دسته‌بندی نشده

خرید گاتر و قیمت گاتر + گارانتی و مشاوره رایگان

گاتر چدنی

خرید گاتر و قیمت گاتر

از آنجایی که کشور عزیزمان ایران با کمبود منابع آب شرب رو به رو می باشد خرید گاتر پیش ساخته هدایت آب های سر ریز سطحی از جمله مهم ترین بخش یک پروژه ساختمانی در زمینه تاسیسات و هدایت سیالات مختلف می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشت تا از هدر رفت آب جلوگیری شود . به طور خلاصه خرید گاتر از پرشین گاتر نیازمند راهنمایی و مشاوره دقیق قبل از خرید می باشد تا با توجه به نیاز پروژه مورد نظر خرید گاتر به درستی انجام گیرد .

همچنین قابل ذکر است که قیمت گاتر متناسب با نیاز پروژه به عوامل متعددی از جمله ابعاد گاتر و جنس گاتر ارتباط مستقیم دارد . قابل ذکر است که خرید گاتر مناسب می تواند مانع از بروز هرگونه خسارات مالی و یا بعضا جانی در محل پروژه مسکونی ، تجاری و یا صنعتی شود . برای مثال قیمت گاتر استیل و یا قیمت گاتر چدنی بالاترین قیمت در بین گاتر ها و قیمت گاتر ای بی اس و قیمت گاتر پلی پروپیلن به صرفه ترین قیمت را دارند و این قیمت گذاری به جنس آن ها وابسته می باشد .

جهت کسب اطلاعات فنی جهت ثبت سفارشات می توانید با واحد پشتیبانی فروش پرشین گاتر در تماس باشید و همچنین جهت استعلام قیمت گاتر ها و خرید آنلاین می توانید به فروشگاه سایت مراجعه فرمایید .

 

گاتر چیست و در هدایت آب چه نقشی دارد ؟

کانال های پیش ساخته آبرو (Drainage channel or Trench drain) در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته و از جنس پلاستیک می باشند و وظیفه جمع آوری یا انتقال آب از یک محل به محلی دیگر یا هدایت به سمت کفشور ، تصفیه خانه و منبع آب را دارند . جوب پیش ساخته در دو مدل با درپوش (گریتینگ) و بدون درپوش تولید و عرضه می شوند . گاتر های پیش ساخته کف با مدل درپوش دار انواع متفاوتی دارند که هریک با توجه به محل استفاده و نوع بارگذاری به صورت اختصاصی در پرشین گاتر طراحی و تولید می شوند .

در برخی موارد از گاتر (Drainage channel) به عنوان آبراهه هایی برای جا به جایی آب اضافی یا سر ریز از محلی به محل دیگر استفاده می شوند . این کانال‌ ها به صورت بدنه های تو خالی میباشند که به شکل نرینگی و مادگی در قطعات 50 سانتیمتری به یکدیگر مونتاژ می شوند تا با انتقال و هدایت صحیح آب از هدر رفت آن تا 80 درصد جلوگیری شود .

 

قیمت گاتر

 

 

ابعاد گاتر در قیمت گاتر و خرید گاتر چه نقشی دارد ؟

همانطور که پیش تر و در بخش اول مقاله به آن اشاره شد ، قیمت گاتر به دو عامل اصلی ابعاد گاتر مورد نظر و همچنین جنس گاتر انتخابی بستگی دارد . البته این نکته قابل ذکر است که گاتر های پیش ساخته از دو بخشی اصلی درپوش گاتر (گریتینگ) و بدنه گاتر تشکیل می شوند و دو بخش اتصالات گاتر که شامل درپوش های انتهایی و اتصال خروجی از کف می شوند در بخش فرعی جای میگیرند . به طور کلی هر چه ابعاد گاتر بزرگ تر شود قیمت گاتر افزایش می یابد و همچنین جنس درپوش گاتر به طور مستقیم در قیمت گاتر تاثیر می گذارد .

قیمت گاتر صنعتی مانند گاتر سوله و گاتر کارخانه که بیشتر شامل مدل های چدنی ، پلی آمید و گالوانیزه مشبک (گریتینگ گالوانیزه) می باشند در مقایسه با گاتر های پلاستیکی از قیمت به مراتب بالاتری برخوردار هستند و علت این تفاوت قیمت جنس درپوش آن ها و همچنین طراحی آن ها جهت اجرا در محوطه های صنعتی با تردد ماشین آلات سنگین می باشد .

حال که با حدود قیمت گاتر های مختلف صنعتی و غیر صنعتی و نحوه قیمت گذاری آن ها آشنا شدید به صورت تخصصی به معرفی قیمت اجرای گاتر و اتصالات آن ها می پردازیم .

 

 

قیمت بدنه گاتر

قیمت بدنه گاتر از جمله کمترین اثر در قیمت گاتر را دارد و علت این امر هم یکسان بودن جنس بدنه گاتر می باشد . تنها تفاوت قیمت بدنه ها با یکدیگر متوجه ابعاد آن ها می باشد و از نظر کیفی و جنس تاثیری در خرید گاتر و قیمت گاتر ندارد . بدنه تمامی گاتر های تولید شده در گروه صنعتی پرشین گاتر از پلی پروپیلن نو و غیر بازیافت شده با بالاترین میزان کیفیت می باشد . همچنین تمامی بدنه های تولید شده توسط پرشین گاتر با استناد به استاندارد های EN1433 روز دنیا و مطابق با روش های نوین روز دنیا می باشد تا به بهترین شکل نصب و جهت هدایت سیالات مختلف ایفای نقش کند .

 

خرید گاتر

 

از مزایای کلی بدنه تمامی گاتر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تنوع در رنگ بندی
  • مقاوم در برابر مواد اسیدی
  • مقاوم در برابر مواد شویده
  • دسترسی آسان به داخل بدنه گاتر
  • مقاوم در برابر حرارت و آب جوش
  • استحکام بالا در برابر شوک و ضربه
  • سرعت انتقال بالای سیالات مختلف به علت سطح داخلی صیقلی
  • عدم ایجاد رسوب ، جلبک و ته نشین شدن ضایعات در بدنه گاتر
  • نظافت و شست و شوی آسان به وسیله واترجت
  • امکان ایجاد انشعاب و خروجی فاضلاب در هر نیم متر بدنه گاتر
  • ساختار منسجم و پایدار جهت جلوگیری از هدر رفت و یا نشتی آب به بیرون بدنه

 

قیمت درپوش گاتر

درپوش گاتر بخش اصلی و تاثیرگذار ترین بخش هر گاتر می باشد که در هنگام تهیه گاتر مورد نظر و متناسب با نوع کاربری پروژه خود به آن توجه ویژه داشت . قیمت درپوش گاتر تا 90 درصد قیمت یک گاتر را تشکیل می دهد و از مهم ترین بخش تشکیل دنده هر گاتر می باشد . از دیگر عوامل موثر در قیمت یک گاتر می توان به ابعاد آن اشاره کرد . به طور کلی و به صورت استاندارد ، گاتر ها در عرض های 10 ، 13 و 20 سانتیمتر و با ارتفاع های 5 ، 6 ، 8.5 ، 11 ، 14 و 16 سانتیمتر تولید می شوند .

از موارد تاثیر گذار در تعیین قیمت درپوش گاتر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جنس درپوش گاتر
  • ابعاد درپوش گاتر
  • نوع بارگذاری و کلاس وزنی درپوش گاتر
  • مقاوت درپوش در برابر انواع سیالات مختلف و مواد اسیدی
  • استحکام درپوش گاتر در برابر شوک ، فشار و ضربه

 

درپوش پلی آمید با ابعاد 2*20 سانتی متر

 

 

قیمت اتصالات جانبی گاتر

اتصالات گاتر در نصب گاتر نقش بسیار مهمی ایفا می کنند ، به طوری که باید در هنگام اجرای گاتر به تعداد و شیوه قرار دادن آن ها توجه داشت و یا از کارشناسان پرشین گاتر مشاوره رایگان دریافت کرد تا در حین و بعد از اجرا با مشکلی رو به رو نشویم . اتصالات گاتر به دو دسته درپوش های ابتدایی و انتهایی و اتصال خروجی از کف گاتر دسته بندی می شوند .

از درپوش ها برای مسدود کردن سر و ته هر خط و همچنین مسدود کردن کنج گاتر و از اتصال خروجی کف برای هدایت و تخلیه سیالات سر ریز داخل بدنه گاتر به سمت کفشور استفاده می شود . قیمت اتصالات جانبی گاتر بسیار ناچیر بوده اما در روند نصب از بسیار زیادی برخوردار هستند .

موارد اثر گذار در قیمت اتصالات گاتر :

  • ابعاد درپوش های ابتدایی و انتهایی

تهبند

 

 

  • سایز اتصال خروجی از کف گاتر

خروجی گاتر

 

  • جنس و مواد اولیه مورد استفاده در تولید اتصالات گاتر

 

گارانتی و ضمانت گاتر های تولیدی پرشین گاتر

با توجه به طراحی و تولید تمامی گاتر های پیش ساخته با استناد به استاندارد های جهانی EN1433 و همچنین استفاده از مواد درجه یک و مرغوب توسط گروه صنعتی پرشین گاتر ، تمامی محصولات تولید شده دارای 2 سال گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند .

حال که با اجرای گاتر و موارد موثر در نحوه قیمت گذاری هر گاتر آشنا شدید ، می توانید به درستی جهت خرید آگاهانه گاتر اقدام فرمایید .

این مقاله حاصل یک دهه فعالیت و تجربه تیم فنی گروه پرشین گاتر می­باشد و همکاران ما  تمامی این ویژگی­ ها را در محصولات این شرکت اجرایی نموده اند تا راحتی و امنیت را برای کابران عزیز فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *