دسته‌بندی نشده

درپوش استیل مخصوص آشپزخانه صنعتی و استخر

گاتر استیل

درپوش استیل چیست ؟

به قسمت رویه گاتر استیل درپوش استیل گفته می شود . جنس درپوش استیل تماما از ورق استیل با گرید 304 می باشد که در دو عرض ثابت و استاندارد 13 و 20 سانتی به همراه بدنه یا به صورت درپوش استیل تنها به فروش می رسید . کلاس وزنی درپوش استیل فارق از ابعاد آن A15 می باشد و تنها مختص تردد نفر یا نهایتا چرخ دستی تا 500 کیلوگرم می باشد .

درپوش استیل به طور کلی در برابر انواع مواد اسیدی و شوینده ، آب جوش و حرارت کاملا مقاوم می باشد . درپوش استیل در عرض 13 سانتی متر عموما با ضخامت ورق استیل 1 میلیمتر و در عرض 20 سانتی متر با ضخامت ورق استیل 1.5 میلیمتر تولید می شوند. بر خلاف مابقی درپوش گاتر های موجود که بر اساس قالب ثابت و استاندارد های جهانی EN1433 تولید می شوند ، درپوش استیل از نظر ابعاد (عرض ، طول ، ارتفاع نبشی) محدود نبوده و امکان ساخت به هر ابعاد درخواستی را نیز دارند . از این درپوش در محوطه هایی با ترد نفر مانند دور استخر ، روف گاردن ، بالکن و آشپزخانه های صنعتی می توان بهرمند شد .

 

photo 2024 01 23 10 55 38 e1705995949263

 

ویژگی های درپوش گاتر  استیل چیست ؟

استفاده از این درپوش به علت مقاومت و استحکام بالا در برابر انواع مواد اسیدی ، شوینده و آب جوش و حرارت و همچنین استحکام مثال زدنی در برابر تردد نفر و چرخ دستی تا 500 کیلوگرم حائز اهمیت می باشد و مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است . از این رو در ادامه به یکسری از ویژگی ها و مزایای استفاده از این درپوش می پردازیم :

  • نصب آسان و سریع
  • امکان استفاده با بدنه و بدون بدنه گاتر
  • نظافت سریع و راحت درپوش گاتر نسبت به کاشی و سرامیک
  • ابعاد استاندارد و درخواستی متنوع و سازگار با انواع جوب های سنتی
  • قرار گیری در کلاس وزنی A15 (تحمل بارگذاری تا حداکثر 500 کیلوگرم)
  • جنس استیل گرید 304 ، مقاوم در برابر انواع سیالات ، حرارت و مواد اسیدی
  • تولید به رنگ نقره ای مات و مقاومت در برابر سیالات ، خوردگی و تابش نور آفتاب
  • ارتفاع استاندارد و کاملا متناسب با انواع نبشی های سایز 2*2 و 3*3 سانتیمتری
  • امکان طراحی و ساخت در عرض های درخواستی و همچنین ضخامت ورق استیل دلخواه توسط مشتریان

حال که با یکسری از ویژگی های اصلی درپوش گاتر آشنا شده اید می توانید به درستی و متناسب با پروژه و نوع کاربری درپوش گاتر متناسب را انتخاب نموده و یا با کارشناسان ما جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید .

 

درپوش گاتر استیل

 

اجزاء ، ابعاد و شکل ظاهری درپوش استیل

این درپوش گاتر همانند دیگر درپوش های تولید شده توسط گروه صنعتی پرشین گاتر و با استناد به استانداردهای بین المللی EN1433 روز دنیا در قطعات با طول 100 سانتی متری تولید می شوند . درپوش استیل در عرض های ثابت 13 و 20 سانتیمتری و با ضخامت 2 سانتی متر تولید می شوند که امکان اجرا بر روی نبشی 2*2 و 3*3 را فراهم میکند . البته قابل ذکر است که درپوش گاتر استیل امکان طراحی و ساخت با عرض و ضخامت های درخواستی مشتریان را نیز دارد .

طبق حالت استاندارد این درپوش در عرض های 13 و 20 سانتیمتر به شکل شیار دار تولید شده و امکان استفاده با بدنه گاتر و یا جوب های بتنی و یا سنتی را دارند . مابقی درپوش های استیل سفارشی کاملا به صورت درپوش تنها و بدون بدنه گاتر عرضه می شوند . رنگ درپوش استیل تنها به رنگ نقره ای مات می باشد و به علت تولید از ورق استیل با گرید 304 در برابر انواع سیالات اسیدی و بازی ، خوردگی و تابش مستقیم نور آفتاب ، گرمای هوا و همچنین برودت ، کاملا مقاوم است .

 

ابعاد دقیق درپوش استیل به شرح زیر می باشد :

البته قابل ذکر است که تنها درپوش استیل قابلیت طراحی و ساخت با ابعاد درخواستی به غیر از ابعاد استاندارد را دارند .

 

درپوش استیل 304 شیاری با ابعاد 2*13 سانتی متر

 

درپوش استیل درپوش استیل پرسی و لیزری

 

درپوش استیل 304 شیاری با ابعاد 2*20 سانتی متر

 

درپوش استیل

 

کلاس وزنی درپوش گاتر استیل چیست ؟

درپوش گاتر استیل به طور کلی جهت تردد افراد و نهایتا چرخ دستی تا 500 کیلوگرم طراحی و تولید می شوند . از این رو تمامی مدل های درپوش ذکر شده در دسته بندی کلاس وزنی A15 قرار می گیرند که در ادامه به معرفی این دسته بندی ها و موارد تاثیر گذار در جای گیری هر یک از درپوش ها در این کلاس وزنی قید شده می پردازیم .

کلاس وزنی A15 چیست ؟

تمامی درپوش های کلاس وزنی A15 اعم از ورق گالوانیزه ، پلی پروپیلن تولید شده در عرض های 13 و 20 سانتیمتری در دسته بندی کلاس وزنی A15 جای می گیرند و تا حداکثر 500 کیلوگرم تحمل بارگذاری مستقیم را دارند . البته قابل ذکر است که ارتفاع نبشی درپوش گاتر استیل در کلاس وزنی آن تاثیری ندارد و تنها عرض آن با کلاس وزنی نیز ارتباط مستقیم دارد .

 

محل استفاده از درپوش

با توجه به نوع کلاس وزنی و نوع کاربری این درپوش تماما مخصوص تردد نفر و یا نهایتا چرخ دستی و گاری می باشد ، درپوش استیل در محوطه های زیر مورد استفاده قرار می گیرند که به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت .

  • از درپوش استیل به علت استحکام بالا در برابر مواد اسیدی و شوینده ، آب جوش در آشپزخانه های صنعتی رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد .

 

گاتر استیل

 

  • از دیگر موارد کاربرد درپوش استیل می توان به گریل استیل کنار استخری ، درپوش استیل روف گاردن ، بالکن و پشت بام اشاره کرد .

 

گاتر استیل

 

به طور کلی از درپوش های مذکور می توان در تمامی محوطه های نفر رو مانند : بالکن ، تراس ، استخر و جکوزی ، آشپزخانه های صنعتی رستوران ها ، کنار باغچه ها استفاده کرد .

 

قیمت و نحوه خرید درپوش استیل

قیمت درپوش استیل به عوامل متعددی از جمله عرض و ضخامت ورق درپوش و همچنین مدل آن بستگی دارد . برای مثال قیمت آن در عرض 20 سانتی متری و یا هر مدل سفارشی آن از قیمت بیشتری نسبت به مدل های عادی آن که روتین تولید در همان عرض ها است نیز دارد . همچنین عرض درپوش ها نیز در قیمت آن به هنگام خرید تاثیر مستقیم می گذارد .

 

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *