تجهیزات آبی, علمی مهندسی, گاتر

گاتر چیست؟ (جایگزین کانال های بتنی) + 5 مدل پر فروش

گاتر پلاستیکی

گاتر چیست؟

به کانال‌ های پیش ساخته پلاستیکی که وظیفه هدایت آب و جمع‌ آوری سیالات در مکان‌ های مختلف را دارند گاتر می گویند. کانال های پیش ساخته نسبت به محل استفاده و مقدار حجم آب ریز در ابعاد مشخص و مدل های مختلف تولید می شوند. همچنین از انواع گاتر مانند گاتر چدنی ، گاتر استیل ، گاتر پلی آمید ، گاتر پلی پروپیلن و گاتر ای بی اس برای جمع آوری آب در پارکینگ و رمپ ورودی ساختمان ها ، موتور خانه، دور استخر، سونا و جکوزی، بام، تراس، روف گاردن، فضاهای تاسیساتی و صنعتی، کارخانجات، آشپزخانه های صنعتی و سرویس های بهداشتی استفاده می شود.

به بیانی دیگر به کانال آبرو که در کف محوطه های مختلف یا لبه ی سقف های شیب دار برای جمع آوری آبهای سطحی به کار می رود گاتر می گویند. از انواع گاتر فلزی می توان به گاتر چدنی ، گاتر گالوانیزه ، گاتر استیل و از انواع گاتر پلاستیکی می توان به گاترهای پی وی سی اشاره نمود.

کانال های پیش ساخته با توجه به محل استفاده و نوع کاربری در ابعاد مختلف و طبق استاندارد جهانی EN1433 تولید می شوند. قابل ذکر است که کانال های پیش ساخته در عرض های 10 ، 13 و 20 سانتی متری با ارتفاع های مختلف در هر عرض طراحی و تولید می شوند.

 

گاتر چیست

اجزای تشکیل دهنده گاتر و جنس آن

کانال ها از دو بخش اصلی بدنه و درپوش و یک سری اتصالات جانبی مانند درپوش انتهایی جهت مسدود کردن و خروجی کف برای اتصال به لوله فاضلاب تشکیل می شوند . بدنه گاتر ها فارق از جنس درپوش و ابعاد آن از پلی پروپیلن درجه یک و غیر بازیافت شده می باشد و جنس درپوش (گریتینگ) آن با توجه به محل مورد استفاده متفاوت است . قابل ذکر است درپوش کانال می تواند بسته به محل استفاده از جنس استیل ، چدن ، پلی آمید یا گالوانیزه و … باشد .

همچنین گاتر ها در قطعات 50 یا 100 سانتی متر تولید شده و به صورت نرینگی و مادگی می توانند داخل یکدیگر مونتاژ شده و به صورت مربع ، مستطیل ، L ، T و U و یا در یک خط مستقیم یا با زاویه 90 درجه قابل اجرا هستند.

 

گاتر چیست

 

1 . درپوش گاتر

درپوش مهم ترین بخش کانال های پلاستیکی می باشد که نقش اساسی را در قیمت گاتر ایفا می کند.  درپوش آن علاوه بر استحکام بالا در برابر تردد نفر و انواع ماشین آلات مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و خورندگی دارد . همچنین درپوش ها دارای تنوع در طرح ، رنگ بندی و جنس می باشند تا متناسب با نیاز هر پروژه خریداری شوند . از این رو می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع درپوش گاتر و کاربری هر یک از آن ها به صورت تخصصی به مقاله مربوطه مراجعه کنید .

 

درپوش گاتر

 

2 . بدنه گاتر

بدنه تمامی کانال های پلاستیکی بدون در نظر گرفتن ابعاد و جنس درپوش از پلی پروپیلن درجه یک و غیر بازیافت شده می باشد. بدنه کانال های پلاستیکی این قابلیت را دارند تا با برش زدن از کناره ها یا سر و ته آن با استفاده از درپوش های انتهایی انشعاب گرفته شود . همچنین از درپوش های انتهایی جهت مسدود کردن سر و ته آن استفاده می شود و قابل ذکر است که بدنه ها می توانند از هر قسمتی از کف و با کمک اتصال خروجی کف به لوله فاضلاب وصل شوند.

بدنه کانال هدایت آب از ضریب هیدرولیکی بالایی برخوردار بوده و به محض ورود سیالات مختلف یا آب باران به داخل کانال آبرو به کفشور هدایت شده و با سرعت بالایی خارج میشود. به علت صیقلی بودن سطح داخلی کانال از راکد ماندن سیالات یا ایجاد جلبک و رسوب جلوگیری می شود و در برابر تابش نور آفتاب ، مواد اسیدی و خورندگی بسیار مقاوم می باشند.

 

بدنه گاتر با ابعاد 14*20 سانتی متر (سفید)

 

مزایای استفاده از گاتر

کانال های پیش ساخته هدایت آب هر کدام با توجه به نوع و محل اجرا در دسته بندی مختص به خود قرار می گیرند و هر کدام نسبت به نوع جنس درپوش و ابعاد (طول،عرض) شامل مزایا و خصوصیات متفاوتی می باشند. اما تمامی گاتر ها با توجه به نوع ساختار و دوام بالاتر نسبت به جوب های بتنی دارای یکسری مزایای و خصوصیات مشترک می باشند که به صورت کلی به آن ها می پردازیم :

  • صرفه اقتصادی در مقایسه با ساخت جوب بتنی و جوب های سنتی ماسونری.
  • امکان نصب و اجرا بدون شیب بندی کف و حل شدن مشکلات مربوط به شیب بندی و آب بندی.
  • نصب آسان و سریع در مقایسه با ساخت کانال بتنی و صرفه جویی در زمان ، هزینه اجرا و نیروی کار.
  • تنوع در دسته بندی و نوع کاربری هر گاتر با توجه به کلاس وزنی گاتر مورد نظر و نیازمندی های پروژه.
  • قابلیت اتصال به کفشور یا لوله تخلیه فاضلاب از کف کانال یا ابتدا و انتهای کانال پیش ساخته پلاستیکی.
  • امکان تعویض درپوش گاتر در صورت مستهلک شدن بعد از استفاده و جایگزینی آن با درپوش های موجود .
  • درپوش های مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی و آب و هوایی. محل کاربری و نوع استفاده از کانال های آبرو.
  • تنوع رنگ بندی در بدنه و درپوش گاتر و همچنین جنس گاتر جهت انتخاب و اجرا در محوطه مورد نظر برای اجرا.
  • ضریب انتقال بالای آب و سیالات مختلف توسط بدنه پلاستیکی و عدم ایجاد رسوب و جلبک گذاری در مقایسه با جوب بتنی.
  • طول عمر و دوام بسیار بیشتر در مقایسه با جوب های بتنی و عدم ایجاد ترک و شکستگی بر اثر شرایط طبیعی یا گذر زمان.

 

دلایلی که به آن ها اشاره کردیم همگی مواردی هستند که با ابداع و جایگزینی کانال های پیش ساخته با جوب بتنی بدست می آید و همین امر موجب افزایش طول عمر جوب و صرف هزینه بسیار کمتری می شود.

 

2

 

دلایل برتری گاتر نسبت به جوب های بتنی

بدنه یا قسمت زیرین آن در گذشته با استفاده از بتن و یا به صورت سنتی از سنگ یا سرامیک ساخته می­شد که به جوب های ماسونری معروف هستند. علاوه بر طولانی بودن زمان ساخت، فاقد کیفیت لازم بوده و نظافت آن ها بسیار مشکل بود و همچنین مشکل شیب بندی و آب بندی هم داشته و ساخت آن نیازمند صرف هزینه ی بیشتر در مقایسه با نصب گاتر بود.

کانال های پیش ساخته دارای مزایای زیادی می باشد که در مقایسه با جوب های ساخته شده از بتن برتری ایجاد می کنند. برای مثال بتن در برابر سرما و گرما ، رطوبت و تردد وسایل نقلیه سنگین و وارد شدن شوک به آن زودتر آسیب می بیند و به مرور زمان ترک خورده و خرد شده و یا آب نشت می دهند.

بدنه ی کانال آبرو به علت استفاده از مواد پلیمری درجه یک و انسجام مواد تشکیل دهنده بیشتر در برابر شوک ، ضربه و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده و همچنین خاصیت ضد اسیدی و ضد خورندگی هم دارند. سطح صیقلی داخلی باعث روان تر حرکت کردن سیال میشود و این امر باعث خروج سریعتر سیال به داخل لوله فاضلاب میگردد.

گاتر در لغت به معنی کانال آب یا ناودان است و در علم مهندسی به انواع کانال پیش ساخته، آبرو، ناودان یا جوی آب گفته می شود که برای جمع آوری و زهکشی آبهای سطحی در فضاهای مختلف استفاده می شوند.

در این راستا ویدئویی آماده کردیم تا بیشتر به مزایای گاتر های پیش ساخته و معایب استفاده از کانال های ساخته شده با بتن می پردازیم :

حال در ادامه این بخش به معرفی تک به تک خصوصیات و ویژگی های کانال های پیش ساخته می پردازیم تا به دلایل اصلی جایگزینی گاتر با کانال های بتنی بیشتر آشنا شویم :

1 – خواص سیالاتی کانال های پیش ساخته

به دلیل تماس دائمی بدنه و درپوش کانال با مایعات مختلف و مخصوصا آب ، دوام کانال ها بسیار شامل اهمیت است . همچنین سطح داخلی آن باید کاملا صاف بدون شیب و آب گریز باشد تا حرکت انواع مایعات به راحتی انجام پذیرد . همچنین دیواره داخلی باید کاملا گرد باشد تا اجسام به گوشه­ های تیز آن گیر نکرده و مانع مسدود شدن و ته نشینی ذرات معلق در مایع نگردد.

2 – خواص شیمیایی اجزای کانال هدایت آب

با توجه به اینکه با حل شدن مواد مختلف در آب خواص شیمیایی آن را تغییر می دهد بدنه و درپوش کانال باید از جنسی تولید شده باشد که در برابر انواع اسید های رقیق یا غلیظ، نمک ­ها، حلال­ ها، سوخت­ ها و چربی ­ها از خود مقاومت نشان دهند و از بین نروند.

3 – استحکام و دوام  گاتر (کلاس وزنی گاتر)

کانال های پیش ساخته به علت نصب در مکان های مختلف و پر تردد از نظر استحکام مورد اهمیت می باشند. تمامی کانال ها باید در برابر خم شدن و تغییر حالت ، پیچ خوردن ، ضربه و فشار های عمودی ناشی از عبور انواع ماشین آلات استحکام کافی داشته باشند . قابل ذکر است کانال ها پیش ساخته شامل چهار کلاس وزنی زیر می باشند:

  • A15 (مخصوص تردد نفر) مانند گاتر ای بی اس و گاتر استیل.
  • B125 (مخصوص تردد خودرو سواری و موتور) مانند گاتر پلی پروپیلن.
  • C250 (تردد انواع خودروهای سواری و نیمه صنعتی) مانند گاتر پلی آمید.
  • D400 (تردد انواع خودروهای صنعتی) مانند گاتر چدنی و گاتر گالوانیزه.

دسته بندی می شوند که می توانید با مراجعه به مقاله مربوطه نسبت به کلاس وزنی گاتر خریدی آگاهانه داشته باشید تا از بروز خسارات مالی و جانی جلوگیری شود.

 

کلاس وزنی گاتر EN1433

 

نصب آسان و به صرفه

کانال های پیش ساخته به طور کلی در قطعات 50 یا بعضا 100 سانتیمتری تولید می شوند . مونتاژ یا نصب آسان این قطعات سبب کاهش زمان و هزینه خواهد بود. این قطعات دارای طراحی قطعه به قطعه می باشند که با حداقل امکانات و وسایل جانبی می توان آن ها را مونتاژ کرد.

 

photo 2024 02 06 17 50 22 e1707229576172

 

از ویژگی ­هایی مانند اتصال به صورت نرینگی و مادگی، قابلیت اتصال از جوانب (90 درجه) ، داشتن خروجی لوله در طرفین بدنه و کف بدنه و داشتن ته بند موجب می­ شود استفاده و نصب یک کانال در مقایسه با جوب بتنی آسان و به صرفه باشد . همچنین آب بند کردن کانال ها در مقایسه با جوب بتنی بسیار آسان بوده و توسط چسب پلی اورتان در برابر نشت آب کاملا عایق می شود.

 

استقرار مناسب در محل نصب

کانال ها باید به هنگام نصب در محل مورد نظر به طور صحیح در ملات یا بتن دفن شوند و بدون حرکت باقی بمانند تا دچار شکستگی و تخریب در قسمت بدنه یا درپوش نشوند . برای این منظور در اطراف کانال باید زائده و قسمت هایی وجود داشته باشد تا از حرکت گاتر جلوگیری نموده و آن را به طور کامل در محل نصب ثابت نگه دارد.

 

نصب گاتر چیست

 

نصب کانال پیش ساخته در عین سادگی نیازمند دقت و تخصص می باشد تا در هنگام اجرا دچار مشکلاتی نظیر آب بندی نشوید ، همچنین درپوش آن باید به بدنه با پیچ از وسط یا طرفین محکم بسته شود تا در هنگام عبور نفر و خودرو دچار لرزش و ارتعاش نگردد . در این راستا می توانید جهت کسب اطلاعات از چگونگی استقرار صحیح و نصب آسان گاتر به مقاله روش نصب گاتر مراجعه کنید.

 

گاتر ها از نظر ابعاد به چند دسته تقسیم می شوند

کانال ها با توجه به محل استفاده و نوع کاربری یا نیاز پروژه، میزان حجم آب و سیالات ورودی از نظر ابعاد به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند که این دسته بندی ها شامل عرض و ارتفاع می باشند. ابعاد گاتر ها از کوچک ترین تا بزرگ ترین ابعاد و مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می شوند.

برای مثال کوچک ترین ابعاد متعلق به کانال با درپوش ای بی اس با عرض 10 و ارتفاع 5 سانتیمتر و بزرگ ترین ابعاد هم برای کانال های پیش ساخته با عرض 20 و ارتفاع 16 سانتیمتری با انواع درپوش های (چدنی ، استیل و …) هستند.

کانال های پیش ساخته بر اساس ابعاد استاندارد به شرح زیر می باشد همچنین در روبروی هر ردیف جنس درپوش آن ذکر شده است .

  • ابعاد 5*10 سانتیمتر (ای بی اس)
  • ابعاد 6*13 سانتیمتر (استیل ، چدنی ، گالوانیزه ، پلی آمید ، ای بی اس ، پلی پروپیلن)
  • ابعاد 8.5*13 سانتیمتر (استیل ، چدنی ، گالوانیزه ، پلی آمید ، ای بی اس ، پلی پروپیلن)
  • ابعاد 11*13 سانتیمتر (استیل ، چدنی ، گالوانیزه ، پلی آمید ، ای بی اس ، پلی پروپیلن)
  • ابعاد 14*20 سانتیمتر (پلی آمید ، پلی پروپیلن)
  • ابعاد 16*20 سانتیمتر (استیل ، چدنی ، گالوانیزه ، پلی آمید ، ای بی اس ، پلی پروپیلن)

 

هر کانال با توجه به ابعاد، محل مورد نظر جهت استفاده مختص به خود را دارد و این ابعاد با توجه به محدودیت های کف سازی ، میزان آب ریز مشخص میگردد .

 

نقش گاتر در صرفه جویی آب

در بسیاری از موارد کانال ها به غیر از تخلیه آب توسط لوله فاضلاب، وظیفه هدایت و جمع آوری آب جهت تصفیه و استفاده ی مجدد را هم دارند و طبق مطالعات نشان داده که در مواردی که از کانال پیش ساخته استفاده شده است اتلاف آب های سطحی و سر ریز تا 73 درصد کاهش داشته که این امر برای حفظ منابع آب در شهر و یا کشورهای گرم و خشک با منابع محدود آب بسیار کاربرد دارد. البته این موضوع قابل تذکر است که کانال نقش بیشتری در صرفه جویی آب نسبت به جوب های بتنی دارند و این علت هم به دلیل سطح صیقلی داخل کانال و انسجام بیشتر مواد تشکیل دهنده بدنه کانال می باشد.

 

درپوش ای بی اس

 

گاتر های ارزان و به صرفه کدام مدل ها هستند ؟

یک سری از کانال های پیش ساخته به علت قیمت مقرون به صرفه تر یا ابعاد پر کاربرد تر جزو پر فروش ترین کانال های پیش ساخته می باشد که می توان به کانال با درپوش پلی آمید ، گاتر پلی پروپیلن و گاتر ای بی اس اشاره کرد. هر یک با توجه به نوع جنس درپوش و ابعاد آن کاربری مختص به خود را دارند و برای محوطه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند . انتخاب گاتر متناسب با پروژه مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد تا از بروز خسارات مالی و جانی جلوگیری کند و همچنین صرفه اقتصادی جهت اجرا داشته باشد.

 

گاتر چیست

 

معرفی 5 گاتر پر فروش

کانال ها با توجه به جنس درپوش ، ابعاد و نوع کاربری از انواع مختلفی برخوردار هستند ، اما در ادامه به 5 محصول پر فروش این دسته بندی میپردازیم .

1 . کانال با درپوش ای بی اس (Acrylonitrile butadiene styrene

این نوع کانال با ابعاد 5*10، 6*13 و 11*13 سانتیمتر در دو رنگ طوسی روشن و مشکی تولید می شوند که از ویژگی های گاتر ای بی اس میتوان به استفاده آن در محیط باز و زیر نور مستقیم نور خورشید به علت دارا بودن آنتی یو وی اشاره کرد. همچنین این کانال قابل استفاده در دور استخر های سرپوشیده و رو باز می باشد و به علت استفاده از مواد اولیه درجه یک از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و در دسته بندی A15 جای می گیرند .

 

6f78e588 2385 440e 94ba a4cdb847125c

 

2 . کانال با درپوش پلی آمید (Polyamide)

این نوع کانال در ابعاد 6*13 ، 8.5*13 ، 11*13 ، 14*20 و 16*20 سانتیمتر در رنگ مشکی مات تولید می شوند که از ویژگی های گاتر پلی آمید می توان به استفاده آن در محیط های باز و سرپوشیده و همچنین محوطه هایی با تردد زیاد و صنعتی و سیالات اسیدی به علت خاصیت ضد خورندگی اشاره کرد. البته قابل ذکر است گاتر پلی آمید را می توان زیر نور مستقیم نور خورشید به علت دارا بودن آنتی یو وی استفاده کرد.

همچنین این نوع کانال قابل استفاده در محوطه و پایین رمپ پارکینگ به علت استفاده از مواد اولیه درجه یک از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و در دسته بندی C250 قرار می گیرد .

 

گاتر

 

3 . کانال با درپوش چدنی (Cast Iron)

این نوع کانال با ابعاد  6*13 ، 8.5*13 ، 11*13 و 16*20 سانتیمتر در رنگ مشکی مات کوره ای تولید می شوند که از ویژگی های کانال چدنی داکتیل می توان به استفاده در محیط های باز و سرپوشیده و همچنین محیط های با تردد زیاد مانند پارکینگ ، معابر شهر و محوطه های صنعتی مثل سوله و کارخانجات اشاره کرد .

 

Untitled 1 1

 

4 . کانال با درپوش استیل 304 (Steel)

این نوع کانال در ابعاد 6*13 ، 8.5*13 ، 11*13 و  16*20 سانتیمتر تولید میشوند که از ویژگی های کانال پیش ساخته استیل میتوان به استفاده آن در محیط های باز و زیر نور مستقیم نور خورشید و محیط های سرپوشیده اشاره کرد . همچنین این نوع کانال قابل استفاده در دور استخر های سرپوشیده و رو باز هم دارد و به علت استفاده از استیل 304 درجه یک و ضد لک با قابلیت غیر مغناطیسی استحکام و ظاهر بسیار زیبایی دارند.

این نوع کانال به علت ظاهری شیک و کلاسیک بیشتر مورد استفاده در دور استخر , تراس ، روف گاردن و محیط های داخلی جهت زیبا تر جلوه دادن مورد استفاده قرار می گیرد. کانال با درپوش استیل در دو مدل استیل 304 با برش لیزری و پرسی تولید می شوند که درپوش پرسی با عرض های ثابت 13 و 20 و درپوش لیرزی با عرض های دلخواه امکان تولید دارند. یکی از موارد استفاده از گاتر استیل در آشپزخانه های صنعتی واقع در هتل و رستوران ها می باشد که به علت استحکام بالا در برابر آب جوش و انواع مواد شوینده و چربی ها پر کاربرد می باشد.

 

گاتر استیل

 

5 . کانال با درپوش پلی پروپیلن (Polypropylene)

گاتر پلی پروپیلن جزو پر فروش ترین و متنوع ترین دسته بندی از کانال های آبرو می باشد . به علت استفاده از پلی پروپیلن به عنوان درپوش تنوع در طراحی و رنگ بندی آن از مابقی کانال ها بسیار بیشتر است و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است . این کانال آبرو با ابعاد 6*13 ، 8.5*13 ، 11*13 و 14*20 سانتی متر در رنگ های مشکی , طوسی , طوسی روشن و با طرح های مختلف درپوش به صورت شیاری و مشبک تولید می شوند .

 

گاتر سوله گاتر کارخانه

 

لیست قیمت گاتر و روش خرید گاتر

گروه صنعتی پرشین گاتر همواره پیشرو در زمینه تولید انواع کانال های آبرو و فروش مستقیم از درب کارخانه می باشد که تمامی موارد تولید شده از مواد اولیه درجه یک و غیر بازیافتی هستند.

قابل تذکر است قیمت گاتر به موارد زیادی اعم از ابعاد و جنس آن و محل کاربری آن وابسته است ، برای مثال ارزان ترین و به صرفه ترین قیمت گاتر به مدل های استخری آن و گران ترین گاتر ها عمدتا در دسته صنعتی و سپس نیمه صنعتی قرار می گیرند . همچنین ابعاد گاتر در قیمت گاتر نقش مستقیم دارد و جنس درپوش 80 درصد از قیمت آن را تشکیل می دهد. از این رو به ترتیب کانال با درپوش استیل ، کانال چدنی و کانال گالوانیزه مشبک از بیشترین قیمت برخوردارند .

بدیهی است که قیمت گاتر در خرید گاتر مورد نیاز هر پروژه ارتباط مستقیم دارد . خرید گاتر مناسب با پروژه مورد نظر به عوامل زیادی از جمله ، فضای اجرای ، نوع تردد و کاربری گاتر و همچنین محدودیت های کف سازی وابسته است . جهت خرید گاتر مورد نیاز برای اجرا در انواع محوطه صنعتی مانند سوله ، کارخانه و همچنین پارکینگ ها باید از خرید گاتر با درپوش چدنی ، پلی آمید تقویت شده و یا گاتر با گریتینگ گالوانیزه آگاه بود .

 

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می ­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کاربران عزیز فراهم نمایند.

23 دیدگاه در “گاتر چیست؟ (جایگزین کانال های بتنی) + 5 مدل پر فروش

  1. علی یاوری گفت:

    ممنون از توضیحاتتون بسیار کامل و مفید یود

    1. Admin-2 گفت:

      ممنون از توجه شما

    2. غلامرضاعمویی گفت:

      سلام وقت بخیر ببخشید برا شیب کانال چیکار باید کرد، آیا کانالی موجود میباشد که کف آن شیب دار باشد که موقع کف ساری سرامیک همسطح در پوش کنال شود

      1. پرشین گاتر گفت:

        سلام وقت شما هم بخیر باشه
        گاتر ها عمدتا بصورت بدون شیب و تراز ساخته و اجرا میشوند
        بنابراین میتوان هر 3 متر یک خروجی درنظر گرفت و در صورت بالا بودن حجم آب سر ریز از گاتر با ابعاد بزرگ تر استفاده کرد

  2. سهیلا نادی گفت:

    لطفا گاتر با درپوش های استیل و طرح های آن را معرفی کنید سپاس

    1. Admin-2 گفت:

      گاتر با درپوش استیل در دو نوع پرسی و لیزری موجود هست
      پرسی در دو عرض 13 و 20 سانت و لیزری 13 و 20 و عرض های سفارشی قابل ساخت میباشند

  3. علی پبدنی گفت:

    عالی بود بازم خرید میکنم

    1. Admin-2 گفت:

      سپاس از اعتماد شما

  4. حاج آقایی گفت:

    متشکرم از توضیحات جامع و کامل شما

    1. پرشین گاتر گفت:

      سپاس از توجه شما

  5. عباس قادرلو گفت:

    کار گریتینگ استیل عرض 30 سانت تولید میکنید

    1. پرشین گاتر گفت:

      بله گریتینگ استنلس استیل 304 و گالوانیزه هر دو قابل تولید طبق ابعاد سفارشی شما هستند

  6. علی نادری زاده گفت:

    گاتر طرح فرانسوی قیمت لطف میکنید ؟
    سپاس

    1. پرشین گاتر گفت:

      برای اطلاع از قیمت با کارشناسان فروش ما در بخش نماس با ما اقدام نمایید با تشکر

  7. نجه هیراد گفت:

    نحوه نصب گاتر مخفی میفرمایید

  8. شروین گفت:

    ارسال سریع و به موقع بود
    کیفیت گاترها و قیمت آن عالی بودن

    1. پرشین گاتر گفت:

      ممنون از خرید شما

  9. علی صابری گفت:

    گاتر ها بسیار با کیفیت بودن و به موقع به دستم رسید

    1. پرشین گاتر گفت:

      سلام
      ممنون از توجه شما

  10. اشکان فدایی گفت:

    بسیار عاالیی

    1. پرشین گاتر گفت:

      انجام وظیفه بود

      1. علیرضا چاییچی گفت:

        سلام.
        فکر میکنم برای محل های تراز کانالی با شیب پنج در هزار طراحی کنید خیلی کاربرد داره و خیلی خوبه .
        متشکرم . چائیچی

        1. پرشین گاتر گفت:

          سلام
          گاتر ها به علت اتصال به یکدیگر به صورت ماژولار و در قطعات 50 سانتیمتری متاسفانه امکان تولید به صورت شیب دار را ندارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *