علمی مهندسی, تجهیزات آبی, راهنمای خرید, گاتر

گاتر آشپزخانه صنعتی (رستوران) + معرفی 2 مدل

گاتر آشپزخانه صنعتی

گاتر آشپزخانه صنعتی

به گاترهای پیش ساخته هدایت آب های سطحی با جنس درپوش استیل یا پلی پروپیلن که در آشپزخانه های صنعتی جهت جمع آوری و هدایت آب سر ریز ناشی از شست و شوی قابلمه ها و نظافت محیط آشپزخانه استفاده می شوند ، گاتر آشپزخانه صنعتی می گویند .گاتر های مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی همگی طبق استاندارهای جهانی EN1433 طراحی و تولید می شوند که از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده و در برابر انواع مواد شویندی ، اسیدی و حرارت مقاومت بالایی دارند . درپوش گاتر آشپزخانه صنعتی در دو مدل استیل با آلیاژ 304 و ضخامت ورق استیل 1.5 میلیمتر برای عرض 13 سانتیمتری و ضخامت 2 میلیمتر برای عرض 20 سانتیمتری تولید می شوند .

 

photo 2024 01 23 10 55 59 e1705996017741

 

مزایای استفاده از گاتر آشپزخانه صنعتی در رستوران ها

هر گاتر با توجه به جنس درپوش و نوع ساختار نیز دارای یکسری ویژگی و مزایای انحصاری می باشد. برای مثال از مزایای گاتر مورد استفاده در پارکینگ می توان به استحکام آن در برابر تردد خودرو همچنین مقاومت آن در برابر تابش نور آفتاب اشاره کرد. گاتر استیل مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی هم دارای یکسری ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند که در ادامه به آن ها میپردازیم.

  • کلاس وزنی A15 جهت تردد نفر، چرخ دستی و دیگ یا قابلمه های بزرگ و با وزن بالا
  • مقاوم در برابر آب جوش، مایعات داغ، بخار و حرارت بسیار بالا به هنگام تخلیه و یا شست و شو در محوطه آشپزخانه صنعتی
  • مقاوم در برابر تردد بالای افراد و یا پرسنل آشپزخانه های صنعتی و غیر صنعتی
  • مقاوم در برابر مواد اسیدی، شوینده، سفید کننده ها و دیگر مواد ضد عفونی کننده
  • استیل با گرید 304، ضد لک، ضد زنگ و نگیر با تضمین و ضمانت کتبی از سوی تولیدی پرشین گاتر
  • ضخامت ورق استیل بالا و استحکام در برابر تردد پرسنل، چرخ دستی و دیگ یا قابلمه

حال که با یکسری از مزایا و ویژگی های گاتر آشپزخانه صنعتی آشنا شده اید می توانید جهت خرید آگاهانه از طریق فروشگاه سایت و یا تماس با کارشناسان مجرب فروش پرشین گاتر در ارتباط باشید .

 

گاتر آشپزخانه صنعتی

 

اجزای تشکیل دهنده گاتر آشپزخانه صنعتی

گاتر آشپزخانه صنعتی مانند تمامی گاتر ها از دو قسمت رویه (درپوش ، گریتینگ) و قسمت زیرین (بدنه ، کانال) که عمدتا جنس بدنه از پلی پروپیلن می باشد تولید می شوند . ابعاد گاتر (عرض ، ارتفاع) نسبت به میزان حجم آب سر ریز و محیط آشپزخانه متفاوت می باشد که باید هنگام خرید به این نکات توجه داشت تا مناسب ترین گزینه تهیه شود .

 

گاتر آشپزخانه صنعتی

 

جنس اجزای تشکیل دهنده گاتر آشپزخانه

بدنه تمامی گاتر ها به دور از شرایط و محل مورد استفاده از جنس پلی پروپیلن درجه یک و غیر بازیافتی می باشند و جنس درپوش آن باید به علت مسائل بهداشتی از جنس استیل با آلیاژ 304 (به علت ضد لک و چربی بودن و مقاومت در برابر آب جوش ، مواد شوینده و خاصیت ضد اسیدی دارند) و یا پلی پروپیلن رنگ روشن (سفید ، طوسی روشن) باشد تا هنگام بازدید مسئولین بهداشت دچار مشکل نگردد .

  • جنس بدنه گاتر آشپزخانه از پلی پروپیلن درجه یک و غیر بازیافتی می باشد که در برابر مواد شوینده و اسیدی ، حرارت کامالا مقاوم می باشد.
  • جنس درپوش از استیل Steel با آلیاژ 304 در دو عرض ثابت 13 (ضخامت ورق استیل 1.5 میلیمتر) و 20 سانتی متر (ضخامت ورق استیل 2 میلیمتر)  می باشد .
  • در آشپزخانه صنعتی می توان از گاتر با درپوش پلی پروپیلن با طیف رنگی روشن (سفید ، طوسی روشن) استفاده کرد .

 

درپوش گاتر آشپزخانه چه خصوصیاتی دارد ؟
  • در برابر مواد شوینده و اسیدی کاملا مقاوم می باشد .
  • مناسب تردد نفر یا چرخ دستی هستند و از استحکام بالایی برخوردارند .
  • در برابر چربی ، آب جوش و روغن ها کاملا مقاوم و ضد لک می باشند .
  • از لحاظ بهداشتی کاملا تضمین شده می باشند و از کیفیت مرغوبی برخوردار می باشند .

 

ابعاد گاتر مناسب آشپزخانه

گاتر های مناسب آشپزخانه با توجه به میزان حجم آب سر ریز به هنگام شست و شو یا نظافت ، محیط آشپزخانه ، کف سازی و … بررسی و تعیین می شود . برای مثال در آشپزخانه های رستوران های کوچک تر عمدتا از عرض 13 با ارتفاع 6 یا 8 سانتی متر و برای آشپزخانه های بزرگ تر از عرض 20 با ارتفاع 14 یا 16 سانتیمتر استفاده می کنند .

 

گاتر آشپزخانه صنعتی

 

2 مدل گاتر مخصوص استفاده در آشپزخانه های صنعتی

گاتر با درپوش استیل و گاتر با درپوش پلی پروپیلن با رنگ روشن مناسب ترین و از پر فروش ترین گزینه ها می باشند که د رادامه به معرفی ابعاد و نمایش شکل ظاهری آن ها می پردازیم :

ابعاد گاتر آشپزخانه صنعتی با جنس درپوش استیل بر اساس ابعاد کوچک به بزرگ به شرح زیر می باشد :

 

انواع گاتر

 

گاتر استیل

 

گاتر با درپوش استیل

 

خرید گاتر

 

ابعاد گاتر آشپزخانه صنعتی با جنس درپوش و بدنه پلی پروپیلن به شرح زیر می باشد :

گاتر با درپوش پلی پروپیلن با ابعاد 6*13 سانتی متر (سفید)

 

گاتر با درپوش ای بی اس با ابعاد 8.5*13 سانتی متر (سفید)

 

گاتر با درپوش پلی پروپیلن با ابعاد 11*13 سانتی متر (سفید)

 

گاتر با درپوش پلی پروپیلن با ابعاد 14*20 سانتی متر (سفید)

 

حال که با ابعاد و جنس گاتر آشپزخانه آشنا شدید می توانید نسبت به خرید آگاهانه گاتر مورد نظر نسبت به میزان حجم آب سر ریز در آشپزخانه صنعتی خود به درستی اقدام فرمایید و یا با برقرای تماس با کارشناسان فروش از مشاوره رایگان برخوردار شوید .

 

گاتر آشپزخانه صنعتی

 

کلاس وزنی گاتر آشپزخانه صنعتی

گاتر های مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی عمدتا به علت تردد نفر یا چرخ دستی طبق استاندارد های جهانی EN1433 در دسته کلاس وزنی A15 جای میگیرند ، به همین منظور این نوع گاتر ها استحکام لازم برای تردد نفر و یا عبور دیگ و قابلمه را دارند و بدون هیچ مشکلی میتوان از آن ها جهت جمع آوری آب های سر ریز ناشی از شست و شو و نظافت بهرمند شد .

 

قیمت گاتر آشپزخانه صنعتی

موارد زیادی در تعیین قیمت آشپزخانه صنعتی موثر می باشد . برای مثال جنس درپوش گاتر ارتباط مستقم با قیمت گاتر آشپزخانه صنعتی نیز دارد . برای مثال قیمت گاتر آشپزخانه صنعتی با جنس استیل به علت آلیاژ 304 و ضخامت ورق استیل به مراتب از قیمت بالایی نسبت به جنس پلی پروپیلن نیز دارد .

 

photo 2024 01 23 10 55 38 e1705995949263

 

خرید گاتر آشپزخانه صنعتی

به هنگام انتخاب صحیح و خرید آشپزخانه صنعتی مناسب با فاکتورهای گوناگونی اعم از ابعاد گاتر متناسب با مساحت آشپزخانه ، نوع فعالیت پخت پز در آشپزخانه و همچنین میزان حجم آب سر ریز و تعداد کفشور ها باید توجه داشت تا خرید گاتر آشپزخانه صنعتی به درستی انجام گیرد و موجب بروز حادثه و خسارت های مادی نشود .

قیمت گاتر آشپزخانه صنعتی با درپوش استیل 304 به علت خاصیت آب گریزی بالا ، مقاومت در برابر انواع مواد اسیدی و شوینده و همچنین مقاومت در برابر درجه حرارت بالا از قیمت به مراتب بالاتری نسبت به سایر درپوش ها برخوردار می باشد .

 

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *