تجهیزات آبی, علمی مهندسی, گاتر

انواع گاتر و نوع کاربری ، محل اجرا + معرفی 10 مدل

گاتر چیست

انواع گاتر و معرفی تخصصی 10 مدل آن

انواع گاتر از نظر جنس درپوش و نوع کاربری در 10 گروه ، دسته بندی می شوند ، که این دسته بندی ها شامل گاتر مخفی ، گاتر پارگینگ ، گاتر سوله ، گاتر آشپزخانه صنعتی ، گاتر استخر ، گاتر حیاط و روف گاردن و غیره می باشند که هر کدام از آن ها با توجه به نوع و محل استفاده ، میزان آب سر ریز در ابعاد و جنس مختلفی تولید می شوند که در ادامه مقاله به معرفی هر کدام به صورت جداگانه و تخصصی می پردازیم .

به طور کلی گاتر ها با توجه به نوع جنس درپوش و ابعاد قیمت گذاری می شوند که جهت اطلاع از ماهیت گاتر ، ساز و کار آن ها و کسب اطلاعات تکمیلی در مورد گاتر آبرو به مقاله گاتر چیست و جهت استعلام قیمت و خرید آگاهانه به مقاله خرید گاتر مراجعه نمایید ، تا با توجه به محل پروژه و ابعاد متناسب با نیاز پروژه برای خرید انواع گاتر مورد نیاز به درستی اقدام فرمایید .

 انواع گاتر بر اساس نوع و محل استفاده

انواع گاتر ها با توجه به ابعاد بدنه یا درپوش آن ها و جنس هریک از آن ها به 10 دسته گاتر استخر ، گاتر آشپزخانه صنعتی ، گاتر پارکینگ ، گاتر روف و حیاط ، گاتر سوله ، گاتر مخفی ، گاتر پلاستیکی ، گاتر صنعتی ، گاتر فلزی و گاتر کشاورزی طبقه بندی می شوند که در این بخش از مقاله به معرفی تخصصی انواع گاتر جهت کاربری صحیح و کاهش هزینه ها عمرانی و محل استفاده دقیق هر یک از آن ها اشاره می کنیم .

 

1 – گاتر استخر

انواع گاتر استخر با توجه به ابعاد استخر و متناسب با محوطه آن (استخر سرپوشیده یا رو باز) که عمدتا از ، گاتر ای بی اس ، گاتر استیل ، پلی پروپیلن و گاتر مخفی می باشد استفاده می کنند ، همچنین می توان از گاتر های نام برده ، دور جکوزی هم استفاده کرد . از آنجایی که گاترهای استخری دارای تنوع بالایی می باشد بهتر است جهت کسب اطلاعات فنی دقیق درمورد گاتر مخصوص استخر ، خرید گاتر استخر و انتخابی آگاهانه با توجه به نیاز پروژه مورد نظر به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید .

 

انواع گاتر

 

2 – گاتر آشپزخانه صنعتی و رستوران

انواع گاتر مورد استفاده در آشپزخانه صنعتی ، به علت مسائل بهداشتی و مقاومت در برابر مواد اسیدی باید درپوش آن از جنس استیل یا پلی پروپیلن رنگ سفید باشد که در برابر انواع شوینده و مواد اسیدی مقاومت کافی داشته و همچنین به راحتی نظافت شود . در ایتن راستا و جهت کسب اطلاعات فنی درمورد گاتر آشپزخانه صنعتی می توانید به مقاله مرتبط با گاتر آشپزخانه صنعتی مراجعه کنید تا به درستی ، طبق نیاز پروژه آشپزخانه خود گاتر مورد نظر را خریداری کنید .

 

انواع گاتر

انواع گاتر

 

3 – گاتر پارکینگ

انواع گاتر پارکینگ مورد استفاده در پایین رمپ ورودی به علت ضربه ی مداوم لاستیک ماشین بهتر است از جنس چدنی و در محوطه داخلی پارکینگ که ماشین های سواری فقط از روی آن تردد دارند می توان از جنس پلی آمید تقویت شده استفاده کرد که با توجه به داشتن کلاس وزنی C250 ، مطابق با استاندارد EN1433 روز اروپا مناسب ترین گزینه هستند . جهت کسب اطلاعات کافی و لازم جهت خرید گاتر متناسب با محوطه ترافیکی مانند پارکینگ می توانید به مقاله گاتر پارکینیگ و گاتر رمپ مراجعه فرمایید .

 

انواع گاتر

 

4 – گاتر حیاط و گاتر روف گاردن

انواع گاتر مورد استفاده در حیاط و روف گاردن سرپوشیده ، عمدتا گاتر پلی پروپیلن و گاتر استیل می باشند ، همچنین از انواع گاتر برای محوطه رو باز که در معرض تابش نور خورشید قرار دارد از گاتر با جنس درپوش ای بی اس بهرهمند شد تا با دارا بودن مواد آنتی یو وی در برابر تابش نور آفتاب ، تغییر رنگ یا تغییر شکل ظاهری کاملا مقاوم باشند . گاتر حیاط و گاتر روف گاردن به علت تنوع در جنس و طرح از عمده پر فروش ترین و بیشترین طیف از انتخاب گسترده را به مشتریان گرامی می دهد که می توانید با مراجعه به مقاله مرتبط جهت انتخاب و خرید آگاهانه آن اقدام کنید .

 

انواع گاتر

انواع گاتر

 

5 – گاتر سوله و کارخانه

برای استفاده انواع گاتر در کارخانجات و سوله های تولید به علت تردد بالای انواع خودرو های صنعتی و نیمه صنعتی بهتر است از گاتر چدنی ، گاتر گاوانیزه مشبک و پلی آمید به علت استحکام بسیار بالا در برابر تردد لیفتراک یا جک پالت و غیره استفاده کرد تا هم در برابر تردد سنگین ، شوک و ضربه مقاومت داشته و هم در برابر انواع سیالات اسیدی و شوینده ها خاصیت خود را به بهترین شکل حفظ نماید . از این رو برای استفاده از گاتر های سازگار با محیط های صنعتی و آشنایی با انواع آن ها به مقاله مربوطه گاتر سوله و گاتر کارخانه مراجعه فرمایید .

 

انواع گاتر

 

6 – گاتر مخفی

انواع گاتر مخفی (Hidden slot drain) با توجه به نوع محل استفاده ابعاد متفاوتی دارند ، گاتر مخفی از جنس پلی پروپیلن یا ای بی اس گفته می شود که به صورت کامل در زیر سنگ یا سرامیک کف اجرا می شود که جمع آوری آب سر ریز در آن به صورت خطی در راستای طول گاتر بوده و این امر توسط یک شیار خطی 8 میلیمتری تعبیه شده روی درپوش گاتر مخفی انجام می شود .

به این صورت است که آب ناشی از شست و شو یا آب سر ریز محوطه از طریق شیار 8 میلیمتری به داخل بدنه گاتر ریخته و سپس از طریق لوله فاضلاب خارج می شود . جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید به مقاله گاتر مخفی مراجعه فرمایید و یا جهت ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در بخش تماس با ما در ارتباط باشید .

 

انواع گاتر

انواع گاتر

 

7 – گاتر پلاستیکی

همانطور که پیشتر اشاره شد بدنه تمامی انواع گاتر ها جدا از جنس درپوش آن ، از پلاستیک می باشد . از این رو که بدنه پلاستیکی گاتر به علت آب گریزی و نظافت آسان و همچنین قیمت مقرون به صرفه مورد استفاده قرار میگیرد . همچنین در برخی موارد که از گاتر صرفا برای تردد نفر در دور استخر ، حیاط و یا روف گاردن استفاده می شود .

می توان از گاتر پلاستیکی به علت مقاومت در برابر تردد نفر ، مقاوم در برابر اشعه یو وی در مدل ای بی اس آن . همچنین قیمت مناسب بهرهمند شد . از این رو جهت کسب اطلاعات تکمیلی درمورد گاتر پلاستیکی و آشنایی با طیف گسترده این دسته بندی می توانید به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید .

 

انواع گاتر

 

8 – گاتر صنعتی

انواع گاتر از جمله گاتر چدنی مشبک و گاتر گالوانیزه مشبک در دسته گاتر های صنعتی جای میگیرند . گاتر های صنعتی با توجه به تحمل بار ترافیکی به ازای هر تایر باد شده تا حداقل 25 تن می باشد . از این رو مناسب ترین گزینه برای استفاده در سوله و کارخانه ها جهت تردد انواع خودرو های صنعتی و نیمه صنعتی می باشند. از این رو می توانید جهت کسب اطلاعات و دانش فنی دقیق در مورد انواع گاتر صنعتی به مقاله مرتبط مراجعه فرمایید .

 

انواع گاتر

انواع گاتر

 

9 – گاتر فلزی

به کانال های پیش ساخته هدایت آب های سر ریز سطحی که جنس درپوش آن از آلیاژ فلز بوده گاتر فلزی گفته می شود و وظیفه جمع آوری و هدایت سیالات را در محوطه های مختلف مانند پارکینگ، استخر، تراس و … به سمت کفشور دارند . که اکثرا با توجه به جنس درپوش و کلاس وزنی آن ها و با توجه به استاندارد های جهانی EN1433 در محوطه های صنعتی ماننده سوله و کارخانه ها مورد استفاده قرار میگیرند .

انواع گاتر فلزی با توجه به نوع درپوش و محل کاربری انواع متفاوتی دارند که می توانید با بررسی و استناد به مقاله مربوطه در مورد هر یک از انواع آن و خرید آگاهانه گاتر فلزی اقدام نمایید .

 

انواع گاتر

10 – گاتر کشاورزی

به گاترهای پیش ساخته هدایت آبهای سر ریز سطحی که جهت آبیاری زمین ها و مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند ، گاتر کشاورزی گفته می شود . ابعاد گاترهای کشاورزی به علت حجم بالای آب به هنگام انتقال از داخل گاتر ، عموما با عرض دهانه 20 سانتیمتر و ارتفاع 14 یا 16 سانتیمتر می باشد . جنس بدنه گاتر کشاورزی به علت دارا بودن مواد آنتی یو وی در برابر تابش نور آفتاب ، تغییر حالت و تغییر رنگ کاملا مقاوم می باشد .

 

گاتر کشاورزی

 

انواع گاتر بر اساس جنس

گاتر ها با توجه به جنس درپوش به 6 دسته شامل گاتر استیل ، گاترچدنی ، گاتر پلی آمید ، گاتر ای بی اس ، گاتر پلی پروپیلن و گاتر گاتر گالوانیزه تقسیم می شوند که هر نوع مختص به فضای خاص خود می باشند ، که جهت خرید گاتر باید به آن توجه ویژه ای داشت ، در ادامه به معرفی کامل این 6 محصول تولیدی پرشین گاتر می پردازیم .

بدنه ی تمامی گاتر های پیش ساخته از جنس پلی پروپیلن یا PVC ساخته می شود. در بعضی از مدل ها یک لبه ی آهنی به عنوان محافظ در دو طرف گاتر و بخش نشیمن درپوش نصب می شود. اما جنس درپوش ها می تواند با توجه به کاربری پروژه پلاستیکی یا فلزی باشد. انواع گاتر پیش ساخته از نظر جنس درپوش عبارتند از :

 

1 – گاتر استیل (Steel)

گاتر استیل (Steel drainage channel) با درپوش استیل برای هدایت و جمع آوری آب ناشی از تخلیه دیگ و قابلمه در هنگام شست و شو و نظافت کف انواع آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی کاربرد دارند . گاتر استیل با ابعاد و اندازه های متفاوت و همچنین ضخامت ورق استیل با آلیاژ 304 به صورت سفارشی قابل طراحی و تولید می باشند . جهت کسب اطلاعات فنی دقیق درمورد انواع گاتر استیل و درپوش استیل به مقاله مربوط به گاتر استیل مراجعه فرمایید .

 

انواع گاتر

 

2 – گاتر چدنی (Cast Iron)

گاتر چدنی به نوعی از گاتر ها گفته می شود که درپوش آن از جنس چدن در عرض های 13 و 20 سانتیمتر ، در دو طرح شیار دار و یا مشبک می باشند که به علت مقاومت بالا در برابر تردد های سنگین و نیمه سنگین در فضا هایی که نیاز به استحکام وزنی بالا داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

البته قابل ذکر است که بدنه گاتر چدنی همانند مابقی گاتر ها از جنس پلی پروپیلن می باشد و فقط درپوش یا همان شبکه ای که به صورت شیار دار یا مشبک روی کانال قرار می گیرد از جنس چدن می باشد . برای کسب اطلاعات کافی در مورد انواع گاتر چدنی به هنگام خرید به مقاله گاتر چدنی مراجعه کنید .

 

انواع گاتر

 

3 – گاتر پلی آمید (Polyamide)

گاتر پلی آمید به نوعی از گاتر پیش ساخته با جنس درپوش پلی آمید تقویت شده می گویند که طبق استاندار جهانی EN1433 در دسته ی کلاس مقاوتی C250 قرار می گیرند و استحکام کافی جهت عبور و مرور انواع وسایل نقلیه نیمه سنگین و سنگین در کف انواع سوله و کارخانجات و همچین اجرا در محیط اسیدی  و بالا حجم آب سر ریز زیاد را دارند .همچنین گاتر پلی آمید به علت دارا بودن مواد آنتی یو وی گزینه مناسبی برای استفاده در محوطه های رو باز نیز می باشند . جهت کسب اطلاع از قیمت و خرید این محصول به مقاله گاتر پلی آمید مراجعه کنید .

 

انواع گاتر

 

4 – گاتر ای بی اس (Acrylonitrile butadiene styrene)

گاتر ای بی اس نوعی از گاتر های پیش ساخته می باشد که با توجه به دارا بودن مواد آنتی یو وی ، مقاومت کامل در برابر زرد شدن یا تغییر حالت را دارند و همین امر باعث می شود تا بهترین گزینه برای اجرا در محوطه باز ، مانند دور استخر های داخل حیاط ، تراس یا روف گاردن هستند ، همچنین گاتر ای بی اس به علت داشتن استحکام لازم برای تردد نفر و دارا بودن مواد آنتی یو وی و در عین حال قیمت مقرون به صرفه آن از مناسب ترین گزینه ها برای محوطه های سرپوشیده و رو باز با تردد نفر می باشد .

 

انواع گاتر

 

5 – گاتر پلی پروپیلن (Polypropylene)

گاتر با درپوش پلی پروپیلن را می توان جزو پر فروش ترین و محبوب ترین گاتر های تولیدی پرشین گاتر نام برد ، به این خاطر که گاتر های این دسته در مقایسه با مابقی گاتر ها از بیشترین تنوع در طیف رنگی و ابعاد برخوردار هستند ، گاتر پلی پروپیلن از جمله مقاوم ترین گاتر ها در دسته بندی کلاس وزنی A15 قرار می گیرند و تا وزن 250 کیلوگرم استحکام جهت تردد نفرد را دارند ، جهت کسب اطلاعات کامل در مورد طیف گسترده انواع گاتر پلی پروپیلن در این دسته بندی فقط کافیست به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید .

 

انواع گاتز

6 – گاتر گالوانیزه (Galvanized Iron)

گاتر با درپوش گالوانیزه در دو مدل درپوش و با توجه به محل استفاده و کاربری تولید می شوند ، درپوش گالوانیزه شیار دار (به صورت ورق گالوانیزه) گاتر گالوانیزه با درپوش شیاری عموما مختص به فضاهای کم تردد و یا با تردد نفر مناسب هستند این نوع گاتر با درپوش شیار دار با ضخامت ورق 1.5 میلیمتر در دسته بندی کلاس وزنی A15 قرار می گیرند

از طرفی دیگر مدل مشبک آن که به گریتینگ گالوانیزه معروف هستند مناسب فضاهای صنعتی با تردد سنگین می باشند که با توجه به نوع کاربری در دسته بندی کلاس وزنی C250 جای می گیرند ، از این رو جهت مطلع شدن از انواع درپوش های گالوانیزه به مقاله مربوطه مراجعه فرمایید .

 

گاتر گالوانیزه سوله کارخانه

 

گاتر کامپوزیتی (گاتر پلی آمید کامپوزیتی)

گاتر کامپوزیتی به نوعی از کانال های آبرو که درپوش آن از جنس کامپوزیت باشد گاتر کامپوزیتی یا گاتر پلی آمید کامپوزیتی گفته می شود . گاتر کامپوزیتی همانند مابقی کانال های پیش ساخته هدایت آب های سطحی وظیفه جمع آوری و هدایت سیالات مختلف به طرف کفشور و یا تصفیه خانه در محوطه های صنعتی مانند سوله ، کارخانه و یا خط تولید را دارند .جنس درپوش گاتر کامپوزیتی از کامپوزیت و بدنه آن از پلی آمید تقویت شده می باشد .

 

94bef229 87f9 4cd1 94aa 2826a6f04e30 e1710751608733

 

انواع گاتر پیش ساخته از نظر مقاومت وزنی :

بر اساس استاندارد EN1433 اروپا گاترهای پیش ساخته به سه دسته طبقه بندی می شوند. در این بخش این دسته بندی های انواع گاتر و کاربرد هر یک از آن ها می پردازیم

1 – انواع گاتر با کلاس مقاومت وزنی A15 (تردد نفر) :

گاتر های پیش ساخته دسته بندی شده در این کلاس با مقاومت وزنی تا 150 کیلوگرم استحکام دارند و برای محوطه با تردد عابر پیاده در ساختمان های مسکونی کاربرد دارند ، مانند بام، تراس، روف گاردن ، موتور خانه ، سرویس بهداشتی، استخر می توان اشاره کرد .

2 – انواع گاتر با کلاس مقاومت وزنی B125 (تردد سواری ) :

این کلاس مقاومتی تحمل وزن اتومبیل سواری را دارا است . از این گاتر برای پارکینگ های مسکونی یا کارخانه هایی که تردد لیفتراک های سبک با چرخ باد شده دارند از این کلاس مقاومتی می توان استفاده نمود. همچنین مدل های پلی آمید تقویت شده این کلاس برای فضاهای صنعتی که خورندگی بالایی دارند مثل آشپزخانه های صنعتی ، رستوران ها، همچنین بخش هایی از ساختمان که در معرض تابش شدید نور خورشید و نقاط گرمسیر با درصد رطوبت بالا مناسب هستند .

3 – انواع گاتر با کلاس مقاومت وزنی C250 (تردد ماشین آلات سنگین) :

این کلاس مقاومت وزنی برای رمپ ورودی پارکینگ ها و فضاهای صنعتی مناسب است. گاترهای کلاس C250 تا بیست و پنج تن تحمل بار به ازای محور تایر باد شده دارند. کلاس C250-HD نیز به گاترهای با لبه ی فلزی گفته می شود که برای فضاهای شهری مناسب هستند و مقاومت بالاتری نسبت به گاتر های C250 معمولی دارند.

 

انواع گاتر پیش ساخته از نظر ابعاد

گاتر های پیش ساخته با توجه به محل کاربری و نوع استفاده ، میزان حجم آب سر ریز و محل پروژه در ابعاد مختلفی طبق استانداردهای جهانی EN1433 تولید می شوند که به شرح زیر می باشند :

  • ابعاد 5*10 سانتیمتر

گاتر با درپوش ای بی اس با ابعاد 5*10 سانتی متر مشکی

  • ابعاد 6*13 سانتیمتر

 

گاتر با درپوش ای بی اس با ابعاد 6*13 سانتی متر (مشکی)

 

  • ابعاد 8.5*13 سانتیمتر

 

گاتر با درپوش مخفی پلی پروپیلن با ابعاد 8.5*13 سانتی متر

 

  • ابعاد 11*13 سانتیمتر

 

گاتر با درپوش پلی آمید با ابعاد 11*13 سانتی متر

 

  • ابعاد 14*20 سانتیمتر

 

گاتر با درپوش پلی آمید با ابعاد 14*20 سانتی متر

 

 

  • ابعاد 16*20 سانتیمتر

 

انواع گاتر

 

در هنگام انتخاب سایز گاتر یا کانال پیش ساخته به این نکته توجه داشته باشید که به طور کلی بدنه ی آن ها از جنس پلاستیک ساخته می شود به دلیل صیقلی بودن کف و دیواره ها می توانند آب را با سرعت بیشتری و در مدت زمان کمتری تخلیه کنند. در نتیجه در هنگام طراحی سایز گاتر 2/3 گاتر های سنتی ساخته شده از سنگ یا بتن در نظر گرفته می شود.

برای پارکینگ ها معمولا عرض 13 یا 20 سانتیمتر کفایت می کند. طول گاتر های پیش ساخته معمولاً 50 یا 100 سانتیمتر می باشد که به صورت قطعه قطعه در طول دلخواه قابل افزایش هستند.

 

انواع گاتر پیش ساخته از نظر کاربری

بعد از انتخاب کلاس مقاومت وزنی و ابعاد مورد نیاز برای گاتر پیش ساخته، نوبت به انتخاب جنس درپوش می رسد. در انتخاب درپوش پارامترهای مختلفی در نظر گرفته می شود. از جمله این پارامترها می توان به معماری فضا و انتخاب رنگ و شکل درپوش متناسب با فضای مورد نظر اشاره نمود.

نکته ی دیگری نیز که باید در نظر داشت بحث خورندگی است. در محیطی که کف با مواد اسیدی شستشو می شود حتماً باید از درپوش های پلی آمید یا استیل استفاده نمود. نوع دیگری از گاتر پیش ساخته نیز برای لبه ی سقف های شیب دار به عنوان ناودان تولید می شود که بدون درپوش می باشد و برای جمع آوری آب باران در ساختمان های ویلایی یا سوله کارخانجات کاربرد دارد.

 

روش نصب انواع گاتر

روش نصب گاتر در مدل های مختلف کانال های پیش ساخته آب با توجه به ابعاد انواع گاتر ، محل مورد استفاده و مقاومت وزنی مورد نیاز، نحوه کف سازی ، جنس کف تمام شده، محدودیت های کف سازی، محل و سایز قرارگیری لوله های خروجی و پارامترهای دیگر بسیاری، می تواند متفاوت باشد.

 

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

42 دیدگاه در “انواع گاتر و نوع کاربری ، محل اجرا + معرفی 10 مدل

  1. Hello to every one, the contents present at this site are
    really awesome for people experience, well, keep up
    the nice work fellows.

  2. شایان عباسی گفت:

    بسیار مفید و کاربردی

    1. Admin-2 گفت:

      ممنون از شما

  3. محمد بیگی گفت:

    گاتر ها با کیفیت عالی و به موقع به دستم رسید
    ممنونم

    1. Admin-2 گفت:

      تشکر از خرید و اعتماد شما

  4. پوریا صالحی گفت:

    ممنون از اطلاعات دقیقتون
    آیا گاتر با ابعاد درخواستی هم میسازید؟

    1. Admin-2 گفت:

      گاتر ها در عرض های 10 و 13 و 20 با ارتفاع های 5 و 6 و 8.5 و 16 سانت موجود میباشند
      درپوش استیل با طرح لیزری قابل ساخت به ابعاد سفارشی شما میباشد

  5. زهره خورشیدی گفت:

    فرق استیل 304 و 316 در چیه

    1. Admin-2 گفت:

      در مقدار خلوص آلیاژ آن میباشد 316 مرغوب تر و گران تر است

  6. alisadeghii گفت:

    ممنون از سایت خوبتون
    خیلی دقیق و با جزییات راهنماییم کردن

    1. پرشین گاتر گفت:

      سپاس از توجه شما

  7. samsaberii گفت:

    به موقع رسید
    کیفیت عالی بود

    1. پرشین گاتر گفت:

      بززگوارید

  8. alibegherii گفت:

    ersal baray armanestan darid?

    1. پرشین گاتر گفت:

      با کارشناسان ما (بخش صادرات در ارتباط باشید)

  9. یاسر گفت:

    بلاگ بسیار عالی بود
    تشکر

  10. saghiighasemi گفت:

    گاتر عرض 15 سانت با درپوش چدنی موجود دارید؟ یا میسازید؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      گاتر عرض 15 سانت به علت غیر استاندارد بودن قابل تولید نیستند
      اما گریتینگ چدنی عرض 15 سانت با ضخامن 2 یا 2.5 سانت موجود میباشد

  11. علی سوری گفت:

    گاتر سفارشی هم میسازید؟
    متراژ بالا

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      بله درپوش گاتر با جنس استیل و گالوانیزه گریتینگ سفارشی قابل ساخت میباشند

  12. ali taii گفت:

    گریتینگ گالوانیزه کیلویی چند حساب میکنید؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      وقت بخیر
      گریتینگ گالوانیزه بر اساس متر طول و عرص و سایز چشمه محاسبه میشوند

  13. رحمان1433 گفت:

    ممنونم از بلاگ فوق العادتون
    بسیار من را راهمایی کرد

    1. پرشین گاتر گفت:

      خواهش میکنم باعث افتخار مجموعه ما هست

  14. محمد باقری پور گفت:

    گریتینگ استیل با ابعاد 4*22*100 سانتی متر به تعداد 100 عدد میسازید؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام بله
      برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی و فروش در تماس باشید

  15. صادق پیر دوست گفت:

    جنس بدنه گاتر ها چه جنسی میباشد؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      بدنه تمامی گاتر ها از جنس پلی پروپیلن درجه یک (غیر بازیافتی) در رنگ های مشکی و سفید و طوسی میباشد

  16. as گفت:

    سلام ممنون از مقاله جامع و کامل شما

    1. پرشین گاتر گفت:

      ممنون از توجه شما

  17. علی علوی گفت:

    گاتر چدنی عرض 30 با طول 15 سانتی متر هم تولید میکنید؟

  18. seyedijavad گفت:

    جنس استیل برای گاتر استیل 304 هست یا 316؟
    آیا 316 هم تولید دارین؟

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      304 هستش

  19. sanafooladvandi گفت:

    ممنون از ارسال سریع و به موقع محصولات

  20. rezagh گفت:

    گاتر 3 متری هم دارین؟
    یکسره 3 متر

    1. پرشین گاتر گفت:

      به صورت 50 سانتی و 100 سانتی متری تولید میشوند

  21. علی شاکری گفت:

    توضیحات کامل و‌ عالی

    1. پرشین گاتر گفت:

      ممنون از توجه شما

  22. سامان اصلی گفت:

    گاتر استیل درجه ۱

    1. پرشین گاتر گفت:

      تشکر

  23. سهیل راستکار گفت:

    خیلی خوب

    1. پرشین گاتر گفت:

      ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *