دسته‌بندی نشده

درپوش گاتر پلی آمید تقویت شده، تحمل بار تا 25 تن

photo 2024 02 06 17 50 24

درپوش گاتر پلی آمید چیست ؟

به قسمت رویه گاتر پلی آمید ، درپوش پلی آمید می گویند . همانطور که از اسم آن مشخص است ، جنس آن از پلی آمید تقویت شده بوده و در دسته درپوش های صنعتی و پارکینگی قرار میگیرد . این درپوش در 2 عرض ثابت و استاندارد 13 و 20 سانتیمتری طراحی و تولید می شوند . همچنین درپوش پلی آمید با ضخامت 2 سانتیمتر ، متناسب با انواع استفاده و نوع کاربری موجود می باشند . قابل ذکر است درپوش پلی آمید در برابر مواد اسیدی ، شوینده و رطوبت کاملا مقاوم می باشد . درپوش پلی آمید توسط پرشین گاتر از دو مواد درجه یک و غیر بازیافت شده پلی پروپیلن و پلی اتیلن تولید می شود .

این درپوش دارای کلاس وزنی C250 بوده و با توجه به استاندارد های جهانی EN1433 حداقل 9 و حداکثر 25 تن تحمل بارگذاری گسترده را دارد . درپوش پلی آمید در دو مدل عادی و تقویت شده و تنها به رنگ مشکی مات و با طرح درپوش شیار دار قابل تولید می باشد که پرشین گاتر طراحی و از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید و روانه بازار می شود .

 

درپوش گاتر پلی آمید

 

مزایای استفاده از درپوش گاتر پلی آمید چیست ؟

استفاده از این درپوش به علت مقاومت و استحکام بالا در برابر تردد انواع ماشین آلات سواری و صنعتی و همچنین استحکام مثال زدنی در برابر سیالات ، حرارت و غیره ، حائز اهمیت می باشد و مورد توجه ویژه ای به علت قیمت به صرفه آن قرار گرفته است . از این رو در ادامه به یکسری از ویژگی ها و مزایای استفاده از این درپوش میپردازیم :

  • نصب آسان و سریع
  • امکان پیچ شدن به بدنه گاتر
  • نظافت سریع و راحت درپوش گاتر پلی آمید
  • ابعاد استاندارد و عرض های متنوع با کانال های سنتی
  • قرار گیری در کلاس وزنی C250 (تحمل بارگذاری تا حداکثر25 تن)
  • جنس پلی آمید تقویت شده و مقاوم در برابر شوک ، ضربه و فشار مستقیم
  • تولید به رنگ مشکی مات و مقاومت در برابر سیالات و خوردگی و تابش نور آفتاب
  • ارتفاع استاندارد و کاملا متناسب با انواع نبشی های سایز 2*2 و 3*3 سانتیمتری

حال که با یکسری از مزایای درپوش پلی آمید آشنا شده اید می توانید به درستی و متناسب با پروژه و نوع کاربری درپوش گاتر پلی آمید متناسب را انتخاب نموده و یا با کارشناسان ما جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید .

 

درپوش پلی آمید

اجزاء ، ابعاد و شکل ظاهری درپوش پلی آمید

درپوش گاتر پلی آمید مانند دیگر درپوش های تولید شده توسط گروه صنعتی پرشین گاتر و با استناد به استانداردهای بین المللی EN1433 روز دنیا در قطعات با طول 50 سانتی متری تولید می شوند . درپوش پلی آمید در عرض های ثابت 13 و 20 سانتیمتری و با ضخامت 2 سانتی متر تولید می شوند که امکان اجرا بر روی نبشی 2*2 و 3*3 را فراهم میکند .

این درپوش در عرض های 13 و 20 سانتیمتر به شکل شیار دار تولید شده و از قسمت وسط درپوش و یا چهار گوشه آن امکان پیچ شده به بدنه گاتر و یا جوب های بتنی و یا سنتی را دارند . رنگ درپوش پلی آمید تنها به رنگ مشکی مات می باشد و به علت دارا بودن مواد آنتی یو وی در برابر تابش مستقیم نور آفتاب و گرمای هوا و همچنین برودت هوا کاملا مقاوم می باشد .

 

ابعاد دقیق درپوش گاتر پلی آمید به شرح زیر می باشد :

درپوش پلی آمید با ابعاد 2*13 سانتی متر

 

درپوش پلی آمید با ابعاد 2*13 سانتی متر

 

درپوش پلی آمید با ابعاد 2*20 سانتی متر

 

درپوش پلی آمید با ابعاد 2*20 سانتی متر

 

درپوش پلی آمید شیاری با ابعاد 2*13 سانتی متر

 

خرید گاتر

 

درپوش پلی آمید شیاری با ابعاد 2*20 سانتی متر

 

گاتر پلی آمید

 

کلاس وزنی درپوش گاتر پلی آمید

درپوش گاتر پلی آمید به طور کلی جهت تردد انواع ماشین آلات صنعتی ، سواری و موتور سیکلت طراحی شده اند . از این رو تمامی مدل های درپوش ذکر شده در دسته بندی کلاس وزنی C250 جای می گیرند که در ادامه به معرفی این دسته بندی ها و موارد تاثیر گذار در جای گیری هر یک از درپوش ها در این کلاس وزنی قید شده می پردازیم .

کلاس وزنی C250 چیست ؟

تمامی درپوش های صنعتی اعم از پلی آمید ، چدنی و گالوانیزه مدل شیار دار یا مشبک تولید شده در عرض های 13 و 20 سانتیمتری در دسته بندی کلاس وزنی C250 جای می گیرند و تا حداکثر 25 تن تحمل بارگذاری گسترده و 12 تن مستقیم را دارند . البته قابل ذکر است که ارتفاع نبشی درپوش گاتر پلی آمید در کلاس وزنی آن تاثیری ندارد و تنها عرض آن با کلاس وزنی ارتباط مستقیم دارد .

 

محل استفاده از درپوش گاتر پلی آمید

با توجه به نوع کلاس وزنی و نوع کاربری این درپوش تماما صنعتی و ترافیکی می باشد ، درپوش پلی آمید در محوطه های زیر مورد استفاده قرار میگیرند که به معرفی هر یک از آن ها می پردازیم .

  • ورودی رمپ پارکینگ و محوطه داخلی پارکینگ های مسکونی ، اداری و تجاری که تردد بالای انواع خودروهای سواری در آن وجود دارد .
  • با توجه به استحکام بالای درپوش ، از این درپوش در معابر شهری ، کوچه ها ، جاده ها ، بزرگراه ها می توان بهرمند شد .
  • یکی دیگر از موارد استفاده از درپوش های پلی آمید تقویت شده می توان به بنادر ، فرودگاه ها نیز اشاره کرد .
  • از پرکاربرد ترین امکان مورد استفاده از درپوش گاتر پلی آمید می توان به سوله های تولید ، انبار ها و انواع کارخانجات ، به علت عبور ماشین آلات صنعتی و جا به جایی دستگاه های تولید نیز اشاره کرد .

 

2

 

روش نصب درپوش گاتر پلی آمید

روش نصب انواع درپوش ها و همپنین این درپوش بسیار سریع و آسان بوده و به هیچ عنوان نیازمند تخصص خاصی نمی باشد . جهت نصب درپوش فقط کافیست با توجه به ابعاد درپوش مورد نظر جوب یا آبراه ای از جنس بتن ، سیمان و یا سنگ طراحی کرده و سپس با در نظر گرفتن ابعاد نبشی مناسب با ابعاد درپوش ،سپس درپوش را داخل آن قرار دهیم تا اجرا و آماده بهربرداری شود .

 

62879024 9dcd 40b8 acdd 6b0e87056bb3

 

قیمت و نحوه خرید درپوش گاتر پلی آمید عادی و تقویت شده

قیمت درپوش پلی آمید به عوامل متعددی از جمله عرض درپوش و همچنین مدل آن بستگی دارد . برای مثال مدل تقویت شده آن در عرض 13 یا 20 سانتیمتری از قیمت بیشتری نسبت به مدل عادی آن در همان عرض ها نیز دارد . همچنین عرض درپوش ها نیز در قیمت آن به هنگام خرید تاثیر مستقیم می گذارد .

 

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *