رو باز با تابش نور آفتاب بهتر است که در محوطه های سرپوشیده و دور استخر های داخل سالن استفاده شود.
  • نوع دیگری از گریل های استخری می باشند که جنس مواد تشکیل دهنده آن ها دارای آنتی یو وی بوده و کاملا در برابر تابش مستقیم نور آفتاب مقاوم اند و با گذر زمان تغییر رنگ نداده و شکل ظاهری آن ها عوض نمیشود. این نوع گریل های استخری ای بی اس نام دارند، قیمت گریل استخر تهران از جنس ای بی اس از قیمت گریل استخری از جنس پلی پروپیلن بالاتر بوده اما در مقابل دوام و ماندگاری بیشتر دارد.
  • اگر در پروژه ساختمانی خود نوعی گریل نیاز دارید که باید از دوام و ماندگاری بسیار بیشتری در برابر تابش نور آفتاب برخوردار باشد، و حتی در برابر آبجوش، انواع مواد شیمیایی مقاوم باشد، گریل استیل و گریل گالوانیزه مناسب شما است. قیمت گریل استخر گالوانیزه یا قیمت گریل استخری استیل نسبت به گریل های پلاستکی بیشتر است اما از طرفی دیگر استحکام آن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین مقاومت وزنی تا 500 کیلوگرم مثال زدنی میابشد.
  • به هنگام خرید گریل استخر، باید به نوع ساختار و شکل ظاهری استخر و جکوزی دقت داشت. گریل های استخری در مدل های تک پین، دو پین و سه پین تولید می شوند که هر یک باید متناسب با شکل ظاهری استخر و جکوزی خریداری شوند. گریل های تک پین مانند گریل استپدار، موج و … قابلیت انعطاف پذیری داشته و برای اجرا دور استخر و جکوزی کاملا مناسب اند. اما از گریل های دو پین و سه پین فقط می توان دور استخر های بدون قوس استفاده کرد و علت آن قوس نگرفتن و نداشتن امکان چرخش دور استخر یا جکوزی می باشد.

  • گریل های استیل و گالوانیزه هم مانند گریل های دو پین و سه پین به علت تولید در قعطات 100 سانتی متری فقط قابل استفاده به صورت مستقیم و 90 درجه هستند و به خود قوس نمی گیرند.
  • ضخامت گریل های استیل، گالوانیزه و اکثر گریل های پلاستیکی به صورت استاندارد 2 سانتی متر می باشد. اما در این بین برخی گریل های پلاستیکی مانند گریل فنری و گریل پر تردد به ترتیب با ضخامت های 2.3 سانتی متر و  2.5 سانتیمتر تولید می شوند. بنابراین در زمان خرید گریل استخر باید به ابعاد نبشی اجرا شده توجه داشت. ضخامت ورق استیل یا آهن بکار رفته در گریل های استیل و گالوانیزه در عرض 13 سانتی متر 1 میلیمتر و در عرض 20 سانتی متر 1.5 میلیمتر می باشد.

  • جهت اجرای صحیح گریل استخری، باد خور مجاز پیشنهادی بین گریل و لبه سنگ حدودا  1.5 میلیمتر از هر طرف می باشد. پیشنهاد می شود قبل از ساخت جوب، حتما یک نمونه از گریل مورد نظر تهیه و در اختیار سازنده جوب قرار دهید تا طبق ابعاد گریل جوب را اجرا کرده تا بعد از اجرا برای خرید گریل استخر به مشکل بر نخورید.

  • طبق روال تولید، تمامی گریل های پلاستیکی اعم از گریل های ای بی اس و پلی پروپیلن در رنگ سفید تولید می شوند، اما در صورت سفارش حداقل 100 متر، گریل مدنظر را به صورت سفارشی با رنگ دلخواه تولید می کنیم.

 

WhatsApp Image 2024 04 27 at 8.51.11 AM e1718132184953

 

گریل استخر مناسب را برای خود پیدا کنید

در انتخاب گریل استخر، موارد زیر را در نظر بگیرید تا مناسب ترین گریل را متناسب استخر خود انتخاب و خریداری کنید.

جنس گریل استخری:

گریل‌های استخر معمولاً از جنس‌ های مختلفی مانند استیل ضد زنگ، پلاستیک یا آلومینیوم ساخته می‌ شوند. جنس گریل استخر باید مقاوم در برابر آب و زنگ‌ زدگی باشد.

اندازه گریل استخری:

اندازه گریل باید با اندازه استخر شما سازگار باشد. برای استخر‌های بزرگ، گریل‌ های بزرگتر و برای استخر‌ های کوچک، گریل‌ های کوچکتر مناسب‌ تر هستند.

طراحی و شکل گریل استخر:

گریل‌ های استخر در طرح‌ ها و شکل‌ های مختلفی طراحی می‌ شوند. انتخاب طراحی مورد نظر شما به سلیقه شخصی و دیزاین استخر شما بستگی دارد.

قابلیت نگه‌ داری و تمیز کاری:

گریل‌هایی که به راحتی قابل تمیزکاری هستند و نیاز به نگه‌داری کم دارند، ترجیح داده می‌شوند.

قیمت و بودجه:

قیمت گریل‌ استخری متفاوت است، قیمت گذاری گریل استخری بر اساس ابعاد گریل استخری، جنس گریل استخری انجام می گیرد. بر اساس بودجه خود، گریل مناسب را انتخاب کنید و البته این نکته را به خاطر داشته باشید که گریل استخری متناسب با استخر خود را خریداری کرده تا از بروز خسارات مالی و بعضا جانی جلوگیری شود.

 

گریل استخر

 

روش نصب گریل استخر چگونه است؟

روش نصب گریل استخر به این شکل است که ابتدا با سنگ و یا سرامیک جوب دور استخر را طراحی کرده و ساخته. جوب ها عموما عرض های استاندارد 14، 18، 20، 25 و 30 سانتی متر می باشند. بعد از اجرای جوب با ساخت نبشی 2*2 سانتیمتر می توان گریل استخر را روی آن قرار داده و اجرا کرد. البته این روش در حال حاضر با معرفی شدن گاتر تا حدود زیادی به علت استحکام و عدم آب بندی درست جایگزین شدند .

یکی از دلایل جایگزینی گاتر با گریل استخر میتوان به نصب آسان گاتر اشاره کرد. نصب گاتر در مقایسه با نصب گریل استخر بسیار ساده و به صرفه می باشد. از جهت آب بندی نسبت به جوب های سنتی بسیار قابل اعتماد تر هستند و با حداقل نیروی کار قبل انجام است. البته امروزه به علت تنوع بیشتر گریل استخر در ابعاد، طراحی و رنگ بندی خرید گریل استخری همچنان پا برجا می باشد و برای ساخت استخر از موارد ضروری می باشد.

 

پاسخگو سوالات متداول مشتریان در مورد گریل استخر

1- کاربرد گریل استخر چیست؟

گریل های استخر جهت ایمنی و زیبایی بیشتر دور استخر و جکوزی به کار می روند.

 

2- از گریل استخری برای چه مدل استخر هایی استفاده می شود؟

گریل های استخری با هر نوع فرم و مدل استخر قابل انطباق می باشند. همچنین تمامی گریل های استخری در استخر های مستطیل و قوس دار کاربرد دارند.

 

چرا باید از گریل استخر استفاده کنیم؟

در هنگام ساخت استخرها فاکتور های زیادی در طراحی و زیبایی آن نقش دارند اما برای ایجاد امنیت و زیبایی بیشتر یکی از مهم ترین نکات در ساخت استخر، گریل استخر می باشد. سطح لغزنده کنار استخر ها باعث سر خوردن می شود به همین دلیل با خرید گریل استخری مناسب با محل استفاده و نصب گریل استخر از این مشکل جلوگیری می شود. از دیگر مزایای این محصول میتوان به بادوام بودن، مقاوم بودن در برابر لیز خوردن افراد، نظافت راحت و تنوع در رنگ و مدل های این محصول اشاره کرد.

 

کدام گریل ها قیمت به صرفه تری دارند؟

گریل های استخری بسته به محل و کاربری متفاوتی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند اما بطور کلی برای خرید گریل استخر ارزان با طرح های تک پین، دو و سه پین که در عرض های 14 تا 30 سانتی متر تولید می شوند می توانید اقدام کنید. به طور کلی گریل های مدل دو پین و سه پین نسبت به بقیه گریل ها از قیمت ارزان تری برخوردار هستند. از دلایل قیمت به صرفه تر آن ها، ظاهر ساده و فروش این دسته در تیراژ بالا می باشد.

گریل های استخری که مواد اولیه آن از جنس پلی پروپیلن (Polypropylene pool grating) می باشند به علت ارزان تر و در دسترس تر بودن مواد اولیه آن نسبت به گریل تولید شده با جنس ای بی اس (Acrylonitrile butadiene styren pool grating) از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار هستند.

 

ظاهر و ابعاد گریل استخر چگونه است؟

گریل های استخری از نظر ابعاد، شکل ظاهری، جنس و مواد اولیه تشکیل دهنده، به چند دسته تقسیم می شوند که به معرفی و اعلام قیمت 12 مدل آن می پردازیم . قابل ذکر است که هر مدل از گریل های استخری تولید شده توسط  پرشین گاتر بسته به نوع و محل استفاده کاربری متفاوتی دارند، بنابراین جهت خرید گریل استخر متناسب با استخر خود می بایست به موارد ذکر شده توجه داشته باشید.

 

قیمت و خرید گریل و گاتر استخر

 

قیمت گریل های استخری پر فروش

در این بخش به معرفی انواع مدل ها و قیمت 4 دسته از گریل های مرسوم و پر فروش استخری می پردازیم. همچنین به موارد تاثیر گذار در قیمت هر دسته از گریل های استخر و راهنمایی جهت خرید گریل استخری مناسب اشاره می کنیم.

 

خرید گریل استخر با جنس پلی پروپیلن

گریل های استخر از جنس پلی پروپیلن، مانند گریل های دو پین و سه پین، گریل موج، استپدار، شانه ای و نگین، اکثرا در تمامی عرض های 14تا 30 سانتی متر و به رنگ سفید یا بعضا سفید و آبی تولید می شوند. این دسته از گریل های استخری به علت تولید از جنس پلی پروپیلن فقط قابلیت استفاده در فضای سر پوشیده به دور از تابش نور خورشید را دارند و در صورت اجرا در فضای باز در بلند مدت، نور آفتاب باعث تغییر رنگ و تغییر ظاهر آن ها  می شود.

 

گریل استخر گریل استخر ارزان خرید گریل استخر

 

برای خرید گریل استخر از جنس پلی پروپیلن بهتر است قبل از اقدام و تهیه گریل مورد نظر، به محوطه ای که گریل در آن می خواهد اجرا شود توجه داشته باشید. همچنین قابل ذکر است قیمت گریل استخر قرار گرفته در این دسته بندی نسبت به مابقی گریل های ای بی اس، گالوانیزه یا استیل به صرفه تر بوده و بسیار پر فروش می باشند.

 

خرید گریل استخر با جنس ای بی اس

گریل های استخر از جنس ای بی اس، مانند گریل های پلی پروپیلن در مدل های متنوعی مانند فنری، پر تردد و پولکی اکثرا در تمامی عرض های 18 تا 30 سانتی متر و به رنگ سفید یا بعضا سفید و آبی به صورت سفارشی تولید می شوند. این دسته از گریل های استخری به علت تولید از جنس ای بی اس قابلیت استفاده در فضای سر پوشیده و رو باز با تابش مستقیم نور خورشید را دارند و در صورت اجرا در فضای باز در بلند مدت، نور آفتاب تغییری در رنگ و تغییر ظاهر آن ها  ایجاد نمی کند.

 

گریل فنری

 

برای خرید گریل استخری از جنس ای بی اس بهتر است قبل از اقدام و تهیه گریل مورد نظر، به محوطه ای که گریل در آن می خواهد اجرا شود توجه داشته باشید. همچنین قابل ذکر است قیمت گریل استخر قرار گرفته در این دسته بندی نسبت به گریل های پلی پروپیلن بیشتر می باشد.

 

خرید گریل استخر با جنس استیل آلیاژ 304

گریل استخر از جنس استیل با آلیاژ 304 همواره جزو با دوام ترین و پر فروش ترین مدل از گریل های استخری می باشد. گریل استیل در دو مدل پرسی و لیزری در عرض های 13 و 20 سانتی متر تولید می شوند. گریل های استیل رنگ ثابت بوده و در برابر تابش نور آفتاب، انواع مواد اسیدی و شوینده ها تغییر رنگ نداده و اکسید نمی شوند. گریل های استیل به غیر از مصارف خانگی و دور استخر، اکثرا به علت مقاومت بالا و استحکام مثال زدنی در برابر سیالات مختلف در آشپزخانه های صنعتی، روف گاردن ها و موتورخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

photo 2024 01 23 10 55 38 e1705995949263

 

خرید گریل استخری استیل با محوطه مورد نظر جزو موارد بسیار مهمی می باشد که باید به آن ها توجه داشت. از آن جایی که قیمت گریل استخر استیل از رنج بالاتری نسبت به مابقی گریل ها برخوردار است. قبل از تهیه درپوش استیل بهتر است با مشاوران ما در تماس باشید.

 

خرید گریل استخری با جنس گالوانیزه

گریل استخر از جنس ورق گالوانیزه جزو با دوام ترین مدل از گریل های استخری می باشد. گریل گالوانیزه در یک مدل پرسی و در عرض های 13 و 20 سانتی متر تولید می شوند. گریل های نام برده با پوشش گالوانیزه گرم، رنگ ثابت بوده و در برابر تابش نور آفتاب، و سیالات مقاوم اند. گریل های گالوانیزه به غیر از مصارف خانگی و دور استخر، اکثرا به علت مقاومت بالا و استحکام مثال زدنی در برابر سیالات مختلف در آشپزخانه های صنعتی، روف گاردن ها و موتورخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

photo 2024 02 06 17 50 22 e1707229576172

 

خرید گریل استخر گالوانیزه با محوطه مورد نظر جزو موارد بسیار مهمی می باشد که باید به آن ها توجه داشت. از آن جایی که قیمت گریل استخر گالوانیزه از رنج بالاتری نسبت به مابقی گریل ها برخوردار است. قبل از تهیه درپوش گالوانیزه بهتر است با مشاوران ما در تماس باشید.

 

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

15 دیدگاه در “خرید گریل استخر + قیمت 4 مدل گریل استخری پر فروش

  1. نوید صادقی راد گفت:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون راهنمایی درباره خرید گریل استخر میخواستم
    گریل های استخری که برای محیط باز و سرپوشیده استفاده میشه چه فرقی باهم دارن و اینکه جنسشون چیه ؟

  2. Admin-2 گفت:

    سلام خواهش میکنم
    گریل های استخر به 2 دسته محیط باز و بسته تقسیم بندی شدن که برای محیط باز عمدتا جنس ای بی اس قابل استفاده هست و برای محیط بسته جنس پلی پروپیلن پیشنهار میشه
    گریل های مورد استفاده در استخر های بدون منحنی 2 یا 3 پین و دارای منحنی همگی تک پین هستن تا با ساختار منحنی دور جکوزی یا استخر قابل استفاده باشن
    رنگ بندی گریل ها سفید هستش ولی در صورت درخواست به رنگ درخواستی شما تولید میشه.

  3. سهند فارغی گفت:

    سپاس از اطلاعات کامل و دقیقتون

    1. Admin-2 گفت:

      ممنون از توجه شما

  4. ستاره صدیقی زاده گفت:

    کیفیت عالی و درجه یک
    ممنون از ارسال سریع و به موقع

    1. Admin-2 گفت:

      متشکر از خرید شما

  5. شیما حسینی گفت:

    گریل های دور استخری رنگ بندی دارن؟

    1. Admin-2 گفت:

      عموما رنگ همگی سفید هستند
      اما بصورت سفارشی طبق رنگ درخواستی شما هم قابل تولید میباشند

  6. یاسی حاج فتحعلی گفت:

    از خریدم راضی بودم به موقع به دستم رسید

    1. Admin-2 گفت:

      ممنون از شما

  7. محمد جوادی گفت:

    قیمت و کیفیت عالی بود

  8. a.x گفت:

    برای فلاور باکس گریل بخرم یا درپوش کانال؟

    1. Admin-2 گفت:

      هم درپوش و هم گریل قابل استفاده میباشند
      برای مشاوره بهتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید

  9. عرفان سلیمانپور گفت:

    بسیار عالی و جامع بود
    تشکر

    1. پرشین گاتر گفت:

      ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *